Jimin'in arkamdan bağırmasını umursamayıp odasına çıkmaya başladım.Onlar yaptıkları yemekleri bitirene kadar zamanım vardı.Odasından içeri girdiğimde hemen bilgisayarın başına geçtim.Bilgisayarın açılmasını beklerken ellerimle masada ritim tutuyordu.Nedense öğreneceğim şeyler yüzünden kaygılıydım.
Bilgisayar açıldığında hemen internete girip arama kısmına 'Kim Ailesi'nin Başına Gelen Kaza' yazdım.Tamam,belki yazdığım şey saçma olabilir ama yine de bana sonuç verdi dimi ? Çıkan ilk habere tıklayıp sayfanın dolmasını bekledim.Sayfa açıldığında haberi görmek için aşağı taraflara indim.Gözüme Jimin'in bana gönderdiği gazete parçasının tamamı takıldığında kazandığım başarı yüzünden kendimce gülümsedim.
'Çok ünlü bir pazarlama şirketi olan Kim Holding'in en küçük çocuğu olan Kim Taehyung için düzenlenen partide,kaynağı ne olduğu bilinmeyen bir şekilde ortaya çıkan yangın ortalığı birbirine kattı.Çıkan yangın 8 yaşındaki küçük Kim Taehyung'un annesinin,babasının ve abisinin canını almakla kalmayıp aynı zamanda Kim Taehyung'un ortadan kaybolmasına neden oldu.Yapılan araştırmalar sonucu hala Kim Taehyung'un bulunmaması üzerine davanın kapatılmaya yakın olduğu düşünülüyor.
Olaylara açıklık getiren ise Kim Holding ile ortak olan Jung Holding'in başkanıdır.Kendi ağzından olayları şöyle anlatmıştır:
"Olay en yakın arkadaşım ve Kim Holding'in başkanı olan Kim Myungdae'nin oğlu Kim Taehyung için düzenlediği partide başlamıştır.Araştırmalarım ve edindiğim bilgiler sonucu yangını başlatan maddenin pasta mumu olduğunu öğrendim.Olay sonrasında ise Kim Taehyung'un ortadan kaybolmasının sebebi yangını başlatan asıl kişi olmasıdır.Yakın arkadaşım,Kim Myungdae bana oğlunun bu sıralar problemi olduğunu ve bu partinin düzenlemesindeki en büyük nedeni oğlunun eski mutlu haline döndürmek istediği olduğunu söyledi.Bütün bu edindiğim bilgiler ise suçlunun Kim Taehyung olduğunu kanıtlıyor.Geçtiğimiz günlerde ekiplerimden bir kaçı hala onu ararken cesedini Han Nehri'nin kenarında bulduk.Ailesini öldürdüğü için pişmanlık duyup kendi canına kıydığını düşünüyoruz.
Kim Holding'in tek varisi olan Kim Taehyung öldüğü için de Kim Holding'in elinde olan bütün servetler Kim Myungdae'nin 2.varisi olan yani benim şirketime gidiyor.Buraya kadar geldiğiniz ve beni dinlediğiniz için teşekkür ederim."
Yazılan bütün şeyleri okuduktan sonra derin bir nefes alıp arkama yaslandım.Şu anda beynin olanları hazmetmeyi reddediyor gibi resmen.Ama bunun sonucunda oradaki Kim Taehyung'un benim yanımdaki Kim Taehyung olmadığını öğrendim.İçime gelen rahatlama hissi ile arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.Bilgisayar ekranına kambur bir şekilde baktığımdan dolayı boynum ağrımaya başlamıştı bile.
"Orospu çocuğu."
Yanımdan gelen ses ile sağıma döndüğümde yanımda oturan bir adet sinirli Taehyung gördüm.Şaşkın bir şekilde ona bakarken ne zamandan beri burada olduğunu düşünüyordum.Hemen ileri eğilip bilgisayarın ekranını kapattım.
"S-sen ne zam-man geldin ?"
"Aslında bayağı oldu ama sanırım sen bunu okumaya çok odaklanmıştın." Son kelimesinde kafasını tekrar bilgisayar ekranına çevirmişti.O hala bilgisayar ekranı ile bakışmaya devam ederken sessiz bir şekilde ortamdan kalkıp gitmeyi düşünüyordum çünkü bu durum beni geriyordu.Oturduğum sandalyeden ayağa kalkmış arkamı dönüyordum ki Taehyung'un sesini duydum.
"Madem hayatımı bu kadar merak ediyordun neden bana sormayı denemedin ?"Sorduğu soru ile neredeyse durduğum yerde yere düşüyordum.Doğrulup kafamı Taeyhyung'a çevirmiştim.Hala hiçbir hareket göstermeyen yüzü ile kapalı bilgisayar ekranına doğru bakıyordu.
"Pıff..kim ? Ben mi senin hayatını araştırıyorum !? Hiçte bile !! Ben sadece internette öylesine geziyordum ve birden böyle bir sayfa açıldı.Neyse ben gidim artık." Gevelediğim birkaç cümle ile kapıya doğru ilerlerken Taehyung'dan gelen kısık ve sessiz ses ile yerimde durdum.Kendi kendine konuşuyordu muhtemelen.
"Ailemi öldürdükten sonra bile hala nasıl böyle konuşabiliyorsun !!" Birden sakin halinden çıkıp daha az önce oturduğum sandalyeyi alıp fırlatmasıyla yerimden sıçradım.Hızını alamayıp kendi oturduğu sandalyeye tekmeler atarken yanıma Jimin de gelmişti.O da Taehyung'un o halini görünce yanıma gelip kulağıma eğildi.
"Evet..buradan da anlaşıldığı gibi her sokakta gördüğün kişiyle arkadaş olmayacaksın Jungkook.Bak sonra en yakın arkadaşının evinde eşyaları parçalıyorlar."
----------------------------------
Şimdi herkesin bildiği üzere benim bu kitap tanıtım kısmında 'The Boy' adlı filmden esinlenerek yazdığım yazıyor.Aslında ben bu kitabı bilim kurgu diye düşünüyordum ama öyle olmadı neden bilmiyorum yani jkslfdjkjrsf Tanıtımda da böyle sanki korkunç korkunç şeyler oluyormuş gibi gözüküyor değiştirmeyi düşünüyorum.Şu adan bu neden anlattığımı bilmiyorum sadece haberiniz olsun işte jfjlrwekfjkwlfs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanfictionBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys