Eve gelmiş,yemeğimi yemiş,oturmuş ders çalışıyordum.Ama bir türlü odaklanamıyordum.Eve gelirken Taehyung ismini düşünmüştüm ve bana çok tanıdık geliyordu.Ne kadar düşünsem de bu ismi nerden duyduğumu çıkaramamıştım.Çıldıracakmış gibi hissediyordum.Aşağıdan gelen kapı sesi ile kalemim ile test kitabını karalamayı bırakmıştım.Saate baktığımda gece bir olduğunu görmüştüm.O kadar zamandır hiçbir şey yapmayıp Taehyung'u mu düşünmüştüm ?
Bu benim için bile ilkti.Önümde test kitabı olduğu halde hiç soru çözmemiştim.Merdivenlerden gelen adım seslerini duyduğumda test kitabımı hemen kapatıp çantamın içine koymuştum.Eğer babam hiç test çözmediğimi görürsen ben biterdim.
Kapım çalındığında kendimi toparlayıp kapıma bakmıştım.Kapım yavaş bir şekilde açıldı ve babamın donuk suratını gördüm.
"Bu saate kadar ders mi çalıştın ?" Yalan söylediğimi çaktırmamak için ellerime bakarak kafam ile onayladım.Daha sonra uzun bir süre babamdan ses gelmeyince kafamı kaldırıp babama baktım.Yüzüme bir süre baktı.Umarım yalan söylediğimi anlamamıştır.
"Aferin." İfadesiz bir şekilde söylenen kelime ve ardından kapanan kapı ile bir süre bakışmıştım.Daha sonra derin bir nefes verip gözlerimi kapattım.İyi ki yanıma gelip test kitaplarıma falan bakmamıştı.
Gözlerimi açıp yarın okulun olduğunu kendime hatırlattım ve yatmaya hazırlandım.Üzerime pijamalarımı giydikten,banyodaki işlerimi hallettikten sonra yatağıma girdim.Yatağımın yanında duran V'yi de uzanıp yanıma aldım.Gözlerimi kapattığımda hemen uyuyacağımı düşünüyordum ki aklıma yine çocuğun ismi geldi.
'Taehyung.'
Yakında çıldıracaktım.Bir türlü aklımdan gitmiyordu.Kafamı sağıma çevirdiğimde bana bakan V'yi gördüm.
"Sen tanıyor musun onu V ? Sana çok benziyor belki bir akrabalığınız vardır hım ?" Hiçbir şey demeden V'ye bakarken aynı zamanda ona giydirdiğim kıyafetlerin uçlarıyla oynuyordum.
"İsmi Taehyung.Sana da tanıdık gelmiyor mu ?" Kıyafetin uçlarıyla oynayan elimi kaldırıp V'nin kafanı tuttum ve sanki beni onaylamışcasına oynattım.
"Benimle aynı fikirde olman güzel V. Yarın Jimin'e sorucam belki o biliyordur." Aynen.Jimin biliyor olabilirdi.Tabi eğer iki dakika kendi egosundan başka bir yere bakabiliyorsa.Neyse en azından denemeye değer.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Okulun kapısından içeri girdiğimde derin bir nefes almıştım.Sabah kalktığımda saat çok geçti ve ben ne zaman hazırlandığımı,bir şeyler yediğimi ya da buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum bile.Geç kalmamak için o kadar hızlı hareket etmiştim ki sol kolumu kapıyı kapatırken kapının arasına sıkıştırmıştım.Okula gelene kadar da acısını çekmiştim.
Sınıfıma giderken bir daha koluma baktım yavaş yavaş morarmaya başlamıştı bile.Lanet olsun ! Bir de morarık bir kolum eksikti zaten !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll | vkook
Fiksi PenggemarBize bakıp konuştuğunda kafamı hemen evet anlamında salladım.Hemen her şeyi anlatmasını istiyordum.Onun gerçek kimliğini öğrenmek istiyordum. Ana çift: Taehyung ve Jungkook ? Yan çift: Jimin ve Hoseok ? by;misspigys