ŞARKILARLA.

141 49 5
                                    

Bara gelmiştik , yolda Umut ağzını açmadı sanırım bana biraz kırılmıştı bilemiyorum. Hepimiz oturmuş bir şeyler içiyorduk bu barda beni herkes tanır , sahibi benim zaten her neyse Uygar ile Umut sürekli konuşup gülüşüyorlar ve bu benim sinirimi bozuyor

" Araf çok güzel dans eder mesela değil mii ?" Uygarın Zevzek olduğunu söylemiş miydim ?

"Gerçekten mi ?" He Umut he.

"Saçmalıyor" dedim durumu kurtarmak için ikiside inanmamış şekilde bana bakıyorlardı.

"Hadi bakalım Araf Demir hünerlerinizi görelim" Yani Uygar diyor ki gel beni döv.

Ben Uygar'a gözlerimi devirirken Umut telefonu elinde bir şeyler yapıyordu mesaj mı yazıyor bu kız ? Kiminle ? Çaktırmadan baksam mı ??

"Umut kız eğlenmeye geldik kimle mesajlaşıyorsun ?" Dedi Uygar , Nasıl olsa benim yerime soran biri vardı değil mi ?

"Boğaç ile ya bir arkadaş " dedi Umut

"Kız sevgilin mi yoksa " dedi Uygar abartılı bir ses tonuyla.

Umut'un içtiği şey boğazında kaldı kıpkırmızı oldu resmen yanına gidip hafif sırtına vurdum "iyi misin" dedim.

"Evet iyiyim " dedi bana sonra Uygar ' a dönüp

"Şey Boğaç benim abim gibidir"

"Pardon ya bu kadar kızaracağını bilsem söylemezdim" dedi Uygar ve kahkaha attı.

" Kes zevzekliği Uygar ya" derken yanımıza Merve geldi sarı aptal ne işi vardı bunun burada yine.

Sürekli buradaydı ne zaman gelsem dibimde bitiyordu.

"Selaağm" dedi fok balığı gibi ses çıkarıyordu yeminle.

"Selam Merve gelsene " dedi Uygar piç ya hoşlanmadığımı bile bile çağırıyordu.

Dibime oturdu "Araaf nabeeer" dedi kelimeleri uzatmakta ki amaç ?

"İyi" dedim , Umut ta rahatsız olmuş olacak ki anlamsız gözlerle Merve'ye baktı.

Umut'tan;

Bu kız nereden çıktı ki şimdi oysa biz Uygar ile bir olup Araf'ı dans etmeye zorlayacaktık.

Kız sarışın -çakma- zayıf badana yüzlü biriydi. Kötü enerji alıyorum şu an.

Demiyor da Araf'ın yanına oturduğu için Arafa sürekli baktığı için
Sus sen iç ses onunla ne alakası var.

Merve bana dönüp ;

"Ay Araf bu kız kim?"

"Umut ben" dediğimde kız kulak kanatıcı bir kahkaha attı , sen hayırdır amacın ne ? Kulağımız değerli bizim az ötede gül bacım hadi yandan yandan..

"Ay Umut erkek ismi değil mi yaa" ben bu kızı ölürsem hapse bile girmem aksine dünyayı bir pislikten kurtardığım için madalya verirler bana.

" Sana bu isim olmuş mu yaaa" ah ah kelimeleri de uzatmasan.

"Peki sana bu beyin olmuş mu canım ya " dedi Uygar oha ama yani. Uygar'a baktığımda bana göz kırptı.

"Ay Araf , bir şey de şunlara ne diyorlar bana " o pis ağzına Araf oldu mu şimdi ya.

Araf gozlerini devirip kıza baktı bugün ne çok gözlerini deviriyordu öyle.

"Onlara değil de sana söylemek istediğim iki kelime var" Seni seviyorum bir iki evet iki kelime yok artık kız zaten Araf ile ilgileniyor.

"Neymiş bakalım " gir gir içine gir Araf'ın.

Araf kıza baktı yaklaştı ve ama hayır ya olamaz.

"Siktir git"

Ben şok , ben bim
Espiri yapma iç ses ya.

Uygar "ooooo" deyip bir kahka patlattı.

Kız mı şu an mor renk ve koşarak uzaklaşıyor.

Biraz daha sohbet ettik bu arada Araf çokta güzel resim yaparmış Uygar da olmasa hiçbir şeyden haberim yok kafa çocuk açıkçası çok tatlı biri sevdim.

Sahneye bir grup çıktı çok sevdiğim şarkıyı söylüyorlardı.

" Alışmak sevmekten zor "

Biz Uygar ile şarkıyı söyleyip saçma sapan hareketler yapıyorduk , Araf zaten şarkıya kendini kaptırmış gözlerini bir noktaya odaklamıştı.

O sırada şarkı kesilmiş, grubun solisti konuşma yapıyordu.

" Evet bugün bir etkinlik yapıyoruz , şu yukarıda ki ışık kimin üzerinde durursa o şarkı söyleyecek en çok alkışı alan iki kişi düet yapacak "

Uygar buna surat asmıştı " sesim berbat ya karizmam çizilecek " deyip duruyordu.

Ben merakla ışık kimin üzerinde duracak bekliyordum , her yer karanlık olmuştu , beyaz ışığı herkes merakli gÖzlerle bekliyordu.

Ve beyaz ışık Araf'ın üzerinde durdu.

Grup solisti konuşmaya başladı.

" Araf buyur bakalım " dedi. Araf hala yerinden kalkmamıştı , bardaki insanlar " Araf " diye tezahürat yapmaya başladılar.

Araf yerinden kalkıp sahneye ilerledi , sesi çok güzeldi zaten bunu biliyordum.

Mikrofonu düzeltti ben merAkla ne söyleyeceğini bekliyordum..

Araf şarkısını söylemeye başladı.

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Ben küçüktüm, dağınıktım
Adam oldum sevince
Ben küçüktüm, aşık oldum
Tamamlandım teninde

Ben küçüktüm, dağınıktım
Adam oldum sevince
Ben küçüktüm, aşık oldum
Tamamlandım teninde

Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma
Ah bin bir şükür olsun
Bana kırk yıl seni aratan rabbime
Kocaman minnetler sundum

Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma
Ah bin bir şükür olsun
Bana kırk yıl seni aratan rabbime
Kocaman minnetler sundum

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Fazla etkilenmiştim , sesi ve gözlerimin içine bakması..

MAVİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin