Chapter 23
Alissonin näkökulmasta"Eilinen Johannan moikkaaminen johti siihen, että me vähä niiku treffaillaan tai jotain sellasta", Justin selitti samalla miettien mitä sanoisi tai miten jatkaisi juttua.
"Mitä?" Kysyin, vaikka kuulin ihan selvästi mitä tämä sanoi. Justin ajoi autoni viereen parkkipaikalle ja kääntyi katsomaan minua.
"Niin", Justin vastasi.
"Et tienny koko ihmisestä yhtään mitään. Pyysin moikkaamaan sitä ja nyt sanot että te vähä niiku tapailisitte, joka tarkoittaa Justin Bieber kielellä, että seurustelette", sanoin. En tiedä miksi, mutta olin vihainen ja pettynyt. Tai no tiedän, Justin antoi taas olettaa jotain ihan muuta mitä todellisuus oli.
"Ootko sä vihanen?" Justin kysyi.
"Justin. Huomaatko, että oot taas antanu olettaa muuta ku mitä tää oikeesti on? Pyysin sua sanomaan johannalle hei, en sanonu että 'hei ala seurustella sen kanssa niin sille tulis parempi mieli", tokaisin.
"Mikä sulla oikeen on?" Justin jatkoi tyhmien kysymysten esittämistä.
"Sinä", vastasin, jonka jälkeen jatkoin:
"Voit antaa ton mekon vaikka Johannalle, sitäkin pukee varmasti punainen ja ihan varmasti tykkäis tulla sun kanssa sinne gaalaan, koska sais sen verran huomiota kaikilta ja etenkin sulta, että sen koko elämä olis done."
"Ali", Justin sanoi ja otti kiinni käsivarrestani.
"Tuut sinne gaalaan", tämä jatkoi.
"En", vastasin, irroitin Justinin otteen käsivarrestani ja nousin ulos autosta samalla paiskaten oven kiinni.Istuin lämpöisen ja pehmeän viltin alla sohvani nurkassa ja tuijotin olohuoneen väritöntä seinää. Puhelimeni oli värissyt moneen otteeseen, mutta en jaksanut välittää siitä. Puhuin aiemmin äitini kanssa puhelimessa, sillä äitini auttaa aina selviytymään ikävistä tilanteista ja kannustaa olemaan vahva ja luja. Olin uskomattoman lapsellinen, mutta toisaalta annan siihen itselleni luvan. Olen jälleen samassa tilanteessa. Alkupisteessä en tykkää Justinista ollenkaan, haluan kaartaa tätä ja työntää luotani kauemmas, mutta sitten tulee tilanne kun minua tarvitaan. Luulen, että olen oikeasti haluttu ja, että tuotan tulosta. Sitten kun olen antanut Justinin syövyttää aivoni tämän mieli muuttuu ja ottaa toisen muijan vierestäni. Päätin sulkea puhelimeni ja kävelin yläkertaan makuuhuoneeseeni. Huomenna aion käydä kuntosalilla ja antaa agression purkautua sen kautta. Kävin vielä pesemässä naamani, jonka jälkeen lysähdin sänkyyni ja nukahdin miltein saman tien.
Aamulla heräsin ilman herätystä ja nappasin puhelimen käteeni. Makasin sängyssä lämpimän peiton alla ja odotin puhelimeni aukeavan. Kun puhelimeni vihdoin aukesi ja yhdistyi nettiin puhelimeni meni melkein tilttiin viestien määrästä. Justin oli yrittänyt tavoittaa minua illalla, yöllä ja aamulla whatsapp'in kautta ja yrittänyt soittaa muutamaan otteeseen. Pyöritin päätäni ja jätin avaamatta tämän viestit. Vastasin äidilleni ja laitoin viestiä myös isälleni, ja kerroin, että tulisin Lontooseen kiertueen saattelemana. Olisi ihanaa nähdä isääni pitkästä aikaa.
Somen selailun jälkeen nousin sängystä ja kävelin yläkerran vessaan suorittamaan aamutoimet, jonka jälkeen kävelin yövaatteissa alakertaan keittämään puuroa. Aurinko paistoi tosi ihanasti, joten päätin, että voisin salitreenin jälkeen heittää ehkä jopa pienen lenkin, sillä en ollut jalan kauheasti lähiseudulla liikkunut.
Söin puuron marjojen kera jälkeen ja otin lasillisen appelsiinimehua, jonka jälkeen kipitin raput ylös ja vaihdoin rennot vaatteet päälleni. (Valkoisen löysän T-paidan, mustat Adidaksen lökärit ja valkoiset sulat.) pakkasin treenikassiin treenikamat, juomapullon, kuulokkeet ja lompakkoni. Jonka jälkeen laitoin hiukseni uudelleen korkealle ponnarille. Nappasin puhelimen lökäreideni taskuun ja kipitin takaisin alakertaan eteiseen laittamaan kenkiä jalkoihini ja vedin ohuen Adidaksen takin päälleni. Otin avaimet naulakosta käsiini, heilautin laukun olalleni ja astelin ovesta ulos auringonpaisteeseen.Ajoin auton keskustassa sijaitsevan suurehkon kuntosalin parkkipaikalle ja nousin ulos autosta. Lukitsin autoni ovet ja kävelin treenikassin kanssa kohti pääsisäänkäyntiä. Kävelin tiskille ja sanoin haluavani vain kertakäynnin, jonka jälkeen sain rannekkeen, jolla pääsisi pukuhuoneeseen. Kävelin naisten pukuhuoneeseen vaihtamaan treenivaatteet päälleni ja laitoin kuulokkeista soimaan jo itselle mieluista musiikkia.
Aloitin ihan kevyellä juoksulla lämmittelyksi, jonka jälkeen aloin tekemään kyykkyjä, penkistä nostoja ja pohkeita. Voin sanoa, että kun olin reilun puolen tunnin ajan tehnyt kaikkia vuorotellen monet sarjat alkoi joka paikka olemaan maitohapoilla, mutta en voinut lopettaa viimeistä kyykkäämistä, vaikka se sattuisikin. Kun olin saanut vihdoin viimeisen sarjan valmiiksi luokseni käveli erittäin hyvännäköinen poika joka hymyili ja puhui minulle jotain, mutta kuulokkeiden takia en kuullut ekalla kerralla. Nappasin kiinni kuulokkeista ja vedin ne pois korvistani.
"Anteeksi?" Sanoin pyytäen poikaa toistamaan. Tämä tuli lähemmäs ja naurahti.
"Niin, että ota vähä rennommin tai tapat ittes tolla tahdilla", tämä toisti ja jäi seisomaan eteeni.
"Kiitos vinkistä, mutta on sellanen olo, että on pakko saada se kaikki purettua", vastasin ja meinasin mennä vielä juoksumatolle.
"Oikeesti, et kävele huomenna jos jatkat vielä", poika sanoi ja otti olkapäästäni kiinni.
"No ehkä teen loppuveryttelyt vaan enää", kohtasin totuuden ja päätin jättää treenaamisen tältä päivältä tähän.
"Oon Daniel", poika sanoi samalla laittaen painoja takaisin paikoilleen.
"Alisson", vastasin ja hymyilin pienesti.
"Alisson", poika toisti hiljaa.
"Nätti nimi", tämä jatkoi. Hymähdin ja kiitin vaivalloisesti.
"Mutta hyvä, jos et rääkkää ittees enempää, olis harmillista jos olisit jonku toisen takia saanu ittes vielä huonompaan kuntoon", tämä tokaisi ja käveli ohitseni samalla hymyillen minulle vielä.
"Niin", vastasin hiljaa jo Danielin mentyä.Palasin treeneistä väsyneenä takaisin kotiini ja tulin siihen tulokseen, että en jaksaisi enää mennä lenkille, sillä olin tehnyt äskeisen treenin vähän liian rankasti. Kävelin suoraa alakerrassa sijaitsevaan kodinhoitohuoneeseen ja heitin hikiset treenivaatteet pesukoneeseen pyörimään ja kävelin alakerran suihkuun.
Istuin kuumassa suihkussa ainakin tunnin verran jälleen miettien vain elämän kulkua. Ylihuomenna olisi ensimmäiset tanssitreenit hiljattain valitulla tanssiporukalla. Joukon näkeminen jännitti, sillä tulisin viettämään heidän kanssaan koko kiertueen ajan.Suihkun jälkeen raahauduin olohuoneeseen katsomaan tv'tä, josta tosin ei tullut mitään järkevää, mutta aina sitä voi silti katsoa. Kävin välillä tekemässä iltapalaa ja Selasin puhelintani. Niin sain ajan kulumaan nopeammin. Päätin että huomenna maksaisin koko päivän vain sängyssä ja laiskottelisin.
// mitä mieltä luvusta? Rohkeasti kirjottamaan kommenttia! Olis tosi ihanaa lukee teidän ihan kirjallista palautetta ylipäätänsä koko tarinasta 🙊
ESTÁS LEYENDO
Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️
FanficAlisson on 18-vuotias naisen alku, joka saa mahtavan tilaisuuden näyttää laulutaitonsa suurien managerien edessä. Riittääkö Alissonin taidot kuitenkaan laulajauran aloittamiseen? Mitä tapahtuu kun tyttö tapaa kuuluisan pop-artisti Justin Bieberin j...