Chapter 35
Justinin näkökulmastaNaputtelin sormia vasten hotellihuoneeni pöytää ja odotin viestiä Alissonilta miten näiden keskusteluhetki sujui. Aikaisemman keskustelun jälkeen olin aika varma, että Alisson saattaisi jopa jättää Danielin.
En edes tiedä miksi mietin niin kauheasti Danielin ja Alissonin suhdetta, ja miksi ajatus näiden erosta tuntui näin hyvälle. Vaikka no yksinkertaisuudessaan osa syy minun ja Johannan eroon oli tunteeni Alissonia kohtaan, joita on ollut siitä päivästä lähtien kun näin tytön ensimmäistä kertaa Los Angelesin keskustan hotellissa. Tunteet ovat vain kasvaneet koko tämän ajan aikana, ja nyt tunteet ovat lähellä repiä minua riekaleiksi, koska tiedän Alissonin seurustelevan.Pian puhelimeeni ilmestyi Alissonin nimi, viesti.
*tulepa käymään mun huoneessa - Ali* tuijotin viestiä jonkin aikaa miettiäkseni onko Alisson surullinen, vihainen vai neutraali. Nousin ylös ja lähdin kävelemään kohti Alissonin ja Monan hotellihuonetta. Koputin oveen ja seisoskelin hiukan kauempana huoneen ovesta. Alisson avasi oven vihaisen oloisena.
"Onko kaikki okei?" Kysyin samalla astuen sisälle tämän huoneeseen.
"Miksi sä et voi jättää Danielia rauhaa?" Alisson aloitti. Loin tähän kysyvän katseen ja nostin kulmakarvojani.
"Niin että miksi et voi jättää Danielia rauhaan? Olit taas uhkaillu sitä", Alisson toisti.
"No ihan vaan sen takia, koska se näytti sille, että olis tullu suoraa jonkun sängystä", huokaisin ja pyörittelin silmiäni.
"No mutta ei ollut tullut, ihan omasta sängystä, yksin. Odotti minua, koska halusi korjata tän paskan tilanteen joka meillä oli ja se oli aidosti pahoillaan", Alisson jatkoi.
"Ymmärrätkö, että se on tehnyt sen saman lukemattomia kertoja muille sen tyttöystäville, joille se oli aluksi aivan super mahtava, mutta sen kiinnostus alkaa hiipumaan tosi nopeasti", Selitin, sillä tiesin millainen Daniel on.
"Aivan osaat varmasti puhua myös omasta kokemuksesta, koska niitähän riittää", Alisson tokaisi.
"En halua nyt keskustella minusta, koska tulin tänne keskustelemaan susta. Uskoakseni", vastasin ja laitoin kädet puuskaan.
"Huomaatko, voit puhua ilomielin muiden virheistä ja ongelmista, mutta sitten kun sun virheistä aletaan puhua niin haluat sen loppuvan. Oot tehnyt lukemattomasti itekki virheitä, ja saanut ne anteeksi ihmisiltä jotka sua rakastaa. Kaikki hyväksyy sut kaikesta huolimatta. Esimerkiksi sun fanit, joiden päälle syljit ja sun vankilahommat. Oot saanut kaiken anteeksi, ja kaikkien on pitänyt niistä vaieta, koska se on mennyttä. Ja oothan sinäkin pettänyt", Alisson käänsi veistä haavassa.
"En halua keskustella tästä asiasta enempää. En ole oppinut vielä elämään mun virheiden kanssa, ja voin sanoa, että ne vaikuttaa aika helvetisti mun mielentilaan tänä päivänäkin. Enkä ole pettänyt yhtään ketään, en edes seurustellut sinä aikana", vastasin, sillä tiesin täsmälleen mistä puhun.
"Näetkö, Ootko Justin ehkä itsekeskeisin ihminen jonka olen koskaan tavannut ja alat ärsyttämään mua päivä päivältä enemmän ja enemmän ja tällä hetkellä mun ei tekisi mieli edes nähdä sua", Alisson tokaisi jonka jälkeen näytti katuvan sanojaan.
"Okei en jaksa riidellä sun kanssas enää, koska tämä ei hyödytä ketään, älä pyydä mua enää juttelemaan sun kanssa. Ja jos sallit niin palaan takaisin mun omaan hotellihuoneeseen poistamaan mun tunteita sua kohtaan, että voin alata tuntemaan samoin sua kohtaan", vastasin ja pidättelin tunteita sisälläni samalla poistuen tämän huoneesta.
Alisson yritti illan aikana laittaa viestiä ja soittaa muutaman kerran, mutta olin vastaamatta.Skip 19.9 Pariisi
Olimme saapuneet Pariisiin tänä aamuna, jonka jälkeen ole pysytellyt pelkästään sisätiloissa. Mieleni ei ole kauheasti tehnyt liikkua ulkona tai törmätä keikkajengiin hotellin käytävillä. Päätin kuitenkin hiippailla hotellin aulaan hakemaan kahvia ja jotain muuta pientä syötävää, sillä tiesin muiden olevan kiertelemässä Pariisia, varsinkin Danielin ja Alissonin. Lähdin kävelemään kohti hissiä kunnes sain viestin Monalta.
*anteekis että häiritsen sua, mutta Daniel jäi hotellille samoin Johanna ja mulla on oikeesti joku pieni kutina tästä kuviosta, että jos satut olemaan hotellilla niin kävisitkö Johannan tai Danielin ovella/ mahdollisesti hankkisit avaimen niihin oviin? Tunnen Danielin niin hyvin, että huomaan tässä olevan jotain mätää - Mona*
*mahtavaa en siis ole ainoa, tosin olen ainoa, joka siitä on ääneen maininnut Alissoninen ja sen takia se mua vihaa tai en tiedä vihaako, mutta riitelyn jälkeen ei olla puhuttu. Mutta joka tapauksessa mä hoidan asia - J*Kävelin hotellin aulan infotiskille ja kerroin erilaisen tarinan, jotta saisin vara-avaimet molempien huoneisiin, jotka loppujen lopuksi sain, vaikka ne olivatkin kovan työn takana. Kävelin avaimien kanssa ensiksi Danielin huoneen oven taa. Avasin oven ja astelin hotellihuoneeseen. Ei ketään, okei. Kävelin takaisin käytävälle samalla sulkien oven perässäni ja lähdin suunnistamaan kohti Johannan huonetta joka oli kerroksen ylempänä. Avasin huoneen oven ja yllätyksekseni huomasin..
#15 lukua jäljellä
YOU ARE READING
Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️
FanfictionAlisson on 18-vuotias naisen alku, joka saa mahtavan tilaisuuden näyttää laulutaitonsa suurien managerien edessä. Riittääkö Alissonin taidot kuitenkaan laulajauran aloittamiseen? Mitä tapahtuu kun tyttö tapaa kuuluisan pop-artisti Justin Bieberin j...