-서른-

9.7K 724 411
                                    


Taehyung Hoseok'un başına oturmuş onun alnındaki saçları çekerken ben de sinirlenmemek için kendimi tutuyordum.Tamam,şu anda Hoseok'un yardıma ihtiyacı olabilirdi ama..Jimin ne güne duruyor yani ?

Ben kollarımı göğsümde birleştirmiş bir şekilde ayakta dururken içeriye Jimin girdi.Elindeki bir kova suyu yere bırakıp kalçasıyla Taehyung'u kenara ittirdi.Yanında getirdiği bezi suda ıslatıp Hoseok'un alnına bastırdı.

"Ne olmuş ?" Taehyun kafasını Jimin'e çevirip sorduğunda Jimin,Hoseok'un alnında bezi çekip tekrardan suya batırdı ve tekrardan Hoseok'un alnına  koydu.Daha sonra neresinden çkardığını bilmediğim ilk yardım kutusundan yüzüne pansuman yapmak için gerekli malzemeleri çıkardı.

"Bilmiyorum ama biri resmen arkadaşının ağzına sıçmış TaeTae." Jimin pamuğun üzerine tentürdiyot döküp yüzündeki patlamış yerlere bastırmaya başladı.Hoseok acının etkisiyle yüzünü buruştururken gözleri aralanmaya başladı.aehyung Hoseok'un gözlerinin aralandığını gördüğü an anında yanına kayıp elini tuttu.

Tamam,Jungkook sinirlenme.Taehyung sadece arkadaşına 'çok' değer veren biri.Bunda yanış bir şey yok.Sakin ol.

Kendimi sakinleştirmek için Taehyung'u aklıma getirirken ve içimden kendi kendime konuşurken Taehyung'un konuşması ile gözlerimi birlikte olan ellerinden ayırıp Taehyung'a çevirdim.

"Hoseok iyi misin ?"

"Hoseok ?" Taehyung Hoseok'u kendine getirmek için bir elini kaldırıp Hoseok'un yanağına hafifçe vururken Jimin de hala pansuman işine devam ediyordu.Ben mi ? Ben sadece ayakta durmuş boş boş onlara bakıyordum.

Hoseok sonunda kısık da olsa gözlerini açabilmişti.Üzerine eğilen Taehyung'u görünce ise dudaklarında bir gülümseme oluşmuştu.Ama daha sonra dudağının üzerindeki yara acımış olmalı ki yüzünü buruşturmuştu.

"Hoseok iyi misin ?" Taehyung'un sesiyle buruşmuş yüzünü düzeltim kafasını salladı.Taehyung rahat bir nefes verince tekrardan yerine oturdu.

"İyi de olmalısın zaten.Şu anda kullandığım her malzeme için senden para alacağım,bunu biliyorsun değil mi ? Bu ne ya !? Evim otel gibi bir şey oldu resmen.Her gelen kalıyor." Jimin pansuman yaparken konuşmasıyla gözlerimi devirmiştim.Her zamanki Jimin işte.

Göğsümde birleştirdiğim kollarımı çözüp Taehyung'un yanına ilerlerken Hoseok sanırım beni daha yeni fark etmişti.Sahiplenici bir şekilde kolumu Taehyung'un omzuma atıp onu kendime çekince Hoseok'un yüzünde ufak bir gülümseme olmuştu.Bu çocuğun beni kıskanması gerekmiyor mu ya ?

"İstediğin bir şey var mı Hoseok ?" Aklımdaki düşünceyi kovup sorduğumda kuru dudaklarını ıslatmasından ne diyeceğini anlamıştım bile.Ağzını açıp konuşacaktı ki kendisini yormaması için buna izin vermedim.

"Tamam,su.Getiriyorum." Kolumu Taehyung'un omzundan çekip ayağa kalktım ve mutfağa ilerledim.Dolaptan bir su çıkarıp bardağa koyup geri salona ilerlemeye başladım.İçeri girdiğimde Taehyung'un yardımıyla koltuğa oturtturulmaya çalışan bir Hoseok görmüştüm.

Yanlarına gidince sonunda Hoseok koltuğa doğru düzgün oturabilmişti.Gerçi yüzü böyle ise vücudunu düşünemiyorum.

Elimdeki suyu Hoseok'a uzatınca hemen alıp içmişti.Ben de Taehyung'un yanındaki boş alana gidip oturduğumda hepimiz Hoseok'a bakmaya başlamıştık.Elindeki suyu bitirip bardağı karşıdaki sehpaya bırakıp kafasını kaldırdı.Hepimizin ona baktığını fark edince gözlerini kaçırmaya başladı.

"Neden hepiniz bana bakıyorsunuz ?"

"Neden böyle olduğunu açıklaman için sana bakıyoruz tabi ki." Ben sakin bir ses ile konuşunca Taehyung da kafasını sallayıp bana katılmıştı.

Doll | vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin