Vücut fonksiyonlarım donmuş bir şekilde koşarak giden Taehyung'a bakıyordum.Cidden az önce ne olduğunu anlamamıştım ama hala burnumdan gitmeyen güzel koku iyi şeyler olduğunu söylüyordu.Ne kadar insanlara sarılmayı ya da bunun gibi fazla ten teması gerektirecek şeyler yapmayı sevmesem de Taehyung'a sarılmak bana çok farklı hissettirmişti.
Ayrıca aklıma ikide bir o pijamalı hali ve bana sarılmasının etkisiyle oluşan kırmızı yanaklar geldiğinden ev resmen gülerek girmiştim.Beni hiç tanımayan ya da az önce Taehyung ile sarılmamızı görmeyen bir insan beni çok kolay bir şekilde deli sanabilirdi ama şu an insanların ne diyeceklerini umursayacak havamda değildim.
Eve girdiğimde tam mutfağa doğru yöneliyordum ki aç olmadığımı fark ettiğimde odama doğru çıkmaya başladım.Odama girdiğimde çantamı bir kenara bırakıp kendimi yatağa attım.Tavan ile bakışırken yanımda duran V'yi kaldırıp yüzüme doğru tuttum.Havaya kaldırmam ile sallanan bacakları karnıma,elleri ise boynumun olduğu kısma geliyordu.V'nin bir boynuma sarkan bir elinin tutup kalbimin üzerine getirdim.
"Hala hızlı atıyor dimi ? Şu anda belki biraz yavaşlamıştır ama az önce o kadar hızlı atıyordu ki bir an öleceğimi sandım V."
Kalbimde olan elini çekip tekrar havada sallandırdım.Daha sonra V'yi kendime çekip sarıldım.
'Gerçekten az önce ne olduğunu anlayamıyordum.'
*
*
*
*
*
Üzerime esen soğuk bir hava eşliğinde gözlerimi açtığımda,gözlerimi simsiyah bir ortam karşılamıştı.Bir kaç kez gözlerimi kırpıştırdığımda yataktan doğrularak etrafıma bakınmaya başladım.Benim doğrulmam ile birlikte kucağımda duran V yana doğru kaymıştı.Onu üzerimden çekip yatağa bıraktığımda kafamı çevirip soğuk havanın geldiği yere doğru bakmaya başladım.
İlk önce kalkıp pencereyi kapatıp yatmayı düşünüyordum ki aklıma saat geldi.Yatakta uyuya kaldığım için üzerimi değiştirmeyi unuttuğumdan pantolonumun arka cebinde bulunan telefonumu çıkarıp saate baktım.
03.32
Ben eve geldiğimde hiç ders çalışmamıştım ve iki gün sonra ara sınavlarım vardı.Babam cidden beni öldürecekti.Bu sırada babam demişken o..beni...böyle görmedi mi ?
Aklımdaki soru ile yataktan kalkıp babamın odasına doğru ilerlemeye başladım.Normalde gece geldiğinde eğer beni uyuyor görürse uyandırıp ders çalışıp çalışmadığımı sorardı.
Kapısına geldiğimde yavaş bir şekilde açıp odasına baktım.Ben dağınık bir yatak onun içinde dağınık bir şekilde uyuyan babamı beklerken karşıma hiç bozulmamış bir yatak karşılamıştım.Sarhoş bir şekilde gelip aşağıda uyuma düşüncesini katarak merdivenlerden salona doğru ilerledim.Ama salondaki koltuklara geldiğim beni yine babamsız bir ortam karşılamıştı.
Saatin de ilerlemesiyle geri odama doğru çıktım.Ya yine iş yerinde falan uyuya kalmıştır ya da başka kadınlarla yatma peşindedir.Bir de bana Jeon soyadını kirletiyorsun diyor ! Odama geldiğimde hiç üzerimi değiştirmeden yatağın içine girdim ve üzerimde hala biraz var olan Taehyung'un kokusu ile kendimi hayal dünyasının içine attım.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jimin ile birlikte okula doğru yürürken ona dün Taehyung ile olanları anlatmıştım ki..keşke anlatmamış olsaymışım.Bütün yol boyunca durmadan Taehyung ile ilgili sorular sormuştu ve ben hiçbirini bilmediğim için milyon defa aynı cevabı vermiştim.
Yani 'Bilmiyorum.'
En son bana onun hakkında sorular sormayı kesip dünkü sarılması ile ilgili sapık sapık espriler yapmıştı.Zaten en son dayanamayıp kendimi sınıfımın içine atmıştım.Ben kendimi o sırada dünyada bulunan en iyi yere atarken o ise bana arkamdan bakıp gülmüştü.Şu anda ise dersteydik ama ben bir türlü odaklanamıyordum.Okulun birincisi olan ben yani Jeon Jungkook derse odaklanamıyordu !
Aklım ikide bir Jimin'in söylediği şeye ve Taehyung'a takılıyordu.
"Bence siz ikiniz sevgili olmalısınız hem birbirinize çok yakışırsınız.Eğer sevgili olursanız bana haber ver ki size ait bir fan sayfası açacağım."
Cidden daha yeni tanıştığım biriyle sevgili olabilmem mümkün müydü ? Ya da tamam,ben Taehyung'a bir şeyler hissediyor olabilirdim ama o bana aynı şeyleri hissediyor muydu ?
İşte bu sorular benim aklımı karıştırıyordu.Bir yanımın babamın bana kızacağı düşüncesi ile 'Bırak şimdi Taehyung'u,dersini dinle !' derken,diğer yanım ise 'Bence gidip Taehyung ile daha fazla zaman geçirmelisin.Hem birbirinizi daha iyi tanımalısınız.' Diye yalvarıyordu ve benim ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Ama babamdan korktuğum için kendimi derse vermeye başladım.Ne kadar verebilirsem artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanfictionBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys