Welcome to LA

1.5K 85 5
                                    

Chapter 3

Poika tuijotti päälleni suu auki.
"Are u okay?" Kysyin tältä, jolloin tämä irroitti silmänsä minusta ja katsoi kenkiään samalla hieroen niskaansa. Justinilla oli päällään mustat farkut, valkoinen t-paita, punainen vetoketjullinen huppari ja punaiset tennarit. Tämä oli yrittänyt laittaa hiuksiaan jotenkin, mutta siitä huolimatta ne olivat sotkuisen näköiset.
"No, i mean yes. Im okay" Tämä sanoi hymyillen ja nyökytellen samalla päälleni katsoen. Koin tähän hämmentyneen katseen, mutta hymyilin samalla pienesti ja nyökyttelin itsekin.
"So what are u doing here?" Kysyin oven raosta.
"Ummh can i come in?" Tämä kysyi.
"Mm well sure", vastasin ja avasin oven kunnolla ja päästin tämän huoneeseen.
"Well i just wanted to come check that you're okay, after long trip to here" tämä selitti ja lysähti istumaan sohvalle, jolloin heitin hyvästit kaupunkikierrokselle.
"Okay? Well i'm fine and i was going to the mall", vastasin tälle.

Itse en ole pitänyt enkä kauheasti pidä Justinista kaiken kuuleman ja uutisten perusteella, siksi halusin päästä tilanteesta vain pois, koska en halunnut sekaantua asiaan mitenkään, enkä myöskään halunnut päästä uutisiin tämän ihmisen takia. Mutta sitten on pikkusiskoni joka taas ylistää poikaa kaikesta huolimatta, jota en toisinaan ymmärrä, koska velvollisuus kaikilla on sama. Tosin nyt minulla saattaisi olla mahdollisuus tutustua Justiniin ja nähdä olisiko tämä oikeasti sellainen millaiseksi häntä kuvataan.
"Well i can come with u", Justin ehdotti hymyili ja nousi sohvalta ylös.
"Umh if u come i wouldn't have any privacy, because of your fans", vastasin tälle, oletin tämän olevan tarpeeksi hyvä syy sille, että voisin mennä yksin.
"No one will notice me", tämä sanoi ja hymyili.
"Well okay... u know this palce so it might  be good if u come with me, but if someone see us and notice u i will live u", sanoin äänellä joka ei tuntenut sääliä. Justin katsoi päälleni pienesti hymyillen, sillä hyväksyin tämän mukaan jonka jälkeen tämä alkoi laulamaan magic'in rude-kappaletta:
"Why u gonna be so ruuuude dont u know im.."
"Shut up", tokaisin, ehkä hiukan ilkeästi.
"... Human too", tämä jatkoi hiljaa. Katsoin Justinin päälle ja pyörittelin silmiäni.

Kävelimme ulos hotellihuoneesta, tarkistin vielä, että laukustani oli kaikki mitä tarvitsisin, jonka jälkeen suljin oven. Justin oli jo kävellyt hissille ja painanut nappulaa vastatakseen sen ylös. Justin selitti, että mies, joka oli tuonut minut hotellille oli tämän porukkaan kuuluva, ja oli kertonut, että olin hiukan alakuloisen oloinen vaikka hymyilinkin. Siksi Justin oli halunnut tulla käymään luonani. Aika suloista, mutta en siltikään kauheasti lämmennyt tämän käytökselle, koska tiesin tämän naishistoriasta ja säädöistä. Justin veti hupun päähänsä ja laittoi aurinkolasit hotellin ulko-ovella.
"Lets go" tämä sanoi ja otti kädestäni kiinni. Hämmennyin niin, että kiskaisin käteni irti. Justin pysähtyi, katsoi minua ja kysyi:
"Whats wrong?"
"No-nothing. I'm just. Im not used to walk hand in hand, sorry" sanoin tälle hiukan nolona, koska no tilanne oli aika nolo.
"It's okay bae" tämä sanoi ja hymyili.
"Bae?!" Sanoin kysyvästi. Tämä hymyili ja jatkoi matkaansa kohti keskustaa. Otin ripeästi tämän kiinni ja kävelin tämän vierellä. Justin selitti Los Angelesin nähtävyyksistä, museoista sun muista ja sanoi, että pääsisin ihan varmasti käymään Hollywoodissa, jossa on enemmän nähtävää.

Uskon, että moni ihmisistä tunnisti Justinin, mutta kukaan ei tullut häntä häiritsemään, joka oli uskomatonta. Olen myös helpottunut siitä, että paparazzeja on kielletty kuvaamasta Justinia taukonsa aikana, joten oletan, että en tämän pienen retken takia joudu suureen valoon.

Menimme läheiseen ostoskeskukseen ja kävelimme kauppoja läpi. Tein muutamia pieniä ostoksia ruokaan liittyen, koska halusin maistaa amerikkalaisia karkkeja ja purukumeja, mitä Suomessa ei ollut. Juttelimme samalla Justinin kanssa tämän urasta ja tauostaan. Mikä sai tämän tauolle ja kuinka tämä käsitteli asiansa. Tosin Justin sanoi, että voisimme joskus istua iltaa ja jutella asioista paremmin, koska tämä halusi kuulla myös minusta, perheestäni ja muutenkin elämästäni. Justin myös kertoi, että scooter, joka on hänen manageri on tulossa huomenna studiolle kuuntelemaan lauluani. Samalla hetkellä jännitykseni kasvoi, vaikka Justin sanoi, että ei tarvitse ottaa minkäänlaisia paineita, koska se on haitaksi esitykselle.

Kun olimme kierrelleet jonkin aikaa, kävelimme ulos ostoskeskuksesta. Yhtäkkiä Justin työnsi minut selkänsä taakse ja käski peittää kasvoni. Kävelin nopeasti Justinin perässä kohti ovia, joista pääsi autokolariin, kunnes, joku tarrasi tiukasti kädestäni kiinni ja alkoi repiä ja riuhtoa niitä kasvoiltani. Toinen mies seisoi vähän kauempana ja yrittii ottaa kuvia. Kun mies sai kädet pois kasvoiltani tämä yritti kovin ottein kääntää minua kohti kuvaajaa. Yritin repiä itseni irti ja vaikeroin. Justin huomasi tilanteen tuli välittömästi väliin riuhtaisten minut irti.
"Don't touch her, okay", Justin sanoi   vihaiseen sävyyn, mutta yrittäen olla ystävällinen kaikesta huolimatta. Hän veti minut edelleen ja käski kävellä ovelle. Kävelin oikea käsi kasvojeni suojana pää alhaalla.  Menin ovesta sisään ja näin liukuportaat, jotka menivät alas. Kun pääsimme portaiden päähän alas, Justin otti kädestäni kiinni ja käveli ripeään tahtiin mustalle autolleen ja avasi minulle oven. Istuuduin autoon, vedin oven kiinni ja laitoin turvavyön kiinni. Justin vetäisi oven kiinni hiukan agressiivisesti ja istui vain paikallaan vihaisen oloisena. Olin kieltämättä itsekin hiukan vihainen, mutta ei Justin asialle mitään voinut. Hetken kestäneen hiljaisuuden jälkeen Justin avasi suunsa:
" I'm so sorry Ali." Tämä jatkoi vielä:
"Did he hurt u?" Käänsin katseeni hänen päälleen ja pudistin päätäni. Justin tuijotti autonrattiin ja huokaisi. Mietin kauan mitä tekisin tai viitsisinkö reagoida asiaan pehmeästi. Laitoin käteni Justinin käden päälle joka lepäsi vaihdekepin päällä.
Justin käänsi katseensa minuun ja hymyili pienesti.

Justin ajoi auton hotellin edustalle ja kävelimme sisälle. Justin saattoi minut huoneeni ovelle ja vaikutti vieläkin hiukan oudolle.
" seriously Ali, im so sorry. That was a stupid idea to came with you. I wasn't expect that what happened", Justin jatkoi. Katsoin kulahtaneita kenkiäni ja nostin katseeni Justinin kasvoihin.
"Justin it's okay, I'm fine now", vastasin ja hymyilin tälle. Justin astui askeleen lähemmäs minua ja laittoi vasemman puolen etuhiukset korvani taakse ja hymyili pienesti.
"I hope that I see you tomorrow", Justin sanoi. Taisin hiukan punastua ja hymyilin tälle vain samalla pienesti nyökytellen.
"But now I have to go. Sweet dreams bae i mean Ali", tämä sanoi ja virnisti. Tönäisin tätä leikkisästi ja toivoton hyvää yötä takaisin ja katsoin kun poika käveli pois päin.

Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora