SELİN.

82 8 2
                                    

" Hüznün adıdır gece , gökyüzü karanlıktır fakat yıldızlar geceye inat parlar , o parlayan yıldızlardır Umut "

medya için HaYaLpErİ_25 ' e çok teşekkürler :)
Çok tatlısın bebeğim :)

Hatırlatma :

Araf Neşter'in kafasını arkaya doğru çekip 'Derdin ne lan söyle şimdi' dedi.

Neşter tekrar kahkaha patlatıp ' Kurtulabileceğinizi sanıyorsunuz demi Araf' 'Komiksin' dedi.

'Ne diyorsun lan sen ?'

Neşter 'Bomba 2 dakika' deyip , acıya dayanamamış olacak ki bayıldı.

.....

Araf'tan devam ;

Ne diyordu bu adam ? Bomba mı ?
Hızla odadan çıkıp çıkışa doğru ilerledim , Umut perişan haldeydi ve onu görmem lazımdı.

Dışarı çıkmadan önce bir hıçkırık sesi duydum , geri dönüp bakmak istiyordum ama önce Umut'a bakmam gerekiyordu. Hemen kapıdan çıkıp Uygar ile Umut'un yanına koştum.

" Uygar Umut ' u hemen buradan hastaneye götür " dedim. Uygar tişörtünü Umut'un koluna sarsada çok fazla kan kaybediyordu , bakamıyordum bile benim de canım yanıyordu.

" Araf sen nereye ? " dedi Uygar.

" Küçük bir işim var , dediğimi yap Uygar ! Hızlı olmamız lazım. " deyip yanından ayrıldım.

İki dakika çoktan dolmuştu , fakat bomba falan yoktu. Hemen hıçkırık seslerini takip ettim , bir odadan geliyordu odanın kapısını açtım içeri baktığımda bir kız gördüm duvarın köşesine sinmiş ağlıyordu geldiğimi farketmemişti. Yanına yaklaşıp koluna dokundum.

Kafasını kaldırdı ve bana baktı. Gözleri öyle kızarıktı ki...

"Git hemen buradan ! "Diye bağırdığında çok şaşırdım. Ne oluyordu yine Allah aşkına ?

" Seni bir yerlerden hatırlıyorum " dedim. Evet kızın yüzü çok tanıdıktı.
Kız ayağa kalktığında " Bak bana , tanıdık mı hala ! Şimdi anladın mı neden gitmeni istediğimi ! Defol "

Kızın vücuduna bağlanmış bir bomba vardı. Gözlerim şaşkınlıkla büyüdü.

" Kurtaracağız seni. " diyebildim sadece. Nasıl olacağını bende bilmiyordum , ama bu kızı kurtarmayı çok istiyordum.

Kız elinin tersiyle gözyaşlarını sildi ve odanın diğer ucuna yavaş yavaş yürümeye başladı. Odadaki tek eşya olan küçük dolaptaki çekmeden bir kutu çıkardı ve bana verdi "Bunun için çok uğraştım , bunu al ve git ne olur ben şimdi değilse bile çok kısa bir süre sonra zaten öleceğim , ne olur sana yalvarıyorum git ! " dedi.

Ben kızın bu kadar çabuk sakinleşmesine anlam verememişken , adımlarım benden habersiz elimde kutuyla çıkışa gidiyordu. Uygar'ın benim için bıraktığı arabaya bindim. Kafamdaki düşüncelerle beraber...

O kız kim ?

Ve bu kutuda ne var ?

............

MAVİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin