-스물 일곱-

10.1K 827 433
                                    


Jimin,Taehyung ve ben oturmuş film izliyorduk.En son Taehyung'un anlattıklarından sonra hepimiz bir süre sessiz kalkmış daha sonra Jimin üzerindeki şoku atlatıp 

"Madem zenginsin bana yeni bir laptop alır mısın ?" Demişti.Tabi ki de ben bunu dediği için onun kafasına büyün bir şaplak atmış daha sonra ise ortaya film fikrini atmıştım.Şimdi ise Taehyung'u ortamıza almış bir şekilde koltukta oturmuş ve karşımızdaki film izliyorduk.Daha doğrusu onlar izliyordu ben ise daha çok az önce olanları düşünüyordum.

Taehyung gerçekten fazla şey atlatmıştı ve şu anda cidden o Hoseok denen herifin babasını öldürmek istiyordum.Hayattaki en kötü şeylerden biri de bence bir arkadaşın tarafından arkandan bıçaklanmaktı.Aynı zamanda Taehyung'a karşı da neden böyle hissettiğimi hala anlamıyordum yani bu sevmek ya da hoşlanmak değildi.Daha farklı bir şey idi.

Onun ağladığını görünce ona hiç bırakmadan sarılasım ve benim de ağlayasım geliyordu.Onu gülerken görünce ise birden kalbimin ritmi bozuluyor ve kendimi anlamsızca sırıtırken buluyordum.Ya da hiç durmadan onu izleyebilme özelliğine sahiptim.Eğer aşk dedikleri şey bu ise sanırım ben Taehyung'a aşık olmuştum ve bunu düşünmek bile beni içten içe mutlu ediyordu.

"Heyy ! Dünya'dan Jeon Jungkook'a bizimle misin ? Sanırım o gitti Taehyung,başımız sağ olsun." Karşımda beni kendime getirmeye çalışan Jimin'in kafasına vurup üzerimden ittim.

"Ne diyorsun lan göttoş.Bir şey düşünüyordum."

"Beş saattir sana sesleniyorum,neli pizza istersin diye.Ne düşünüyorsun çok merak ettim doğrusu.Yoksa Taehyung'u çıplak bir şekilde mi düşünüyorsun hah ?" Yanıma yaklaşıp kısık sesle sorduğu soru ile kafasına bir daha vurdum.Bu çocuğa ne içiriyorlar merak ediyorum.Neyseki arkamızda duran Taehyung konuşmamızı dinlemeyip televizyon izlemeye devam ediyordu.

"Ne vuruyorsun amına koduğumun çocuğu ! Beyin hücrelerimi öldüreceksin !"

"Üzgünüm,olmayan bir şeyi öldüremem." Arkamızdaki Taehyung dediğim şeyden sonra gülmeye başlamıştı.İster istemez ben de gülmüştüm.İşte yine aynı şey oluyordu.

"Tabi sen şu çocuğu etkilemek için beni,en yakın arkadaşını kullan.Öyle olsun." Jimin yanımdan mutfağa doğru gittiğinde kafamı iki yana sallayıp tekrar önüme döndüm.Taehyung da bana dönmüş ve gülümsemişti. Elimi uzatıp kolunu tuttum ve onu kendi üzerime çektim.Şu anda göğüsümün üzerinde yatmış bir vaziyette bulunuyordu.Onun göğüsünden gelen kalp atışlarını kendi vücudumda hissedebiliyordum.Huzur vericiydi.

"Jungkook,ne yapıyorsun ?"

"Hiç biraz böyle kalalım.Üşüdüm ben." Aklıam gelen en akıllıca şeyi söylemiştim.Ona 'senin kalp atışlarını hissetmek bana huzur veriyor' diyemezdim yani.

"Üşüdüysen üzerine örtmek için bir şey getirebilirim." Tam üzerimden kalkmaya çalışıyordu ki bir elimi beline atıp diğer elimi de üzerine atıp iyice kendime çektim onu.

"Yok,hayır.Ben böyle daha çabuk ısınıyorum." Yüzüne baktığımda yanaklarının kızardığını görmüştüm.İkimiz de bir birimize bakarken o kafasını göğüsüme gömmüştü.Şirin..

"İnanamıyorum ! BENİM KOLTUĞUMDA FANTEZİ Mİ YAPIYORSUNUZ SİZ !?!?" Jimin'in cırtlak sesini duyduğum andaki boşluğumdan Taehyung yararlanıp kendini geri çekmişti.Şimdi gitme de bu  çocuğu öldürme.

"Cidden Jimin.Görende sevişiyoruz sanacak." Benim söylediğim cümleden sonra Taehyung birden öksürmeye başlamıştı.Tam yanına yaklaşıp yardım edecekken birden ayaklanıp mutfağa doğru ilerlemişti.Ben arkasından bakarken bir süre sonra öksürük sesleri kesilmişti.Jimin de az önce Taehyung'un oturduğu yere oturmuş ve bana bakmaya başlamıştı.

"Jungkook sanırım az önce çocuk senle sevişmenin düşüncesi ile kalp krizi geçirdi."

//////////////////////////////////

Selamlar !! Bu hikayede Jimin sanırım benim favorim hsfkjehfh Neyse diğer çalışmalarımıza da bakmayı unutmayın lütfen !! 

Şimdi birazcık kopalım ;)

Şimdi birazcık kopalım ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözümüz gönlümüz açılsın biraz jhsfs

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözümüz gönlümüz açılsın biraz jhsfs

Doll | vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin