Big day

916 59 5
                                    

Chapter 18.
*Alissonin näkökulmasta*

Justin vetäisi minua hellästi kainaloonsa ja kietoi kätensä ympärilleni. Pyyhin silmiäni, jonka jälkeen laskin pääni tämän paljaan rintakehän päälle. Tämä silitti päätäni ja yritti puhua lohduttavasti asioista. Ihanaa, että Justin yritti lohduttaa, mutta tällä hetkellä yksinkertaisesti puhe ei vain auttanut, mutta tämän kainalossa tuntui erittäin turvalliselle olla.
"Kiitos", kuiskasin tälle samalla sulkien silmäni.
"Oon sanonu monta kertaa tämän päivän aikana, että mua ei tarvitse kiitellä", Justin vastasi.

Heräsin aamulla herätykseeni, jonka painoin kiireellä pois päältä. Justin raotti silmiään jonka jälkeen kysyi kelloa.
"Kahdeksan", vastasin aamuisella hiukan käheällä äänellä samalla haroen hiuksiani, joista oli yön aikana lähtenyt pampula.
"Se leikkaus oli kymmeneltä eikö?" Justin varmisti. Nyökkäsin tälle vastaukseksi ja jäin istumaan sängylle.
"Saitko sä nukuttua ollenkaan?" Tämä kysyi. Käänsin katseeni Justiniin ja vastasin:
"Sain jonkin verran, tai tarpeeksi. kyllä."
"No hyvä. Musta tuntuu siltä, että en nukkunu yöllä ollenkaan. Heräilin tunnin välein tai alle", Justin selitti ja hieroi silmiään. Nappasin puhelimen käteeni ja vaivauduin avaamaan whatsapp'in koska olin saanut sielä erittäin monta viestiä eri ryhmissä. Lueskelin ryhmän viestejä läpi kunnes tulin viestin kohdalle jonka Lari oli laittanut kaveriporukkamme ryhmään.
* ajattelin tän kautta vain kysyä Ali, että aiotko olla yks Bieberin leluista :'D* tämän jälkeen viestejä oli tullut muutamilta, jotka kyseenalaistivat Larin viestiä.
*Justin Bieber tuli Alissonin mukana Suomeen katsomassa sen pikkusiskoa. Voitteko kuvitella, eikä se maininnut asiasta meille mitään*
"Uskomatonta", kommentoin viestejä ääneen.
"Mitä?" Justin kysyi heti.
"Lari kertoi, että oot Suomessa ja nyt siitä tietää kaikki, ihan kaikki meidän kaveriporukasta ja vähä muistaki, koska se oli kolmeen eri ryhmään kertonut samat asiat ja niissä ryhmissä on ihmisiä, jotka ihan varmasti kertoo kaikille sen eteenpäin", selitin.
"Jotenki arvasin, että tässä käy näin. Tai siis ylipäätänsä. Arvasin että tää vierailu ei mee sillee hienosti, että saisin olla rauhassa, vaan tiesin että tästä tulee vielä jotain tällasta", Justin vastasi

Nousin sängystä ja kävelin matkalaukulleni. Kaivoin laukusta pyyhkeen ja toilettilaukkuni.
"Pakko saada itsestään ihmisen näköinen, käyn nopeesti suihkussa. Huuda jos mun puhelin soi", sanoin ja kävelin vessaan.

Suihkussa tulee aina käytä kaikkia asioita mielessään läpi. Johtuen varmaan siitä, että suihkussa olosta nauttii niin paljon, että haluaa seistä suihkun alla niin kauan, että saa pulmansa ratkaistua. Mietin siskoani ja tulevaa leikkausta ja samalla mietin Justinia ja tämän täysin muuttunutta persoonaa. Hetki sitten tämä salasi minulta tyttöystävänsä ja piti minua tyhmänä, ja nyt kohtelee näin. Otan kaiken tämän hyysäämisen toki kaverimielessä, en kuvittele, että meistä loppujen lopuksi mitään tulisi, vaikka Justin onkin toisaalta ihana ihminen. Ja oikeastaan jokainen ihminen on välillä hankala. Ja jokaisella on hyvät ja huonot ominaisuudet. En vain aikaisemmin nähnyt näitä kaikkia hyviä puolia. Eniten minua kuitenkin ärsytti Lari.
"Aiotko olla yks Bieberin leluista, mitä vittua" toistin viestin mielessäni.
Pian vessan oveen koputettiin ja kuulin Melissan äänen:
"Ali, koska oot valmis?"
"Lisäksi tuola pihalla on ihan sairaasti ihmisiä oikeesti, tietääkö ne, että Justin on täällä?" Tämä jatkoi.
"Mitä??" Karjuin suihkusta. Sammutin hanan ja käärin pyyhkeen päälleni. Avasin vessan oven ja kävelin pikaisesti ikkunalle, josta näkisi hotellin etupuolen oville.
"Ei jumalauta", tokaisin samalla katsoen ihmismäärää ovella. Justin käveli olohuoneeseen, jossa seisoin pelkkä pyyhe päällä ikkunalla.
"Mitä?" Tämä kysyi.
"Meillä on ihan pieni ongelma", sanoin Justinille ja osoitin ikkunasta ulos. Tämä käveli viereeni ja katsoi ulos ikkunasta. Tämä veti syvään henkeä ja huokaisi kovaan ääneen.
"Arvelin, että tässä käy näin, mutta jotenkin kuitenki ajattelin, että ei käy näin", Justin vastasi jonka jälkeen asteli pois ikkunalta.
"Käyn suihkussa itekki, sen jälkeen soitan Glenille ja Harrylle miten tehdään", tämä sanoi ja käveli vessaan.

Katsoin siskoani, jonka jälkeen katsoin ulos.
"Siis onko tuola jotain uutisankkureitakin?" Kysyin ja yritin kurotella, että näkisin paremmin.
"Sielä oli mun mielestä YLE ja Voice sillä hetkellä", Melissa vastasi.

Skip -> jonkin aikaa

Justin astui ulos hotellin pääovista ja käveli turvamiestensä kanssa faniensa luo. Osa faneista oli ihan mahtavia, juttelivat normaalisti, toki näiden ilmeistä huomasi, että olivat täysin sekaisin, mutta mitään suurta kaosta ei onneksi syntynyt, vaikka Justin ovista ulos astuikin. Justin jutteli muutamien fanien kanssa jonkin aikaa, kunnes viittoi minua ja Melissaa tulemaan ulos. Justin vilkutteli faneilleen ja käveli kohti sairaalaa. Fanit seurasivat tien yli sairaalan puolelle pihaan, jonne joutuivat jäämään.
"Ei ollu ihan niin paha mitä ajattelin", Justin tokaisi ja hymyili.
"Onneksi ei, mäki kuvittelin, että olis isompi haloo syntyny ku astelet ulos", vastasin.

Kävelimme hissille ja suuntasimme ylös kohti Miisan huonetta, jossa tämä vielä olisi. Kävelimme Miisan huoneeseen, jossa oli vain itkuinen äiti ja pikkuveljeni. Katsoin äitiäni kysyvästi ja kävelin tämän luo.
"Mitä ihmettä on sattunu ja missä Miisa on?" Kysyin ja istuuduin äitini viereen sängylle, jossa Miisa oli ollut.
"Miisa sai pienen aivoverenvuodon, jonka vuoksi leikkaus oli pakko aloittaa jo nyt", äitini selitti itkuisena ja jatkoi:
"Enkä saanut sanottua pienelle enkelilleni edes mitään." Halasin äitiäni ja katsoin Justinia, tämä katsoi päälleni kysyvästi, mutta ei avannut suutaan.

Meni monia tunteja, tai siltä se ainakin tuntui. En tajunnut ajankulusta mitään, mutta nyt ymmärrän sanonnan, että odottavan aika on pitkä. Justin istui minun ja siskoni välissä ja piti kättäni käsiensä välissä.
"Kaikki järjestyy vielä", Justin sanoi hiljaa ja silitti kättäni. Käännyin katsomaan tätä.
"Toivon todellakin niin", vastasin. Istuimme kaikki odotustilassa, samalla käytävällä leikkaussalin kanssa ja odotimme. Kukaan ei liikkunut koko tämän ajan aikana minnekään, koska kukaan ei uskaltanut. Pian mieslääkäri asteli salista ulos pitkin askelin kohti meitä. Joikainen meistä nousi ylös kuulemaan tätä.
"Te olette Miisan omaiset?" Tämä varmisti. Äitini nyökkäsi hätäisesti ja hoputti lääkäriä kertomaan tytön tilanteen.
"Verenvuoto saatiin tyrehdytettyä ja samalla saimme positettua kasvaimen päästä, mutta tytön tila on vakaa. Joka oikeastaan on normaalia aivoleikkausten jälkeen", Lääkäri selitti.
"Eli Miisalla on kaikki hyvin?" Christian kysyi.
"Toistaiseksi, mutta pidämme tyttöä jonkin aikaa sairaalassa tietysti, mutta kasvainta ei enää ole eikä etäpesäkkeitä löytynyt", Lääkäri sanoi samalla pienesti hymyillen. Äitini suorastaan kaatui lääkärin syliin ja kiitti tätä lapsensa pelastamisesta.

Miisa siirrettiin takaisin huoneeseensa heräilemään. Vietimme koko päivän perheen kesken ja no Justin kanssame sairaalalla Miisan kanssa ja pidimme tälle seuraa. Pelasimme rentoje pelejä yhdessä ja juttelimme. Pitkän ja tapahtumarikkaan päivän jälkeen palasimme Justinin kanssa takaisin hotellille. Hotellin ulkopuolella oli muutamia faneja, mutta ei yhtä paljon mitä aamulla tai päivällä. Istuimme Justinin kanssa hotellin sohvalla ja katsoimme tv'tä, kunnes Justin käänsi katseensa minuun ja sanoi, että tällä on jotain josta haluaa kanssani puhua.

Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ