Chapter 21.
Justinin näkökulmastaOlimme olleet muutamat tunnit työstämässä samoja klippejä, jonka jälkeen minua alkoi jo hieman hermostutta Bradin turhat ylimääräiset vaatimuksen, sillä mielestäni tapa jolla mentiin eteenpäin oli hyvä.
"Ennenku vedetään uudelleen koko homma niin voidaanko pitää tauko? Sen jälkeen voit saada lisää sitä intohimoa", tokaisin ja nousin ylös sängyltä.
"No jos ihan pieni tauko", Brad myöntyi, jonka jälkeen viitoin Alissonia tulemaan mukaani. Tämä puki lattialle heitetyn paitansa päälle ja kipitti perääni. Kävelimme pöydän ääreen, jonne oltiin laitettu meille syötävää. Nappasin kaksi lautasta käteeni ja ojensin toisen Alissonille. Lappasin lautaselle ruokaa pöydästä ja kävelin istumaan lähellä olevan pöydän ääreen. Alisson tuli istumaan minua vastapäätä ja alkoi tyhjentämään lautastaan.
"Ali, onko susta ihan ok olla tässä mukana? Koska en halua, että mennään sinne epämukavuusalueelle", avasin keskustelun, jonka halusin käydä ennen seuraava kuvauksia.
"On, tuntuu vaan vähä hassulle, mutta sit ku tähän pääsee mukaan niin se oikeesti menee. Olin vaan vähä kankea tossa alussa, näyttelijän lahjat ei oo mitä parhaimmat", Alisson vastasi samalla pienesti naurahtaen.
"No mut tekemällä kehittyy", tokaisin ja hymyilin Alissonille.Tauon jälkeen palasimme takaisin musiikkivideon pariin. Joudumme aloittamaan kaiken alusta. Kävelin motellihuoneeseen sisälle, Alisson käveli luokseni, toi kasvonsa lähelle omiani ja veti hupun pois päästäni. Tämän jälkeen laskin käteni Alissonin lantiolleni ottaen tiukan otteen tästä heti, jonka jälkeen työnsin tämän vasten seinää vasta toista kertaa samalla hipaisten huulillani Alissonin omia, jonka jälkeen Alisson työnsi minut sängyn laidalle samalla ottaen paidan päältään pois ja heittäen sen lattialle. Voin hyvillä mielin myöntää, että Alisson oli erittäin hyvännäköinen punaisissa alusvaatteissa eikä minua henkilökohtaisesti haitannut yhtään, että tämä suostui musiikkivideolle.
Emme olleet tunnin aikana päästy paljoa pidemmälle, sillä olimme muutaman kerran joutuneet ottamaan jälleen samat kohdat uudelleen, mutta nyt saimme ensimmäisen osion kokonaan onnistuneesti purkkiin.
Vedin valkoisen T-paidan pois päältäni ja autoin Alissonin mustat lyhyet shortsit tämän päältään. Viileät käteni Alissonin paljaalla lämpimällä iholla, kyllä se sai jopa tämän vaikeasti lämpeävän ihmisen toivomaan, että voisi viedä asian eteenpäin. Tämän jälkeen uusi osio musiikkivideota oli valmis. Vielä olisi paljon työstettävää.Kun olimme saaneet puolet musiikkivideosta valmiiksi kello alkoi lähestymään kymmentä illalla.
"Huomenna sitte jatketaan taas kahdentoista aikaan", Brad ilmoitti ja keräsi kuvausryhmänsä kasaan.
Odotin Alissonia vessan ulkopuolisella, jossa tämä vaihtoi vaatteensa. Suomen matkan jälkeen haluaisin tietää, voisiko minulla olla edes pientä mahdollisuutta Alissonin kanssa. Toisinaan ärsyttää kun tyttö on niin vaikeasti tavoiteltava, vaikka varmasti tuntee jotain pientä minua kohtaan.
Alisson astui ulos vessasta omilla vaatteillaan ja hiukset nostettuina korkealle nutturalle.
"Hei jäin tähän odottamaan, kun halusin kysyä, että haluatko tulla mun kanssa sinne gaalaan josta aikasemmin puhuin. Scooter halus myös, että tulisit sinne", selitin samalla hieroen oikealla kädellä niskaani.
"Kyllä mä voisin ehkä tullakin, mulle pitää käydä ostamassa mekko ennen sitä", Alisson vastasi samalla virnistäen.
"Punainen mekko?" Ehdotin varovasti.
"Punainen? Älä sano että tykkäät punasesta", Alisson samoi samalla pienesti naurahtaen ja jatkoi:
"Sitte kyllä ymmärrän hyvin myös nämä punaiset alusvaatteet."
"No siis onhan se kiva väri, mut se oikeesti sopii sulle, joten kannattaa edes sovittaa punaista mekkoa", vastasin.
"No minä sovitan ja voin ottaa ihan kuvan todistusaineistoksi", Alisson tokaisi ja hymyili samalla päätään pyöritellen.
"Näin teet", vastasin samalla nyökytellen.
"Mutta nähdään huomenna. Toi tyttö tuola muuten tykkää susta. Tosi paljo, kannattaa edes moikata. Sen elämä olis täydellinen sen jälkeen. Kato näitäki ihmisiä löytyy vielä", Alisson sanoi samalla osoittaen jonkin matkan päässä seisoskelevaa tyttöä samalla taputtaen minua olkapäähän.
"Selvä", vastasin samalla hymyillen jonka jälkeen jatkoin:
"Nähdään huomenna." Alisson hymyili ja käveli ohitseni kohti ulko-ovea.Päätin olla ihana ja kävelin Alissonin osoittaman tytön luo ja kopautin tätä olkapäähän. Tyttö kääntyi ympäri ja minut huomatessaan meni sisäisesti ihan sekaisin. Lupaan osaan tunnistaa sellaiset tilanteet jo.
"Hei", avasin keskustelun ja hymyilin tytölle. Kesti jonkin aikaa, että tyttö sai sanoja ulos suustaan.
"Hei, on oikeesti tosi kiva nähdä sut ja oikeesti oot niin mahtava ja ihana ihminen", tyttö tokaisi.
"Olenko?" Kysyin samalla pienesti naurahtaen.
"Olet", tyttö vastasi heti.
"Olit Johanna eikö?" Kysyin, sillä en ollut ihan 100% varma.
"Olen, mistä tiedät mun nimen?" Johanna kysyi hyvällä tavalla hämmentyneenä.
"Ali mainitsi sun nimen joskus, niin tänne jonnekin se jäi", vastasin samalla tökkien sormella päätäni. Johanna naureskeli ja oli tosi iloisen oloinen.
"Haluatko syömään jonnekki? Ajattelin käydä jossain ennenku meen kotiin, niin olis kiva saada seuraa", ehdotin samalla hymyillen.
Johanna oli nätti, ystävällinen ja mukavan oloinen tyttö. Alisson ei ollut paljoa kyseisestä tapauksesta kertonut, joten voisin ottaa itse asioita selville ruoan yhteydessä.
"Kyllä haluan", Johanna vastasi miettimättä ja nappasi takin kainaloonsa ja lähti kanssani kohti ulko-oveaMenimme läheiseen ravintolaan, jossa tietysti tarjosin Johannalle ruoat mitä tämä halusi. Juttelimme samalla kaikesta mistä vain voi jutella. Johanna kertoi, että oli myös Suomesta ja tutustui Alissonin vasta tämän tullessa tänne. Johanna on toiminut mallina myös muutamissa paikallisissa lehdissä ja mainoksissa.
"Saanko kysyä jotain?" Johanna kysyi samalla syöden eteemme tuotua ruokaa.
"Mmmmh", vastasin samalla nyökytellen, sielä suuni oli täynnä ruokaa.
"Onko sulla ja Alissonilla jotain? Tai siis ku näytätte jotenki läheisiltä ja sillee?" Johanna aloitti. Arvasin, että tyttö tiedustelisin minun ja Alissonin väleistä, vaikka mielestäni Alisson keskusteli asiasta jo Johannan kanssa aikaisemmin. Söin suuni tyhjäksi jonka jälkeen vastasin:
"Ei, ollaan ihan vain kavereita. Eikä noi kuvauksetkaan mitään merkitse, että ihan vain toistemme tukena olemme kun tarvitsee", vastasin, jonka jälkeen lappasin lisää ruokaa suuhuni.Söimme ruokamme loppuun ja kävelimme maksamisen jälkeen ulos ravintolasta. Seisoskelimme hetken ravintolan edessä, sillä Johanna asuisi tässä ihan lähellä ja lähtisi eri suuntaan. Johanna antoi minulle numeronsa, mutta ei automaatisesti odottanut minulta numeroa takaisin.
"Saan sun numeron jos satut vahingossa soittamaan mulle tai laittamaan viestiä, joten en tarvi sitä vielä", Johanna sanoi ja hymyili.
"No tottahan se on, eikä siinä varmaan kauaa mene", vastasin samalla pienesti virnistäen.
"Voisin saattaa sut kyllä ihan kotiin jos haluat, koska eipä mulla kiire minnekään oikeen ole", ehdotin.
"No jos välttämättä haluat", Johanna vastasi ja lähdimme yhdessä kävelemään kohti Johannan kotia. Astuimme suurehkon kerrostalon rappukäytävään, jossa vähän niinkuin aloitimme heipan sanomisen, jonka yhteydessä Johanna astui lähemmäs minua niin, että kasvomme olivat lähellä toisiaan, ja tunsin tämän lämpimän hengityksen.
"Justin jos haluat sun elämään ihmisen joka välittää susta ja antaa sulle kaikkensa, niin tässä on yksi", Johanna sanoi, jonka jälkeen työnsi huulensa vasten omiani.
KAMU SEDANG MEMBACA
Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️
Fiksi PenggemarAlisson on 18-vuotias naisen alku, joka saa mahtavan tilaisuuden näyttää laulutaitonsa suurien managerien edessä. Riittääkö Alissonin taidot kuitenkaan laulajauran aloittamiseen? Mitä tapahtuu kun tyttö tapaa kuuluisan pop-artisti Justin Bieberin j...