Elimle yanımdaki Jimin'in kafasına burduktan sonra Taehyung'un yanına ilerlemeye başladım.Az önce benim haberi okuduğum bilgisayarı alıp yere fırlattığında yerimde sıçradım.Böyle kibar ve güzel gözüken bir çocuğun bunu yapması benim için çok tuhaftı.O,hala masanın üzerindeki eşyaları yere fırlatırken boş bir anını kollayıp arkasından ona sıkıca sarıldım.İlk başta kollarımın arasından hareket etmeye çalışsa da daha sonra yorulup kendini bana bırakmıştı.Tam sakinleştiğini anlayıp belindeki ellerimi çekecekken birden ağlamaya başlaması ile ellerimi daha da sıkılaştırdım.
"Neden böyle yaptı ha ? Arkadaşıyıdı." Kendi kendine mırıldanırken kafamı arkaya çevirip hala aynı yerde olan Jimin'e baktım.Sessiz bir şekilde,sadece dudaklarını oynatarak 'ne diyor' diye sormuştu.Kafamı bilmiyorum anlamında sallayıp geri Taehyung'a döndüm.Kendini kollarımda biraz daha aşağı kaydırmış ve kafasını kalbimin oraya yaslamıştı.İlk kendini dinlendiriyor diye düşünsem de daha sonra düzenli bir şekilde hareket eden göğüs kafesini görünce uyuduğunu anlamıştım.Şu anda onu kucağıma alamayacağımı anlayınca kafamı Jimin'e çevirdim.
"Biraz yardım etsen."
"Ne ? Az önce bilgisayarımı paramparça eden kişi için güzel kollarımdaki gücü mü harcayacağım ! Çok beklersin."
"Gerizekalı mısın ?! Bu çocuk az önce sinir krizi geçirdi farkındasın dimi ?" Sinirlice bir nefes alıp yanıma gelmişti.Kolları ile Taehyung'un bacaklarını tutarken ben de kollarından tutmuştum.Onu Jimin'in yatağına yatırıp geri aşağı inmiştik.
"Sana diyorum dimi : sokakta her gördüğün kişi ile arkadaş olma,diye.Bak sonra başımıza bir sürü iş çıkıyor.Daha bir de olayın ne olduğunu da bilmiyoruz."
"Merak etme,eninde sonunda uyanacak zaten.O zaman ne olup bittiğini sorarız."
"Tabi ilk önce parçaladığı onca şeyin parasını ondan aldıktan sonra.Ne sanıyor bu kendini o haberdeki milyarder adamın oğlu mu ?!"
*
*
*
"Ben o haberdeki adamın oğluyum."
"NE !!!!" Taehyung uyanıktan sonra Jimin ona milyon tane soru sormuştu.O ise onun osrduğu hiçbir soruyu cevaplamayıp mutfaktan su içip tuvalete girmişti.Taehyung gittikten sonra Jimin beş saat kafamın etini yemişti ve ben de en sonunda dayanamamış ve Taehyung tuvaletten çıkınca ona 'Sen gerçekten kimsin ?' demiştim.O'da derin bir nefes alıp bizi koltuklara oturtmuş ilk bir beş dakika konuşmamış daha sonra ise bize bu cümleyi söylemişti.Tabiki Jimin'de bu söz üzerine karı gibi ciyaklamıştı.
Ben hala ona anlamsızca bakarken bunun nasıl olabileceğini düşünüyordum.Sonunda kendime gelince yanımda kendi kendine bir şeyler mırıldana Jimin'in ağzına vurup konuşmaya başlamıştım.
"Ama o haberde o adamın oğlunun ölü bulunduğu yazıyordu."
"Evet,o gerizekalı Jung Daeho (ismi salladım çaktırmayın jkfjskfj) malı babamın parasını almak için beni ölü gösterdi.Aslında beni bulmuştu.Baksana bu olaylar çok karışık siz en iyi boş verin ve kendi hayatınıza bakın tamam mı ? Ben yarın buradan gitmiş olurum merak etmeyin." Taehyung ayağa kalkıp dış kapının oraya ilerlerken sonunda sinirlenip patlamıştım.Biz onun belki kaç yıldan sonra olan arkadaşlarıydık ve o bize daha olayları bile anlatmıyordu.Ayrıca ben ona yardım etmeye çalışırken resmen beni görmezden geliyordu.
"KİM TAEHYUNG HEMEN BURAYA OTURUP BİZE HER ŞEYİ ANLATIYORSUN !!!"
--------------------------------------------------------------
Hallooo !! Evet,biliyorum bu bölüm biraz kısa ama napalım aceleye geldi kjfjksfhk ayrıca anlaşıldığı üzere diğer bölüm olayları açıklayacağım.Evet,25 bölüm boşu boşuna okumamış olacaksınız.Zaten bundan sonra da yavaş yavaş finale yaklaşıyoruz.Yani şimdi böyle diyince beş bölüm sonra falan final yapmayacağım merak etmeyin.Sadece her şey artık rayına oturmuş olacak gibi bir şey ıjfkjslfj Neyse takipte kalın ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanficBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys