Okuldan eve yürürken bu sefer tektim çünkü Jimin okulun basketbol takımına katılmak için seçmelere girmişti.Ne kadar onu beklemek istesem de seçmenin bitimi çok geç olabilirdi ve eve geç gidersem bu da benim için problem olurdu.
Eve doğru yaklaştığımda kulağımdaki kulaklıkları çıkarıp çantama,telefonumu ise arka cebime koydum.Eve daha da yaklaştığımda kapımızın önünde oturan kişi dikkatimi çekti.İlk önce babamın arkadaşlarından biri sansam da oturan kişi genç gözüküyordu.Kafasını yerden kaldırmadığı için yüzünü de göremiyordum.Bence şu anda kaçmam gerekiyordu sapık,hırsız ya da bunun gibi şeyler olabilirdi ama hırsız olsa kapının önünde kapıyı açmam için beklemezdi dimi ?
Ben bunları düşünürken evimin önüne gelmiştim.Önümdeki çit kapısından içeri girdiğimde çocuk kapının sesini duymuş olmalıydı ki kafasını kaldırıp bana baktı.İlk başta yüzü çok tanıdık gelmişti.Daha sonra kim olduğunu düşünürken herhalde yüzüm çok garip bir hal almıştı.Ama o gülümsediğinde kim olduğu aklıma dank etti.Bugün kantinde el salladığım çocuktu ve..evime kadar mı gelmişti ?
''Sen bugün kantinde gördüğüm çocuksun dimi ? '' Heyecanla soruşum karşısında sanki daha fazla gülümseyebilirmiş gibi yine gülümsedi.Kafasını olumlu anlamda salladı.
''Peki neden buraya kadar geldin ? '' O anda bir şey hatırlamış gibi arkasındaki-ve benim daha yeni gördüğüm-çantadan bir defter çıkardı ve bana uzattı.Elime aldığımda içini açtım ve bunun benim biyoloji defterim olduğunu gördüm.Ama bu defter nasıl ondaydı ? Defteri çantama koyduğumdan yüzde yüz emindim.
Kafamı kaldırıp tuhaf bir surat ile ona baktım ama o hala gülümsemeye devam ediyordu.Yüzümdeki ifadeyi silip geri normal haline soktum.Gülümseyip bir şey demesini bekledim ama hiçbir şey demeyip bana bakmaya devam etti.En son sessizlikten sıkılıp ben konuşmaya başladım.
''Defterimi getirdiğin için teşekkürler.'' Kafasını önemsiz bir şeymiş gibi salladı ve yanımdan geçip gitti.Benim defterlerime nasıl önemsiz der !? Onlar okul birincisin defterleri bir kere !?
Arkamı dönüp ona bakmak istedim ama arkamı döndüğümde orada yoktu.Ne yani o kadar uzun zamandır mı kendi kendime düşünüyordum ? Nasıl bu kadar hızlı evine gitmiş olabilir ki ?
Omzumu silkip arkamı tekrardan döndüm ve evime girdim.Eve girince çantamı ve elimdeki defteri bir kenara bırakıp dosdoğru mutfağa gittim çok acıkmıştım.Dolabı açtığımda içeride pizza kutusu olduğunu gördüm.Muhtemelen babam önceden sipariş etmişti.Elime alıp içini açtım ve pizzayı kokladım.Kokusunda bir sorun yoktu demek ki bir şey olmamıştı.
Elimdeki pizza ile mikrodalgaya gittim ve pizzayı bir tabağa koyup mikrodalganın içine koydum.Süreyi ayarlayıp beklemeye başladım.Pizzanın olmasını beklerken evin ne kadar sessiz olduğunu fark ettim.Salona gidip televizyondan rastgele bir şey açtım.Tam geri mutfağa gidecekken fikrimi değiştirip merdivenlerden yukarı çıktım ve odama girdim.Odamda yatağımın üstünde duran V'yi alıp tekrardan aşağı indim ve V'yi de mutfağa götürüp sandalyelerden birine oturttum.
İşte şimdi daha iyi hissediyordum.Pizzanın olma sesini bildiren bir ses gelince mikrodalgaya gidip içinden yemeğimi aldım.Sağ elimde yemeğim sol elimde V'ile koltuğa oturdum ve yemeğimi yemeğe başladım.V'yi bırakıp elime kumandayı alıp bir çizgi film kanalı açtım.
Elimdeki pizzaları bitirdiğimde tam tabağı geri götürmek için ayağa kalktım.V'yi salonda bırakıp mutfağa gittim.Tabağı tezgaha bıraktığımda telefonum çaldı.Elime alıp arayan kişiye baktım.
Min ^_^
Gülümseyip telefonu açtım.
''Jungkook bil bakalım ne oldu ? '' Sesinden de basketbol takımına girdiğini anlıyordum.Zaten Park Egolu Jimin beni böyle bir neden olmadıkça neden arasın ki ?
''Basketbol takımına girdin ? ''
''Bir kerede benim söylememe izin versen.Senin yüzünden kendim ile övünemiyorum bile.''
''Zaten gireceğini biliyorum ki.Söylemene bile gerek yoktu,seni o takıma gözleri kapalı alırlardı.''
''Avvv..Kooki~~ Sen de bu yalakalık işini iyi beceriyorsun~~ '' Gülümseyip seçmelerde ne kadar güzel oynadığını anlatmaya başlıcaktı ki salondan gelen ses ile telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.Bir daha ses gelmeyince ne olduğunu anlamak için salona doğru ilerledim.
Salonda koltukta bıraktığım V'yi yerde görünce ilk bir olayları kavrayamadım daha sonra telefondan gelen Jimin'in sesi ile odağımı ona verdim.
''Jungkook sen beni dinliyor musun ? ...Jungkook !''
''Jimin,V yere düşmüştü de sana odaklanamadım.Üzgünüm.''
''V mi ? V kim ? ''
''O gittiğimiz evde bulduğum bebek.''
''Sana inanamıyorum birde ona isim mi verdin !?''
''Hayır,zaten ismi kıyafetinin zerinde yazıyordu !!''
''Ahh..seni bazen hiç anlayamıyorum neyse.Şimdi kapatmalıyım eve geldim çok yorgun duş alıcam tamam mı ? Sonra görüşürüz.''
''Görüşürüz.''
Elimdeki telefonu kapatıp tekrar cebime koydum ve yere eğilip V'yi kucağıma aldım.
''Sen koltuktan nasıl düştün bakim ? '' Kendi kendime konuşurken yere bıraktığım çantamı alıp V ile beraber yukarı çıkmaya başladım.
Odama geldiğimde çantamı tekrar yere bırakıp V ile kendimi yatağa attım.Bir süre öyle yattıktan sonra ders çalışma kararı aldım ve geri kalktım.Kafamı çevirip V'ye baktım.Birden bakınca V'yi bugün gördüğüm çocuğa benzettim.Burnu,ten rengi ve gözleri gerçekten çok benziyordu.
''Gerçekten ona çok benziyorsun V.Neydi adı...ahh ! Tabi ya adını sormadım bile çocuğun aptal kafam !'' Kendime kızmam sona erdiğinde masama gidip ders kitaplarımı çıkardım ve ders çalışmaya başladım hem babam da zaten birazdan olurdu.
Derse başlamadan önce son kez V'ye bir bakıp tekrar kendime kızdım.Gerizekalı gibi el salladığım ve bana defterimi getiren çocuğa adını bile sormamıştım.Üstelik genelde insanlar benim gibi birisinin defterini bulduklarında vermezler kendileri çalışırlardı ama o öyle yapmamış ve bana defterimi getirmişti.Bunları da düşününce o çocuğu bir daha görürsem gerçekten güzel bir şekilde teşekkür etmeliyim diye düşündüm.Bir şeyler ısmarlayabilirdim.
Evet evet..aynen öyle yapmalıyım.
Kendi söylediğimi onaylayınca bu sefer kendimi gerçekten derse vermeye başladım.Bayağı bir süre sonra gözlerim kaymaya başlamıştı.Şu anda kalkıp yatağa gitmem gerekiyordu ama çok üşeniyordum.Üşengeçliğim yüzünden kafamı masaya koyup kendimi uykuya kaptırdım.
---------------------------------------------------
Bu sırada arkadaşlar ! Açıklama kısmına yazmayı unutmuşum daha yeni fark ettim.
Ben bu kitabı 'The Boy' adlı filmden esinlenerek yazmaya başladım.Ama merak etmeyin aynısı değil sadece konuyu ordan birazcık çaldım jdjdkj
Neyse izlemeyenleriniz varsa izlemesin zaten sonu bok gibi bitmişti :/
Bunu buraya koymazsam olmazdı.^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanfictionBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys