-스물 여섯-

10.7K 826 253
                                    

''Bakın bu olayları bir kere anlatacağım yani iyi dinleseniz iyi olur.Bir daha ölsem de anlatmam.''

Bize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum.

''O gün yani babamın benim için parti düzenlediği gün aslında her şey normaldi.Evet,babam o partiyi benim için düzenlemişti ama moralim bozuk olduğu için değil oradaki insanlara benim yeni varis olacağımı söyleyecekti.Ben de güzel bir şekilde hazırlanmış odamda bekliyordum."

Flashback

Yatağımda oturmuş annemin gelip beni çağırmasını bekliyordum.Çok heyecanlıydım.Babam benim için böyle güzel bir parti düzenlemişti.Hemen aşağı inip Hoseok ile oynamak istiyordum ama  annem beni çağıracağını söylediği için odamda bekliyordum.

Kendim aynada bakınca gerçekten iyi göründüğümü anladım.Jin hyung beni gerçekten güzel bir şekilde hazırlamıştı.Geri yatağıma oturmuş ayağımı havada sallandırırken içimden şarkı söylüyordum.

Birden duyduğum adım sesleri ile annemin geldiğini sanıp kapıya doğru ilerleyip ister istemez kapıyı birazcık açmıştım.Ben annemi geldiğini zannederken aslında benim odamın olduğu kata en yakın arkadaşım olan Hoseok'un babasının çıktığını görmüştüm.Onun beni çağıracağını düşünerek kapıyı biraz daha aralamıştım ama o merdivenlerden çıktıktan sonra benim olduğum tarafa değil annem ile babamın odasının olduğu tarafa ilerlemişti.

Merak edip odamdan çıkıp arkasından ilerlemiştim.Yavaş adımlarla annemle babamın odasına giderken burnuma ağır bir koku gelmeye başlamıştı.Bir yandan bu konun ne olduğunu anlamaya çalışıyor bir yandan da ilerlemeye devam ediyordum.Ben yaklaşmaya devam ettikçe kulağımı Hoseok'un babasının sesleri doldurmuştu

"Hadi lanet şey,hadi..yansana !"

"Hadi.."

Sanki birisinin onu duymasını istemez gibi sessiz sessiz konuşuyordu.Neyin yanmasını istediğini bakmak için kafamın bir kısmını kapıdan içeriye doğru uzattım.Bay Jung elinde bir kibriti yakmaya çalışıyordu.Ben hala neden böyle bir şey yapmak istediğini anlamazken Bay Jung'un hemen arkasından duran beyaz bidon dikkatimi çekti.

Azıcık okuma bilgimle üzerinde yazdığı şeyi okumak istesem de okuyamamıştım.Sadece 'TEHLİKELİ' yazısını okuyabilmiştim.Tam kafamı geri Bay Jung'a çevirecekken gözüme ilişen işaret ile kafamı hafif ileri uzattım.Bu işareti filmlerde de görmüştüm.Babama sorduğum yanmakla ilgili bir şe-

Aklıma gelen şey ile gözlerimi kocaman açıp kafamı tekrardan Bay Jung'a çevirdim.Yoksa o aklımdan geçeni mi yapmaya çalışıyordu ?

Aklıma gelen saçma sapan düşünce ile kafamı ikiye salladım.Bay Jung , babamın çok yakın arkadaşıydı yani böle bir şey yapmazdı.Tam kendimi belli etmek için içeri girecekken Bay Jung sonunda elindeki kibriti yakabilmişti.Daha sonra hiç tereddüt etmeden elindeki parçayı ileriye doğru atmıştı.Attığı yer anında alevlendiğinde ağzımdan yanlışlıkla bir şaşkınlık ifadesi çıkmıştı.

Bay Jung duyduğu ses ile arkasını dönmüş ve kapının kenarında ona bakan beni yakalamıştı.İkimiz de birbirimize bakarken Bay Jung'un arkasındaki yer iyice alevlenmeye başlamıştı.Hemen annemle babamın yanına gidip onları uyarmalıydım.Arkamı dönüp hızla merdivenlere ilerlerken Bay Jung'un da peşimden geldiğini duydum.

Merdivenlerin başına gelmiştim ki Bay Jung beni kolumdan yakalamış ve merdivenlerden inememe izin vermemişti.Kolumu ondan kurtarmaya çalışırken o beni odama doğru götürüyordu.Odama girdikten sonra kapıyı kapatıp beni de yere fırlatmıştı.

Doll | vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin