Can sıkıntısından ölmek üzereydim. Şu an tavanla bakışıyoruz birazdan tavan dile gelirse hiç şaşırmam.
Aşağı inmeye karar verdim bari Araf ile uğraşayım değil mi ama.
Aşağı indiğimde televizyondan maç sesi geliyordu. Araf hangi takımlı ki ?
Televizyona baktığımda Fenerin Maçı olduğunu gördüm çok iyi ya fenerbahçeliyse ( Fenerbahçe nin F sini büyük yaz yazar hanım , tm , tsk , öd )
- Araaaf Fenerbahçeli misin ? Dedim baya bir şaşırıp sırıtarak.
Araf gözünü televizyondan ayırmadan
+ Evet. Dedi
Maç 1-1 di.
Ya ben maç olduğunu nasıl unuturum. Hep Araf yüzünden insanda akıl mı bırakıyor.Maça izlemeye devam ettim. Araf ' ın heyecanı gözlerinden okunuyordu.
- GOOOOOOOL !!
ArAf gülmüş müydü. Araf güldü bir sn. Belimde ki eller ?
ARAF BANA SARILDI !!- KANARYALİÇEM BENİM
Kanaryaliçe ?
Kanaryaliçe.
Şu an yüzüm yanıyor. Kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirim.
Tabi bu uzun sürmedi. Araf kendine gelip bakışlarını çevirdi. Yukarı çıktı.
Çok mutluydum. Araf güldü artı bana sarıldı , ve en önemlisi ARAF FENERBAHÇELİ ULAAN !!
BAĞIRIN ULAN ARAF FENERBAHÇELİ DİYE !!
Tamam kendimi fazla kaptırdım sanırım ben. Telefonumu elime alıp Nur ' u aradım. Nur benim yakın arkadaşımdır , yurt dışında olduğu için bir süre konuşmadık fakat geri gelmişti.
Nur telefonu açtığında yarın buluşmak için sözleştik , çok özlemiştim onu.
Sonradan aklıma bir şey geldi Araf'ın arkadaşı var mı acaba tanışmış çevre edinmiş olurduk. Bize gelirler sohbet falan ederdik.
Bunu ona yarın sormayı aklıma not edip yukarı çıktım. Kısa bir süre sonra da uykuya daldım.
Sabah kalkıp kahvaltı hazırladım. Araf geldiğinde yemeye başladık.
- Araf senin hiç arkadaşın yok mu ?
+ Yok.
- Nasıl yok ya
+ Varın tersi Umut
- Allah Allah ya pis gıcık deyip dil çıkardım.
+ Çocuk diyorum kızıyorsun.
- Arkadaşım gelecek , senin de arkadaşın gelsin vakit geçiririz ne dersin ?
+ Gerek yok , ben yukarıda olacağım zaten işim var.
- İyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ UMUT
Teen FictionAile hasreti çeken iki kalp... İki kalbi birleştiren vasiyet... Peki sadece bir vasiyet miydi iki hayatın birleşmesini sağlayan ? Yoksa saklı acılar mı ? Umut ve Araf'ın hikayesi 14. Bölümden ; Göz altları şişmiş mor rengini almıştı bembeyaz teni sa...