What Do You Mean

813 61 9
                                    

Chapter 20.
Alissonin näkökulmasta

Havahduin herätyskelloni tympivään ääneen, jonka kurottauduin painamaan mahdollisimman nopeasti pois. Heräsin uudesta omasta kodistani, suurehkosta ja valoisasta makuuhuoneesta, josta tuskin olisin osannut edes unelmoida. Suoritin miltein mahdottoman rutiinin, nousin nimittäin istumaan ihanan pehmeän ja lämpimän sänkyni laidalle. Venyttelin itseäni, jonka jälkeen nappasin puhelimen käteeni. Olin saanut viestin Johannalta, jonka kanssa en ole pitkään aikaan nähnyt, viimeksi näimme tosiaan ensimmäisen kerran syömisen yhteydessä.
*et voi uskoa, pääsen Justinin musiikkivideoon mukaan! Sinne taustalle valittiin ihmisiä JA MINUT VALITTIIN! - Johanna xox.* raukka en haluaisi pilata iloa sillä, että olen aika suuressa roolissa samassa musiikkivideossa, mutta Johanna tulisi kuitenkin huomaamaan asian.
*Mahtavaa! Oon myös samassa musiikkivideossa, joten kuvauksissa nähdään xx - Ali.* Valehtelematta sain miltein samalla sekunnilla vastauksen:
*Mitä? Mahtavaa! Voidaan siis yhdessä hillua taustalla! -Johanna*. En jaksanut enää edes vastata tämän viesteihin, tosin en tiedä miksi, koska Johanna tulisi kuitenkin pahoittamaan mielensä, sillä pitää Justinista. (Musiikillisesti ja niin miten fanit nyt pitävät. Vaikea tosin pitää tosissaan tunteellisesti ihmisestä jota ei edes tunne, mutta jokaisella tapansa.)

Kävelin makuuhuoneestani alas alakertaan leveitä portaita pitkin ja jatkoin matkaani isohkoon keittiöön. Joka oli ehkä turhan liian iso, vain minulle. tosin jos saan perheeni tänne niin tämä olisi äitini unelma. Minua ei yhtään haittaisi elättää perhettäni siihen asti, että äitini saisi töitä täältä. Haluaisin vain saada heidät lähelleni. Siksi arvostin Justinin kiinnostusta perhettäni kohtaan, koska minulla ei ole mitään niin tärkeää. Tosin tällä hetkellä en pidä yhtään siitä, että äitini tapailee exäni isää, joka tekee exästäni velipuoleni, mikäli he menevät naimisiin, uskomatonta. Samalla miettiessä elämääni laitoin itselleni puuroa jota rehasin Suomesta mukanani, niinkuin monia muitakin juttuja. Kaadoin puuroannoksen kattilasta syvään kulhoon ja heitin puuron päälle jääkaapissa olleita mansikoita, jonka jälkeen kävelin alakerrassa sijaitsevaan olohuoneeseen ja lysähdin istumaan sohvalle. Söin puuroa ja vilkuilin samalla ympärilleni.

Kun olin syönyt puuroni laitoin kulhon olohuoneen tv-pöydälle ja nostin jalkani sohvalle ja pidin pienen "ruokalevon". Kuuntelin musiikkia fiiliksissäni laulaen mukana ja selasin samalla viestejä joita olin joka puolelta saanut, kunnes sain viestin:
*Ali ootko jo tulossa? - J *. Voi helvetti unohdin kokonaan musiikkivideon kuvaukset. Tämä tästä vielä puuttui. Nappasin kulhon mukaani ja juoksin keittiöön laittamaan kulhon likoamaan, jonka jälkeen otin mukavia juoksuaskelia kohti makuuhuonettani yläkertaan ja puin arkivaatteet päälleni. Jonka jälkeen menin yläkerrassa olevaan vessaan pesemään hampaat ja laitoin hiukseni korkealle ponnarille.

Astuin ovesta ulos pienellä kiireellä ja soitin samalla Justinille, että olisin nyt tulossa ja pahoittelin, että olen myöhässä. Kävelin autolle, jonka olin saanut lainaan siksi aikaa, että saisin hommattua itselleni uuden auton. Heitin puhelimen pelkääjän paikalle puhelun jälkeen ja lähdin ajamaan kohti kuvauspaikkaa. Ajamistani häiritsi se, että puhelimeeni alkoi tulla koko ajan viestejä toisensa putkeen. Häiritsi se, että en voinut katsoa viestejä, koska kuka pystyy keskittymään ajamiseen jos selaa puhelintaan. Varsinkin kun on tämä ihana ruuhka-aika, joka tosin on täällä aina. En ymmärrä mistä näitä autoja riittää. Saavuin kuvauspaikalle ja näin Justinin seisomassa minua vastassa.
"Hienoa tulit" tämä tokaisi ja hymyili.
"Älä viitti, sun onneksi edes tulin", vastasin ja tönäisin tätä leikkisästi sivuun ja kävelin istumaan tuoliin, jossa minut meikattaisiin.

Kun meikkini ja hiukseni oltiin saatu kuntoon puin päälle vaatteet, jotka oltiin valmiiksi minulle valittu.
"Oikeesti punaiset alusvaatteet? En pue koskaan punasta", tokaisin ja pidin punaisia ihan nätin kuosisia alusvaatteita käsissäni samalla katsoen Justinia siihen malliin, että voisin vielä viime hetkellä vaikuttaa mitä päälleni pistän. Justin kohautteli hartioitaan ja hymyili sellaista perus "en pysty vaikuttamaan asiaan" hymyä, jonka olen usein saanut vastaukseksi vaatimuksiini. Huokaisin ja kävelin vessaan vaihtamaan vaatteet päälleni. No itse asiassa punaiset alusvaatteet eivät näyttäneet päälläni yhtään pahalle, ehkä voisin jopa harkita tämän väristen ostoa. Alusvaatteiden päälle puin mustan löysän pitkähihaisen  ja lyhyet mustat röpelöiset shortsit.

Astuin ulos vessasta ja satuin näkemään Johannan muiden taustalle tulijoiden kanssa. Päätin, että en ignooraa Johannaa vaan käyn moikkaamassa tätä. Kävelin lähemmäs ja koputin tätä olkapäähän.
"Hei", sanoin samalla hymyillen.
"Heeii, sä tulit", Johanna tokaisi ja syöksyi halaamaan minua.
"Jhoo", vastasin hiukan hakien.
"Mistä moinen vaatetus? Kun ei se näy ku ehkä muutaman sekunnin ajan" Johanna kysyi samalla pienesti naureskellen. Haroin auki olevia suoristettuja hiuksiani samalla miettien miten mainitsen asiasta.
"No siis itseasiassa oon aika paljo näkyvillä, eikä tämä vaatetus ollut minun päätettävissä", vastasin hiukan kiertäen sen, että olisin se "Justinin tyttö".
"Mitä sä siis teet?" Johanna kysyi, koska ei selvästikään osannut oikein lukea rivien välistä. Hauskinta tässä oli se, että puhuimme suomea muiden seassa, jotka eivät sitä ymmärtäneet. Ennen kuin ennätin vastata missä roolissa olen minua jo huudettiin.
"Nyt mun pitää mennä", tokaisin ja vilkutin johannalle ja muille samalla pienesti hymyillen.

Käsikirjoitus käytiin vielä kerran läpi lavastetussa motellihuoneessa pelkästään minun kanssa, koska Justin oli alkuosion kuvauksissa. En ymmärrä miksi suostuin tähän. Tai siis tunteeni ovat oikeasti ihan täysin ristiriidassa keskenään. Olen vihainen Justinille ja tämä on omahyväinen ja itsekeskeinen aika usein, mutta toisaalta tämä on kuitenkin ihana, huomaavainen ja huolehtivainen, tosin sitä ei tiedä onko se vain kulissia, mutta toivoisin, että poikaa saisi muutettua vähemmän itsekeskeiseksi.

Kun musiikkivideon alku oltiin saatu päätökseen, alkoi se varsinainen musiikkivideo. Avasin oven Justinille, joka saapui "motellihuoneen" ovelle vettä valuen ja asteli lavastettuun huoneeseen käsikirjoituksen mukaan.
Tämän kohtauksen jälkeen odottelimme
Hetken aikaa, kun Justinia kuivateltiin ja tämä
Vaihtoi uudet kuivat vaatteet, jonka jälkeen kävimme seuraavan pätkän kohdat läpi.
"Päällä!" Ohjaaja Brad huusi.

Kävelin Justinin luo, kiedoin käteni tämän niskan taa ja vedin päässä olevan hupun pois Justinin päästä. Justin laski kätensä lantiolleni pitäen aluks hellästi minusta kiinni, jonka jälkeen ote tiukentui ja tämä työnsi minut vasten huoneen seinää ja asetti huulensa vasten omiani. Tämän jälkeen työnsin Justinin istumaan sängyn reunalle.
"Poikki", Brad huusi.
"Ali laitatko kätesi mielummin näin ja saa tönäistä vähän rajummin, voiko niin sanoa", tämä selitti ja näytti samalla mallia.
"Okei", vastasin ja nyökyttelin samalla.
Otimme koko klipin uudelleen, jonka jälkeen Bradkin oli tyytyväinen.
"Ja saa jatkaa normaalisti käsikirjoituksen mukaan", Brad ilmoitti samalla hymyillen tyytyväisesti.

Kävelin Justinin luo joka istui sängyn reunalla ja riisuin löysän paidan päältäni. Kaadoin Justinin sängylle samalla mennen tämän päälle. Kurottauduin Justinin huulille, jonka jälkeen tämä otti kiinni lantiostani ja pyörähti päälleni rikkoen suudelman hetkellisesti.
"Poikki", Brad huusi uudelleen pikaisesti, jonka jälkeen nousimme istumaan Justin kanssa sängylle. Huokaisin ja haroin hiuksiani.
"Voisko tähän saada vähän lisää sitä intohimoa? Tässä musiikkivideossa olette kuitenkin jonkin sortin pariskunta, joka pitää näkyä", tämä selitti.
"Eikö tässä ollu ihan tarpeeksi?" Justin tokaisi ja veti hiuksensa pois naamaltaan.
"Ei tarpeeksi, näytti liian jähmeältä, pitää olla sulavempaa ja ripaus enemmän intohimoa", Brad toisti painottaen sanaa intohimoa.
"Selvä se sitten", Justin sanoi samalla minua vilkaisten, jonka jälkeen nyökyttelin myöntävästi.

Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️Where stories live. Discover now