JungkookKaçıncı seferdir hepimiz aynı videoyu izliyoruz bilmiyorum ama en sonunda dayanamayıp ayağa kalkmış ve kapıya doğru ilerlemiştim.Benim ayağa kalkmam ile beraber Namjoon Hyung da ayağa kalkmıştı.
"Hey,nereye gidiyorsun Jungkook ?"
"Nereye mi gidiyorum ? Tabi ki Taehyung'u aramaya gidiyorum hyung.Nereye gidebilirim ki zaten başka ?!" Sinirli bir şekilde konuştuğumda Jin Hyung sonunda gözlerini telefondan çekip bize bakmıştı.
"Jungkook,ilk önce sakin olup adam akıllı düşünmeliyiz." Ağzımdan derin bir nefes verip kafamı yukarıya kaldırdım.Cidden benim sinirlerimi bozuyorlar.
"Hyung ne düşüneceğiz anlamıyorum.Bizim şimdi gidip Taehyung'u kurtarmamız lazım ! Anlamıyor musunuz ?!?!"
Namjoon Hyung,Jin Hyung ve ben orada tartışırken Hoseok da bizi ayırmak için aramıza girmişti.Ama herkes bu kadar stresliyken yapması cidden hiç doğru bir hareket değildi.Hoseok da aramıza girdiğinde bu sefer resmen laflar havada uçuşuyordu.Hoseok,bir yandan ben ve Jin Hyung'u ayırmaya çalışırken diğer yandan da Namjoon Hyung'a laf yetiştiriyordu.
Biz böyle birbirimize dalaşırken Jimin'in bağırması ile ayrıldık
"CİDDEN İKİ DAKİKA NORMAL OLUP ŞU VİDEOYU DÜZGÜN İZLER MİSİNİZ ?!" Jimin'in söylediği şey ile ona dönüp baktım.Anlamıyorum videoyu izleye izleye ezberlemiştim zaten ben.
"Jimin cidden şu anda söylediğin şeyi emin ol on bin milyon ke-"
"Siz Taehyung ile ne zaman pikniğe gittiniz ?" Sözümü kesip sorduğu soru ile kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Ne ?" Kafasını izlediği videodan kaldırıp sorusunu tekrardan tekrarladı.
"Diyorum ki ; Siz Taehyung ile ne zaman pikniğe gittiniz ?"
"Aaa..şey biz pikniğe.." Ben orada ayakta durmuş bir şekilde düşünüp dururken gözümün Jimin ile kesişmesi sonucunda düşünmeyi bıraktım.Düşünmeyi bıraktım çünkü öyle bir olay yoktu zaten.Jimin anlatmak istediğini anladığımı anlamıştı ki gülümseyip yüzüme bakmaya başladı.
"Biz..gitmedik." Seri hareketlerle Jimin'in yanına gidip telefonumu elime aldım ve Taehyung'un konuştuğu kısımları başa sararak dinlemeye başladım.
"Ben hiçbir şey anladım." Hoseok'un konuşması ile Jimin kafasını kaldırıp ona baktı ve açıklamaya başladı.Zaten ben açıklayamayacak kadar şoktaydım şu an.
"Taehyung videoda Jungkook ile birlikte gittiği bir piknikten bahsediyor ama onlar hiç pikniğe gitmediler ki." Hoseom kafasını onaylarcasına salladığında Namjoon Hyung konuşmaya başladı.
"O zamna..o zaman Taehyung bize yer söylüyordu."
"Aynen ! Sonunda derdimi anlatabildim ya." Jimin Namjoon Hyung'a cevap verdikten sonra oturduğu koltukta geri yaslanıp kendi kendine gülümsedi.
"Ee o zaman ne duruyoruz.Hadi nereyi tarif ettiğini bulalım."
"Sen çok geride kaldın Hoseok'cuğum.Abin olayı anlladı hatta not bile aldı." Jimin karşıdaki masaya elini uzatıp üzerinde duran kağıdı aldı.
"Bir nehirden falan bahsetiyor ki bu muhtemelen Han Nehri,pas kokusundan falan bahsetiyor bunun ya bir hurdacı ya da sanayi merkezi olduğunu düşünüyorum ve son olarak da arkadaki kapalı alanlardan birinden bahsetiyor ki muhtemelen burası da bir kulübe ya da depo gibi bir yer olabilir." Jimin konuşmayı bitirdiğinde cidden onun gibi bir arkadaşım olduğu için alnından öpecektim.
"Aaa..bir de bize zaten yön vermiş.Yani muhtemelen Han Nehrine gidip onun dediği yöne doğru ilerlersek çok kolay bir şekilde ona ulaşabiliriz." Herkes Jimin'in konuşmasından sonra birbirine bakmaya başlamıştı.En sonunda Jin Hyung kendine gelip konuşmuştu.
"Tamam o zaman ne bekliyoruz,hadi gidelim ! Namjoon sen polise haber vermeğe git biz de Taehyung'un bahsettiği yeri bulmaya gideriz."
Herkes ayaklanıp kapıya doğru ilerlerken şimdiden onu göreceğim için mutlu olmuştum bile.Onu oradan kurtardıktan sonra sımsıkı sarılıp bir daha da bırakmayacaktım.
***
Artık karşılaşmaları diğer bölüme kaldı djkdkdkddk Neyse yeni bir kitap yazmaya başladım ama daha sadece tanıtımını yayınladım,profilimden bakabilirsiniz.Ayrıca kitap YoonMin arkadaşlar kopabilirsiniz 😂😂
Neyse onu da muhtemelen Doll bittikten sonra falan paylaşmaya başlarım.Ayrıca bu bölüm biraz kısa oldu biliyorum ama normalde ben bölümleri sabah yazıp sonra paylaşıyordum ama bu sabah işim olduğu için yazamadım.Sonra ders çalışmam lazım olduğu için araya sıkıştıramadım işte.Neyse çok konuştum yine kdkdkdkdByü~~ 😘💕 profilime bakmayı unutmayın 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanfictionBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys