Why did he broke up w/you

686 65 4
                                    

Chapter 31
Alissonin näkökulmasta

"Voin sanoa, että mun jalat on jo nyt ihan kuolleet", Mona valitti pukuhuoneessamme.
"Mun jalat on täynnä rakkoja, mutta se johtuu ylimääräisestä kävelystä mitä tähän mennessä on suoritettu", tokaisin samalla naurahtaen.
"Mun pitää varmaan kantaa sua loppu kiertueesta", Daniel sanoi samalla virnistäen.
"No se sopii mulle", vastasin ja pökkäsin tätä kyynärpäällä kylkeen hellästi.

Olimme tällä hetkellä Chibassa, Japanissa, joka on muuten tähän menessä suosikkin. Tämä on 67 show, mitä olemme tähän menessä vetäneet. Huomenna lähtisimme lentämään jo kohti englantia.
Istuskelimme jutustelemassa Danielin ja tämän ystävän hotellihuoneessa, Monan ja muutaman muun kanssa, kunnes huoneen ovella koputettiin. Koska olin lähimpänä, kipitin avaamaan oven jonka takana seisoi Johanna, jonka ripsiväri valui kyynelvanana mukana poskia pitkin. Johannan ilme oli yllättynyt, mutta tokaisi tämän jälkeen:
"Onneksi olit täällä, haluan jutella sun kanssa."
"Mikä on?" Kysyin ja kävelin käytävälle Johannan kanssa.
"Justin", Johanna aloitti jonka jälkeen tyttö purskahti uudelleen itkuun. Kävelin lähemmäs ja suljin Johannan halaukseen.
"Kaikki järjestyy. Justin osaa välillä olla aika ilkeä, jos joutuu sanaharkkaan sen kanssa", yritin lohduttaa Johannaa.
"Ei tullut vain sanaharkkaa vaan Justin.. jätti mut", Johanna vastasi, jonka jälkeen kyyneleitä alkoi valua taas tiheämpään tahtiin.
"Miksi?" Kysyin ja katsoin tätä kysyvästi.
"Se sai jostain päähänsä, että petän sitä. Ja oli saanut joltakin jotain juttuja", Johanna selitti hysteerisenä.
"Mitä? No teitkö sä niin?" Jatkoin kysymysten esittämistä. Johanna käänsi katseeni minuun ja pyöritti päätään. Puristin käteni nyrkkiin ja yritin tukahduttaa vihaisuuttani.
"Minäpä käyn juttelemassa sille", tokaisin ja olin lähtemässä, mutta Johanna tarttui kiinni hihastani.
"Älä mene", Johanna sanoi samalla pyyhkien kyynelvanoja poskiltaan. Siinä samassa Daniel eksyi ovensuulle ja katsoi minua ja Johannaa vuorotellen.
"Daniel, voitko ottaa Johannan sinne, käyn oikeesti juttelemassa meidän jäärän kanssa", sanoin ja lähdin kävelemään kohti Justinin huonetta.

Saavuin Justinin hotellihuoneen ovelle ja koputin siihen, jonka jälkeen otin pari askelta taaksepäin. Justin avasi hitaasti oven ja huomasi minut oven takana, jonka vuoksi meinasi vetää oven kiinni samantien. Syöksyin ovenrakoon, estääkseeni Justinia sulkemaan ovea naamani edestä.
"Sä et voi lyödä ovea kiinni mun naaman edestä, varsinkaan ennenku saan sanottua mitä haluan", tokaisin aika kovaan ääneen.
"Sulla ei ole mulle mitään järkevää asiaa, joten voit mennä. En jaksa puhua just nyt", Justin vastasi ja meinasi uudelleen vetää oven kiinni, mutta ei pystynyt, sillä jalkani oli oven välissä.
"Nyt hemmetti Justin Drew Bieber päästät mut sinne", sanoin vihaisella äänensävyllä samalla ääntäni korottaen.
Huomasin, että meidän touhuja seurasi kauempaa vanhempi pariskunta, ilmeisesti pienimuotoinen draamamme oli viihdyttävää.

Justin päästi irti ovesta ja käveli huoneeseensa. Vilkutin pariskunnalle ja kävelin hotellihuoneeseen Justinin perässä.
"No mitä sä haluat?" Justin kysyi ja piti kasvoillaan ärsyttävää ilmettä, joka viesti siitä, että tätä ei todellakaan voisi kiinnostaa mitä haluan sanoa. Tämän silmät punoittivat hiukan, joka viittasi pieneen tunteiden purkaukseen.
"Miten sä voit olla niin ilkeä Johannalle oikeasti. Ei se ole sun selän takana mitään tehnyt, en ymmärrä miksi et usko sitä. Ootte kuitenki aika kauan ollu jo yhdessä", aloitin ja kävelin Justinin eteen seisomaan.
"Ali, tästä asiasta en keskustele", Justin vastasi.
"Keskustelet", tokaisin.
"Et sä voi jättää toista asian takia, jota se ei ole edes tehnyt. En ymmärrä sun logiikkaa", jatkoin.
"Alisson McCve", Justin aloitti ärsyttävään äänensävyyn.
"Sun on turha tulla puhumaan mulle asiasta mistä et tiedä yhtään mitään, koska se tekee susta vaan tyhmän", tämä jatkoi ja katsoi minua ruskeilla silmillään suoraa omiini.
"Mitä mun pitäisi sitten tietää? Kyllä Johanna kertoi", vastasin harkiten mitä seuraavaksi sanon.
"Ai Johanna kertoi kaiken? No se varmaan kertoi kaiken minkä takia ollaan riidelty. Liika mustasukkaisuuden, mun perheen väheksymisen, mun pompottamisen, siivellä elämisen ja sitten vielä se vähäpätöinen pettäminen, jonku tanssijan kanssa", Justin vastasi pelottavan rauhallisesti, korottamatta ääntään.
"Millä todistat tämän vähäpätöisen pettämisen, jos Johanna sanoo, että ei ole niin edes tehnyt?" Kyseenalaistin Justinin syytöksen.
"Alisson, voitko lähteä. En jaksa taistella sun kanssa tästä asiasta", Justin vastasi ja nousi seisomaan eteeni.
"En", vastasin samalla tuijottaen tätä ylöspäin.
"Lisäksi en halua seurustella ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne enää mitään, vaan tunteet toista ihmistä kohtaan on vahvistunut", Justin jatkoi.
"Eli jätit Johannan vaan sen takia, etkä viitsinyt sitä sille sanoa, joten päätit tekaista tämän pettämisjutun?" Kysyin samalla naurahtaen. Justin otti askelen lähemmäs ja vastasi:
"Ikävä kyllä en keksinyt." Justin kaivoi kuvan puhelimestaan, jonka Danielin ystävä oli tälle lähettänyt. Kuvassa näkyy Johanna ja joku toinen, hotellin ulkopuolella pussaamassa. Tällä salaperäisellä pojalla/miehellä oli päätään samanlainen takki kuin Danielilla. Olen ihan varma, että Justin huomasi reaktioni.
"Eikös Danielilla ole tollanen takki?" Justin jatkoi. Käänsin katseeni tämän päälle ja vedin kädet puuskaan.
"On, mutta tuo ei ole Daniel", vastasin.
"Miten voit olla täysin varma, ilman että kysyt siltä iteltä ensi? Ei olis ensimmäinen kerta kun se tekee jollekin noin

//19 lukua jäljellä!

Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora