Burnuma ve yanaklarıma değen yumuşak dokunuşlar ile gözlerimi açtım.Taehyung yanaklarımın üzerinde parmaklarını gezdirmeye o kadar odaklanmıştı ki benim ona baktığımı daha fark edememişti.
Gerçi ben şu anki halimden oldukça mutluydum.
Ben hala Taehyung'a bakmaya devam ederken sonunda benim uyandığımı fark etmiştim.Gözleri gözlerime denk gelince yanağımdaki elini direk geri çekip gözlerini kaçırmıştı.Ne kadar utangaç hallerini sevsem de bazen cidden sinirlerimi bozuyordu.
Az önce çektiği elini alıp geri yüzüme koyduğumda gözlerini benim dışımda her yerde gezdiriyordu.Elini yüzüme koyduğumda hareket ettirmediğini fark edince yanağımda duran elini tutup konuşmaya başladım.
"Neden az önce yaptığın hareketi yapmıyorsun ? Hoşuma gitmişti." Şirin bir şekilde söylediğim cümle ile Taehyung'un yüzü daha da kızarmaya başlamıştı.İster istemez onun bu hallerine gülmüştüm.
"Çünkü sen az önce uyuyordun."
"Yani şimdi ben uyusam bana tekrardan dokunacak mısın ? Anlaştık o zaman." Hızlı bir şekilde konuşup gözlerimi kapattığımda kulaklarımı Taehyung'un gülüşleri doldurmuştu.
Yüzümde bir gülümseme ve gözlerim kapalı bir şekilde iken Taehyung'dan gelen kıkırtıları dinliyordum.Sonunda kıkırdaması bittiğinde ben de yüzümdeki gülümsemeyi silmeden onun ellerinin tekrardan yüzümde dolaşmasını beklemeye başladım.
Bir iki dakika bekledikten sonra Taehyung'un elleri hala benim yüzüme değmiyordu.Yanımdan gitmemişti çünkü nefes alış verişlerini ve hızlı bir şekilde atan kalp atışlarını duyabiliyordum.Gerçi onlar benim de olabilirdi.
Sonunda gözlerimi açtığımda Taehyung'un gülümseyerek bana baktığını görmüştüm.Hiç bir şey demeden bana bakıp gülüyordu.
"Ama haksızlık yapıyorsun ! Hani ben uyuyunca bana tekrardan dokunacaktın ?" Sonunda şirin bir şekilde dudağımı büzüp konuştuğumda Taehyung işte beni şoka geçirecek o hamleyi yaptı.
Yattığı yerden doğrulup kendi mükemmel dudaklarını benim büzmüş olduğum dudaklarıma değdirdi.Ne kadar saliselik bir şey olsa da ben onun sıcak dudaklarını kendi dudaklarım üzerinde hissetmiştim bir kere.
Ben gözlerim açık ve dudaklarım hala büzülmüş bir şekilde ona bakarken o ise az önce yaptığı gibi bana gülerek bakmaya başlamıştı.
"Bir kere daha Jimin'in bu anı bölmesini kaldıramazdım.Ben de Jimin hazır evde yokken seni öpeyim dedim.O kadar abartılacak bir şey yok Jungkook."Gözlerini kapatıp kafasını tavana çevirirken söylediğinde şaşkınlıktan açılan gözlerim normal haline gelmiş,dudaklarım da büzülme durumundan çıkmış açık bir şekilde duruyorlardı.
Taehyung'un dediklerini sindirince açık olan ağzımı kapatıp bacağımı onun belinin diğer tarafına atarak üzerine çıktım.Ellerim ile yatağın üzerine bastırıp Taehyung'a bakmaya başladım.
Yaptığım hareket ile Taehyung gözlerini açmış ve bana bakmaya başlamıştı.Yüzümü onun yüzüne doğru yaklaştırmaya başladığımda nefesini tutmuş ve gözleri ile etrafı taramaya başlamıştı.Az önce beni öpen çocuğun böyle bir şekilde utanması da ayrı bir ironiydi.
"Aslında ben ilk öpüşmemiz için daha özel bir şeyler düşünüyordum.Ama sen her şeyi bozdun Taehyung.Şimdi seni cezalandırayım mı ?" Yüzümde bir sırıtma ile Taehyung'a sorduğumda gözlerini etrafta çekip sonunda benim gözlerim ile buluşturmuştu.
"Senin ile yaptığım her şey benim için özel Jungkook,yaptığımız en normal şeyden en anormal şeye kadar.Ger şey benim için özel çünkü içlerinde sen varsın." Taehyung'un gözlerime bakıp konuşması ile gözlerimin hafifçe dolmasına engel olamamıştım.Yüzümde bir masum bir gülümseme varken Tanrı'ya benim karşıma böyle saf sevgiyle beni sevebilen birini çıkarttığı için teşekkür ediyordum.
Yüzümdeki gülümseme ve aklımdaki düşünceler Taehyung'un dudaklarını yalaması ile birden aklımdan uçup gitmişti.
Dudaklarımı yaklaştırıp Taehyung'un dudaklarıyla kapattığımda Taehyung'un derince yutkunduğunu duyabilmiştim.Gülümseyip dudaklarımı hareket ettirmeye başladığımda ilk birkaç dakika donup kalsa da benim hareketlerime ayak uydurmaya başlamıştı.Dişlerim ile benim için en çok sevdiğim tatlıymış gibi alt dudağını ısırınca ister istemez inlemiş ve bunun sonucunda da ağzını açmıştı.Ben dilim ile Taehyung'un ağzının içini keşfederken Taehyung'dan duyduğum inleme ile onun da hoşuna gittiğini anladım.
Uzunca bir süre süren öpüşmemizin sonrası nefesimin azalması sonucu geri çekilip gözlerimi açtım ve karşımdaki Taehyung'a baktım.Dudakları şiş,az önceki öpüşmemizden sonra yanakları kızarık bir şekilde ve derin bir şekilde aralık olan dudaklarından enfes alan Taehyung cidden bana hiç iyi gelmiyordu.
Nefeslerimi düzene sokabilmeyi başardığımda kendimi tekrardan Taehyung'un yanıan atmış ve bir kolumu başının altından geçirip onu kendime çekmiştim.Kafasını benim omzuma koyunca ben de kafamı biraz yana yatırıp yanağımın Taehyung'un güzel kokan ve yumuşak saçları ile temas etmesine izin vermiştim.
"Ben de 'Jimin gelmeden Taehyung'um tam tadını alayım'dedim." Sessiz bir şekilde söylediğim cümle ile Taehyung kıkırdamış ve kollarını belime sarmıştı.
"Taehyung'unun tadını beğendin mi bari ?" Oyuncu bir ses ile bana sorduğunda ne kadar yüzünü tam olarak göremesem de parmaklarının tişörtümün üzerinde dolaşmasından utandığını anlayabiliyordum.
"Ah..Taehyung'cuğum artık benim en sevdiğim,yeni tatlım.Buna alışsa iyi olur."
--------------
İlk defa böyle bu kadar sapık bir şey yazdım.Ay utandım ayol ! 😁😁
Yani öpüşme sahnesi de sapık sahneler arasına geliyor tamam mı !!! kjfhskhfjdf
Ben bu kadar basit bir öpüşme sahnesini bile bu kadar boktan yazıyorsam smutlu bölümlerden ne yapacağım çok merak ediyorum. 😂😂
Bu bölümü aalien7 'a ithafen yapıyorum.Neden ona ithafen ben de bilmiyorum jdjdjdkdk canim istedi.
Her hafta duzenli olarak bana yorumlar attigin icin tesekkur ederim alien ! 😄♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanfictionBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys