-열 여덟-

12.3K 1K 321
                                    

Sonunda geri dönebildim.Çarşambadan bu yana sadece eğlendim yani yazılılarımın bittiği andan beri eğleniyordum.Şimdi ise yazamay başladım.Zaten yaza geldik yani olabildiğince çok bölüm yayınlamaya başlayacağım

Yassssss !!

----------------------------

Gözlerimi açtığımda yüzüme doğru vuran beyaz ışık ile görüş açım bulanıklaşmıştı.Birkaç kere kirpiklerimi kırpıştırıp gözlerimin düzelmesini bekledim.Kafamı yattığım yerden hafifçe kaldırıp etrafıma baktım.Her tarafın beyaz olması ile buranın hastane olduğunu anlamıştım.Ardından burnuma gelen hastane kokusu ile yüzümü buruşturup kafamı geri yastığa koydum.

Kafam hala yastıkta dururken içeri gelen Jimin ve Bayan Park ile kafamı kapının olduğu tarafa çevirdim.Jimin benim uyanık olduğumu gördüğünde hızla yanıma gelip sarılırken Bayan Park ise doktoru çağırmaya gitmişti.Kafamı tekrar kaldırdığımda kapının yanında kafasını yere eğmiş bir şekilde bekleyen Taehyung ile yüzüme bir gülümseme yayıldı.Daha sonra gözlerim Taehyung'un sargılı ellerine takılınca gözlerimi ellerinden çekip yüzüne bakmaya başladım.

"Taehyung !" Adını söylemem ile kafasını yerden kaldırıp bana bakmıştı.Elimi kaldırıp yanıma gelmesini işaret ettim.Masum bir şekilde kafasını eğip yanıma gelirken ne kadar şu anda her yerim ağrısa da aklımdan Taehyung'un üzerine atlama düşüncemi bir türlü atamamıştım.

Yanıma geldiğinde tam eline ne olduğunu soracakken kapıdan içeri doktorum ve Bayan Park girmişti.Konuşmak için açılan ağzımı kapatıp onlara dönmüştüm.Doktor durumum ile ilgili birkaç şey zırvaladıktan sonra Bayan Park ile çıkış işlemlerini halletmek için dışarı çıkmışlardı.Hala yanımda duran Jimin'e gözlerim ile dışarı çık işareti yaparken beni dinlemeyip odanın içince bulunan koltukların birisine oturup annesini beklemeye başlamıştı.

"Jimin istersen sen de gidip annene yardım et.Tek başına halledemez belki hım ?" Yüzüne beklentiyle bakarken o yüzüne rahatsız edici sırıtmalarından biri ekleyip koltuğa biraz daha yayılmıştı.

"Neden öyle diyorsun ? Kendi halledebilir.Nasıl olsa soyadı Park." Dediği şey ile sinirli bir şekilde ona bakınca kendimi korkutucu bir moda sokmuştum.Gözlerim ile resmen onu öldürürken onunda gözleri bana takılmıştı.Daha fazla Taehyung'u bekletmemek için ağzıma açıp sert bir şekilde sadece iki kelime söylemiştim.

"Jimin,dışarı." Korkutucu bir şekilde söylediğim cümle yüzünden Jimin'in şu anda korktuğunu ve zoraki bir şekilde güldüğünü anlayabiliyordum.İstediğim zaman da byle oluyordum işte.

"Zaten ben de şimdi gidip anneme yardım edim diyordum.Ne tesadüf ya hahah..neyse ben gidim." Bir yandan bir şey söylemeye çalışıp diğer yandan da dışarı çıkmaya çalışması çok komik gözüküyordu.Jimin kapıdan dışarı çıktıktan sonra yanımda gülen Taehyung ile bu durumun ona da komik geldiğini anlamıştım.Kafamı döndürüp ona baktığımda kahkahalarını kesip konuşmaya başlamıştı.

"Vay..Jungkook cidden orda..cidden çok havalıydın." Bana hayran bir şekilde söylediği cümle ile gülüp kafamı eğmiştim.Kafamı eğmem ile gördüğüm sargılı el neden Jimin'i odadan kovduğumu hatırlatmıştı bana.

Ani bir şekilde sargılı elini tutup elime alırken kafamı kaldırıp Taehyung'a bakmıştım.Elini tutmam ile yüzü hafiften kızarmış ve kafasını kendi ellerine indirmişti.

"Eline ne oldu TaeTae ?" Ona taktığım ismi söylemem ile kafasını kaldırıp bana baksa da bu bakışma en fazla iki saniye sürmüştü.Sonra tekrar kafasını eğip sorumu cevaplamıştı.

"Orda ki adamı döverken biraz sert vurmuşum sanırım." Diğer eli ile saçlarını karıştırdığında nedense kendime kızmıştım.Benim yüzümden ellerini yaralamıştı.Kendimi suçlu hissetmeye başlamıştım.

Tuttuğum elini ellerim ile kaldırıp öptüğümde kafasını ani bir şekilde kaldırıp bana bakmıştı.Yüzüme şaşkın bir şekilde bakarken ona karşılık olarak gülümsemiştim.Elleri hala ellerimin arasında ve dudağıma yakın bir yerde iken açılan kapı ile ellerini ellerim arasından çekip kapıya bakmıştı.Nedense bu çocuğun utangaç halleri çok hoşuma gidiyordu.Ben de kafamı gelen kişilere döndürdüğümde Jimin ile Bayan Park'ın geldiğini gördüm.Muhtemelen çıkış işlemlerini bitirmişlerdi.

Birlikte-zarzor- üzerimi giydirdiklerinden sonra hastaneden çıkmıştık.Bir üzerimi giyinmem neredeyse iki saatimizi falan almıştı çünkü her yerim ağrıdığı için kollarımı yavaş hareket ettirmek zorunda kalıyordum.Ayrıca arada başıma saplanan ağrılar yüzünden bir iki dakika dinlenmek zorunda kalıyordum.

Dışarı çıktıktan sonra benim nerede kalabileceğimi tartışmaya başlamıştık.İlk önce Jimin'lerde kalmayı düşünsek de daha sonra orayı babamın bulabileceği düşüncesi ile bundan vazgeçmiştik.Tam onlara evimde kalmayı teklif edecekken dışarı çıkmamız boyunca hiç konuşmayan Taehyung'un sesi duyulmuştu.

"İsterse benimle kalabilir." Taehyung'un sessiz bir şekilde söylediği cümle üzerinde Bayan Park biraz sonra onaylamıştı.Taehyung'un yanında başka birilerinin kaldığını öğrendiğinde ise yalnız kalmadığımızı öğrenmiş ve rahatlamıştı.Bense bütün bu olanlar sonucunda sessiz kalmıştım ki zaten Taehyung ile kalmak da benim işime gelirdi.(Y/N : Fesat Kookiee kkk)

"Tamam o zaman.Şimdi Jungkook'un evine gidip eşyalarını alalım daha sonra ben sizi Taehyung'un evine bırakim.Anlaştık ?" Herkes kafasını salladığında Bayan Park'ın arabasına ilerlemiş ve koltuklara yerleşmiştik.Bu sırada aklıma babam gelmişti yanımdaki Jimin'e dönüp babama ne olduğunu sormuştum.

"Siz Taehyung ile ambulansa bindikten sonra başka bir ekip de babanı alıp hastaneye götürmüştü.Daha sonra bizim verdiğimiz ifadeler ile polis merkezine götürüldü.Seninde ifadeni alacaklardı ama sen uyanmayınca gitmek zorunda kaldılar."

İçim rahat bir şekilde oturduğum yere daha çok yayıldığımda diğer yanımda oturan ellerini yumruk yapmış bir şekilde koltuğa dayamış ve camdan dışarıyı seyreden Taehyung dikkatimi çekti.Arabanın içinin karanlık olmasından faydalanarak yanımdaki Taehyung'un kulağına eğilip sessiz bir şekilde fısıldadım.

"Teşekkür ederim TaeTae." Daha sonra yanağına çok hafif bir öpücük kondurup geri çekilmiştim.Kafamı çevirip ona baktığımda az önce bulunduğu pozu korumadan gözlerini kocaman açtığını ve yanaklarının da kızardığını gördüğümde sırıtıp kafamı tekrar önüme çevirmiştim.Taehyung..senle sizde kaldığım süre boyunca çok eğleneceğimize eminim.

Doll | vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin