" Araf sen bunları nereden biliyorsun ?"
Çok şaşırmıştım ,ARaf beni tanıyordu." Salladım tuttu "
" Ne , yalancı "
" Belki "
Araf yukarı odasına çıktı , ben de bir film koyup izlemeye başladım. Filmin adı " Düğün Dernek " gülmekten karnıma ağrılar girdi resmen..
Araftan ;
Resmen Umut hakkında gözlemlediğim her şeyi dökmüştüm ama anlattıklarına üzülmüştüm , Umut un intihar fikri ne bileyim garipti.
Dolabımdan kırmızı kaplı defterimi alıp yazmaya başladım, ne zamandır yazmıyorum iyi gelebilirdi.
"Bugün gitmenizin kaçıncı günü bilmiyorum saymayı uzun süre önce bıraktım , boşluğunuz nasıl dolar hala çözemedim , dolmadı yapamadım..
Bu kız banA ne yapıyor bilmiyorum ama bu günlerde çok değiştim.. adı gibi bana Umut saçıyor maviye takık neşeli bir kıZ , Gülbin Teyzeden sonra ilk defa biri bana yardım etmek istedi , bana onun emaneti o yüzden önemsiyorum..
Bu kadar yazacaklarım içimdekiler kaleme dökülmüyor biliyorsunuz . "
Aşağıdan gülme sesleri gelince biri mi geldi acaba diye Umut'un yanına indim. Bu nasıl bir ses tonudur ya gülmek insana bu kadar mı yakışır.
"Sen gülünce bitki örtüm papatyalar takar "
" Efendim ?"
"Yok bir şey "
"Rahatsız mı ettim kusuran bakma ya kaptırmışım kendimi sende izlemek ister misin ?"
"Olur "
Bu filmi daha önce sinemada izlemiştim Uygar beni zorla götürmüştü , Uygar benim arkadaşım yakın işte.. Umut yine gülmeye başladı , o sırada telefonum çaldı Uygar arıyordu iti an çomağı hazırla.
" Ne var ?"
" Az kibar ol lan "
" Uzatma "
" Sana işim düştü bana gelsene çok acil "
" Geliyorum "
Umut'a baktığımda beni izliyordu " Benim çıkmam lazım " deyip üstümü degistirdim, evden çıktım.
UMUT tan ;
Araf gittiğinde bende filmi kapatıp dolaptan çikolatalı süt aldım ve yukarı çıktım Araf'ın odasının kapısı açıktı balkonun kapısını açık bırakmıştı kapatmak için odasına girdim Araf'ın kokusu odanın her yerindeydi kokuyu içime çektim gözlerim kendiliğinden kapanmıştı içimde ki mavi kelebek sevinçle kanat çırpmaya başladı.
Kendime geldiğimde masanın üstünde açık bırakılmış defteri gördüm masanın yanına gittiğimde defteri okumakla okumamak arasında kaldım okusam mı ya okuyayım ne olmuş ki hem gizli olsa niye açık bıraksın değil mi ama.
Defteri elime alıp bir yandan sütümü içiyor diğer yandan herhangi bir sayfayı açmış okuyordum
" Artık dayanamıyorum eskiden en huzurlu olduğum yer odamdı şimdi ise duvarlar üstüme üstüme geliyor , siz olsaydınız şimdi mutlu ve huzurlu olurdum , çok sevdiğim şeyler bile artık zevk vermiyor , sizi çok özledim , bazen rüyalarımda görüyorum eskisi gibi mutluyuz.. neden gittiniz ?..
" Umuuut ?!"
"A-araff .. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ UMUT
أدب المراهقينAile hasreti çeken iki kalp... İki kalbi birleştiren vasiyet... Peki sadece bir vasiyet miydi iki hayatın birleşmesini sağlayan ? Yoksa saklı acılar mı ? Umut ve Araf'ın hikayesi 14. Bölümden ; Göz altları şişmiş mor rengini almıştı bembeyaz teni sa...