İki ya da üç bölüm TaeTae'nin ağzından yazmayı planlıyorum haberiniz olsun !!
İyi okumalara ^^
------------------------------------------
Kookie'nin evinden çıkınca dosdoğru artık ezberlediğim adrese ilerlemeye başladım.Birkaç gündür buraya gelmek için Jungkook'ların evlerinin altında kiler gibi olan yerde oturup düşünmüştüm.Şimdi karşısına çıksam en fazla bayılırdı.Bu normal bir şey dimi ?
Ayrıca ne kadar Kookie beni yaralarıma baksa da vücudumdaki morluklardan haberi dahi yoktu.
Ahh..Kookie..
Benim için söylemesi ne kadar zor bir kelime.Ne kadar içimden düşünsem de dışarı söyleyebilmek için çok fazla enerji harcamamı gerektiren bir kelime.O çocuk resmen şirin ve tertemiz yüzüyle beni hayata bağlamıştı.Ayrıca benim bebeğimi alıp bakmıştı.Benim bebeğimi !
Vücudumdaki ağrı ne kadar fazla olsa da bu gün yaptığı ona şeyden sonra kendimi çok güçlü hissediyordum.Bana bakmıştı,beni evine almıştı ve beni kendine bağlamıştı..Ne kadar iyi kalpli olduğunu ilk o eski eve girdiğinde bana kendini ispatlamıştım.O çocuklar o gün benim evime girdiğinde ne kadar onarlı korkutup kaçırmak hatta psikolojilerini bozmak istesem de benim odama doğru ilerleyen o çocuğu gördükten sonra vazgeçmiştim.
Yüzümdeki aptal sırıtma ve eski püskü kıyafetlerim ile yoldan geçenlerin dikkatini çekiyordum.Muhtemelen beni deli sanıyorlardı.Ama şu anda onarlı umursayacak ve yine kendimi acındırıcı bir hale düşüreceğim zamanlardan değildi.Şu anda beni tekrar eski hayatıma bağlayabilecek biri vardı.
*
*
*
*
Jin hyung'ın evine geldiğimde derin bir nefes aldım.Gerçekten hiç değişmemişti.Onu o kadar çok özlemiştim ki gördüğüm anda hemen sarılmayı planlıyordum.Tabi eğer beni gördüğünde korkmazsa.Kapılarına kadar geldiğimde elim zile basmak için bir iki dakika havada kaldı.Hala buraya hangi cesaret ile geldiğimi bilmiyordum gerçekten.İçimden ona kadar sayıp zile bastım.Elimi zilin üzerinden çektiğimden sonra kapıyı bir çocuk açtı.Ama bu kişinin Jin hyung ile hiçbir alakası yoktu ki.Yani kimse şu 8 yıl içerisinde bu kadar değişemezdi dimi ? Ayrıca Jin hyung'ın bebek gibi bir yüzü vardı.Karşımdaki kişi daha olgun duruyordu.
"Kime bakmıştınız ?" Karşımdaki çocuktan gelen ses ile onu incelemeyi bırakıp sorusuna cevap verdim.
"Şeyy ımm..Jin hyung orda..mı ?" Çekinerek sorduğum soru karşısında gülümseyip bana yanağında bulunan gamzeleri gözlerime sundu.Vay canına ! Gamzeleri gerçekten çok havalıydı.
"Jinnie bebeğim,kapıda seni soran şirin bir çocuk var !!"
'Jinnie bebeğim' mi !?
Karşımdaki çocuğun Jin hyung'a söylediği şey ile ağzım beş karış açılmıştı.Bebeğim derken sevgili anlamındaki bebeğimden bahsediyordu dimi ?
Yok gerizekalı ! Onlar arkadaşça birbirlerine bebeğim diyorlar !
İçimdeki sesin yine 8 yıl sonra ortaya çıkması ile kendi kendime göz devirdim.Cidden hiçbir zaman beni rahat bırakmayacaktı.
Düşüncelerimden sıyrılıp burnuma dolan koku ile gülümsedim.Birazdan gelecek olan Jin hyung'ın yüzünü gerçekten merak ediyordum.Yavaş yavaş yanıma yaklaştığında üzerimde bulunan artık kirlenmekten eski rengini kaybetmiş olan kıyafetlerime ne kadar çeki düzen verebilirsem onu yapmayı denedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanficBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys