-스물 한-

11.6K 979 445
                                    


Aniden gelen tuvalete gitme isteği ile gözlerimi açıp bulunduğum yatakta gerindim.Üzerimdeki örtüyü çekip yatakta doğrulduğumda hiçbir yerden ses gelmemesini herkesin uyuyor olmasına bağladım.Yataktan kalkıp sessiz adımlar ile tuvaleti aramaya başladım.Evlerinin küçük ve şirin olması tuvaleti bulmamı kolaylaştırmıştı.

Tuvalette işimi hallettikten sonra ellerimi yıkayıp tekrar yattığım odaya döndüm.Önce yatağı düzelttim.Nasıl olsa bu evde bir süre misafirdim ve Jin hyung ile Namjoon hyung'a kötü gözükmek istemezdim.

Yatağımı düzelttikten sonra tekrar yatağın üzerine oturup olanları düşünmeye başladım.İlk önce aklıma dün Taehyung ile olan konuşmalarımız geldi.İster istemez gülümsemiştim çünkü Taehyung kırmızı yanakları ve utandığında ne yapacağını bilmeyen yüz ifadesi ile gerçekten çok şirindi.İlk önce bana sergilediği sert tavırları ve daha sonra yaptığımı bu hareketler benim çok hoşuma gidiyordu.Üstelik daha tam olarak tanımadığı birini evine almıştı,bana güvenmişti.Zaten güvendiğine de pişman olmayacaktı.

Daha sonra aklıma babam tarafından dövülmem ve V'nin kırıl- Şimdi aklıma gelen şey ile yerimden hızla doğruldum.İnanamıyorum babam V'yi kırmıştı degil mi ?! Daha benim olmayan ve hayatımda sahip olduğum tek oyuncağı kırmıştı.

En son Taehyung onu oradan aldığım için sahibinin bana kızmayacağını söylemişti.Ama şimdi sadece izinsiz almakla kalmamış onun kırılmasına sebep olmuştum.Gözümden düşen bir damla yaş ile olduğum yerde kaldım.Nedense o sadece bir oyuncal olsa bile ona çok bağlanmıştım.Beni gerçekten iyi hissettiriyordu.Belki de küçüklüğümden beri böyle oyuncaklara ilgim olduğu için onu bu kadar çok sevmişimdir kim bilir...

Odaya doğru gelen ayak sesleri ile kafamı kaldırdım.Taehyung karışmış saçlarını karıştırarak içeri gelirken aklımdan sadece tek bir cümle geçiyordu : 'Gerçekten çok seksi.'

Onun da beni görmesi ile yüzünde bir gülümseme oluşmaya başlamıştı ama daha sonra gülümseme yok olmuştu.Yanıma gelip ellerini yüzüme koyup vücudumu incelemeye bir yandan da konuşmaya başladı.

"Neden ağlıyorsun ? Yoksa bir yerinde ağrı falan mı başladı ?"Ardı ardına sorudu sorular ile ellerimle ellerini tutmuş ve başımı hayır anlamında sallamış,ellerini yüzümden çekmiştim.Ama hala ellerimin arasında tutuyordum.

"O zaman ne oldu ?" Sorduğu soru ile derin bir nefes almıştım.Az önceki Taehyung hakkındaki düşüncelerim gitmiş tekrar normal hayata dönmüştüm.

"Hani ben sana sen bize geldiğinde V'yi göstermiştim.Hatırlıyor musun Taehyung ?" Kafasını onaylar şekilde sallayınca konuşmaya devam etmiştim.

"İşte babam o gün b-beni d-döverken V'yi kırdı.B-ben çok üz-üzgünüm çünkü zaten o bebek benim değildi v-ve kendimi şu anda suçlu hissediyorum." Gözlerimin tekrar dolması ile kafamı yukarı kaldırıp gözlerimdeki suların gitmesini bekledim.Yan gözle Taehyung'a bakınca bana sırıttığını gördüm.Ama bu piç sırıtması,sapıkça bir sırıtma ya da diğer kötü şeylerden değildi bu tamamen sevgi barındırıyordu.

"Yah Kim Taehyung !! Anlattığım şey komik mi ?! BEN BURDA VİCDAN AZABI ÇEKİYO-

Bağırmam yarıda kalmıştı çünkü Taehyung beni hızla kolları arasına almıştı.Ben hala gözlerim kocaman açık bir şekilde dururken o kulağıma doğru konuşmaya başlamıştı.

"Merak etme Kookie.Sahibinin sana kızacağını sanmıyorum.Hem belki o da olayları biliyordur." Söylediği şey ile kaşlarımı çattım.

"Ne demek 'Olayları biliyordur.' ?"

Doll | vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin