JungkookEvden içeriye girdiğimde burnuma gelen yemek kokuları nedeniyle üzerimdeki ceketi aklılığa asıp mutfağa doğru ilerledim.
Mükemmel eşimi ocağın başında,belinde önlükle yemek yaparken görünce sinsi adımlarla arkasına geçip birden kollarım ile belini sardım.Çığlık atıp yerinde zıpladığında ben de arkasından gülüyordum.Elimdeki tahta kaşığın ucu ile kafama vurup geri önüne döndü.
"Jungkook,deli misin ? Beni korkuttun." Ona arkadan gülümseyip başımı omzuna yasladım.Belindeki kollarımı biraz daha sıkıştırıp onu kendime çektim ve boynundan öptüm.
"Rahat dursana bir.Şurada yemek yapmaya çalışıyorum." Sırıtıp dudaklarımı kulağını yaklaştırdım ve nefesimi verdim.Bu hareketimden bile titrediğini gördüğümde dişlerim ile dudaklarımı ısırdım.
"Boşver dışarıdan sipariş ederiz." Yerimde sallanmaya başladığımda belindeki kollarım nedeniyle o da benimle birlikte sallanıyordu.Dudaklarım ile kulağının alt tarafına öğücükler bırakırken bir yandan burnumdan kokusunu içime çekiyordum.
"J-jungkook,rahat d-dursana." Kafasını oynatıp dudaklarımı kulağının ordan çekmemi sağladı.Tekrardan yemek ile ilgilenecekti ki belinden tutup onu kendime çevirdim.
"Bence yemekten önce tatlımı yemeliyim." Gözlerim dudaklarına takılı iken konuştuğumda derince yutkunduğunu duymuştum.Gözümü iki saniyeliğine onun yüzüne çıkardığımda yanaklarının kıpkırmızı olduğunu görmüş ve gülüp yanaklarına öpücükler koymaya başladım.
Eliyle tahminimce ocağı kapattığında gülüp kollarını boynuma sardım ve bacaklarından tutup onu kucağıma aldım.Onu kucağıma aldığımda pantolonumun önündeki kabaran kısmın onun pantolonun önündeki kabarıklığa sürtünmesi ile havaya doğru derince inleyip alnını omzuma yasladı.Bir yandan o benim bir yandan da ben onun boynuna öpücükler kondururken yukarı kattaki odamıza ilerlemeye başladım.
Odaya girdiğimizde onu yatağa bırakıp bir kaç saniyelik bir öpücük vermeyi düşünüyordum ama elinin boynuma dolanmasıyla öpücüğü dahada derinleştirmek zorunda kaldım ama eğer biraz daha böyle devam ederse kendimi tutamayacağımı bildiğim için beni hala büyük bir açlıkla öpen eşimden ayrıldım.O bana hayal kırıklığı ve elinden en sevdiği oyuncak alınmış bir bebek gibi bakarken dedi.
"Niye öpmeyi bıraktın." Ben bu görüntüyle bile delirirken sorduğu bu tatlı soru çıldırmamı sağlamıştı.
"Eğer devam edersek...duramayabilirim-" Daha sözümü tam bitiremeden beni yatağa çekip öpmeye başlaması bir tür cevap oluyordu herhalde ve bu cevap 'daha fazla ileriye gitmeni istiyorum' diyordu.
Öpücüğü daha da derinleştirip işe dilimide katmayı planlıyorken o dilimi kabul etmiyordu bende ağzının açılması için alt dudağını dişledim sonuçta bunu isteyen oydu ve ben kabul etmekten başka birşey yapmıyacaktım.
"A-ahh...mmh" Isırmamla boğuk bir şekilde ağzıma inlerken ağzıda açılmıştı. Dilim onun ağzını keşfe çıktığında artık tişörtünün gereksizliğinden yararlanmam gerektiğini farketmiştim.
Tişörtünü çıkardığım gibi öpmeyide bırakmıştım ten renginden daha koyu olan göğüs uçlarına daha fazla bakmayıp sağ taraftakini ağzıma aldım. Diğer elimde boş kalmayıp sol taraftakiyle oynarken bende ağzımla göğüs ucunu emip yalıyordum. İşin içine dişimide kattığımda adımla inlemelemesi beni çıldırtmıştı.
"A-aghmmh...J-jung-kook ahhh-mmh" ben dahada sertleşirken daha fazla dayanamayıp pantalonlarımızı çıkartmıştım. İkimizde sadece boxerla kalırken onun birazdan tamamen çıplak kalcak düşüncesiyle bile boşalabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanficBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys