Taehyung ile birlikte Jimin'in evine doğru giderken aklımda hala Jimin'in bana gönderdiği haber vardı.Gerçek olup olmadığını çok merak ediyor,Taehyung'a sormak istiyordum ama bir yandan da utanıyordum.
"Aklında bir şey falan mı var Jungkook ?" Düşünürken Jungkook'dan gelen ses ile kafamı o tarafa doğru çevirdim.
"Yo,nerden çıkardın ?"
"Hiç sadece çok derin bakıyordun yere." O kafasını önune çevirirken ben ise ona bakmaya devam etmiştim.Aslında o fotoğraftaki çocuğa biraz benziyordu ama yinede tam emin olamıyordum.Muhtemelen o başka bir Kim Taehyung'du çünkü eğer Taehyung zengin olsa neden dışarılarda kalırdı ki.
"Taehyung ?" Arkamızdan gelen ses ile kafamı o tarafa doğru çevirirken Taehyung da benim gibi çevirmişti.İkimizde karşımızda olan çocuğa bakıyorduk.Kafamı Taehyung'a çevirirlen onunda gözlerini kısarak karşımızdaki çocuğa baktığını gördüm.
"Şey..efendim ?"
"Beni tanımadın mı TaeTae ?" Çocukbir yandan bize doğru ilerlerken ağzından çıkan isimle kaşlarımı çattım.O'na sadece ben TaeTae diyebilirim bir kere !!
Çocuk gelip tam Taehyung'un önünde dururken Taehyung ise hala kim olduğunu anlamaya çalışıyordu.Harika şimdi delinin birine mi çattık.
"Üzgünüm ama sanırım beni biriyle karıştırıyorsunuz."
"Hayır TaeTae senin nasıl biri ile karıştırabilirim ki,sen benim TaeTae'msin." Elini uzatıp Taehyung'un yanağına koyduğunda orada durup olayları izleme zamanımın sonuna gelmiştim.Öne atılıp Taehyung'un yanağında olan elini itip Taehyung'un önünde geçtim.
"Hatırlamıyorum diyor işte ne zorluyorsun.İşine baksana !!" Arkamı dönüp Taehyung'un bileğini tutmuş ilerlerken çocuğun tekrar konuşması ile Taehyung yerinde durmuştu.
"Hani ben senin umudundum.Hemen yeni birini bulmuşsun.Ona da Hobie ya da J-Hope diyor musun bari ?" Taehyung kafasını arkaya çevirip bir iki saniye arkamızda duran çocuğa baktıktan sonra kafasını önüne çevirdi.
"Özür dilerim,kimden bahsettiğinizi bilmiyorum." Ondan sonra hızlı bir şekilde yanıma gelip beni bileğimden sürüklemeye başladı.O hızlı bir şekilde ilerlerken arkamızdaki çocğun barışını hala duyabiliyordum.
"Taehyung bu son karşılaşmamız değil,duydun mu beni !! SENİ TEKRAR BULMUŞKEN BİR DAHA KAYBETMEM !!" Jimin'in evinin olduğu sokaktan döndüğümüzde çocuğunda sesi kesilmişti.Taehyung hızla ilerlemeye devam ederken arada yüzüne çarpan güneş sayesinde ağladığını anlamıştım.Yanaklarından göz yaşları birer birer akıyordu.Jimin'in ev kapısının önüne geldiğimizde elini tam zile basmak için kaldırmıştı ki kaldırdığı eli tutup kendi elimin içine hapsederek ona sarıldım.
"Şu anda bir şey sormadığıma bakma her şeyi bana anlatacaksın.Eğer o çocuk sana zarar vermişse onu doğduğuna pişman ederim,merak etme sen." Söylediğim sözlerden sonra o da bana sarılmaya başlamıştı.Sarıldığı anda başlayan hıçkırık sesleri ile bir elimi saçına çıkarıp okşarken diğer elimle de belini okşuyordum.Amacım rahatlamasını sağlamaktı.Bir süre omzumda ağladıktan sonra hıçkırıkları kesilmişti.Kafasını omzumdan çekip yüzünü benim yüzüm ile aynı hizaya getirdiğinde hala birbirimize sarılmış duruyorduk.Kurumuş dudaklarını konuşmak için araladığında gözlerim direk oraya kaymıştı.
"Teşekkür ederim." Ben bir şey demeyip dudaklarına bakmaya devam etmişti.Şu anda vücudumda olan her bir hücre bana 'Öp ! Öp !' diye bağrıyordu resmen . Kafamı hafif bir şekilde ona doğru ilerletmeye başlarken Taehyung çoktan gözlerini kapamıştı.Artık aldığımızda ve verdiğimiz nefesler birbirine karışırken onu öpmeye hazırdım.Ama her zamanki gibi benim Park Jimin adında bir arkadaşım vardı.
Kapının hızla açılması ile ikimizde kafamızı oraya çevirdik.Jimin kapını karşısında elinde çöp poşeti ile duruyordu.Taehyung ile ben Jimin'e bakarken Jimin ise Taehyung ile olan yakınlığımıza bakıyordu.Çöp poşeti olan elini kaldırıp bizi gösterirken konuşmaya başladı.
"Sevişmenizi bölmüyorum dimi ?"
----------------------------
Bu sirada notu yazmayi unutmusum.Hala bayram tatilindeyim bu bolumu de hemen otelde yaziverdim.Bir evime gidim de rahatlicam yaa jfjdjd Neyse bu sirada diger kitabima da bakmayi unutmayin yani hatirlatim dedim de cnm djjdjd Profilimde bulunuyor kendisi Hadi by 👋👋
------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
FanfictionBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys