Kommer förekomma dirty här hahah så varnar er nu om ni inte vill läsa det!!
"Jag vill inte åka." Mumlar jag mot Oscars bröst och tar ett hårdare grepp runt hans kropp. "Kan du inte följa med?" Frågar jag med hopp i rösten och ser upp på honom. Han skrattar svagt och drar sina fingrar över min kind, mjukt och försiktigt så att rysningar sprider sig genom min kropp.
"Hade jag kunnat det så hade jag absolut följt med. Men jag har inte pengar till det." Yttrar han drömmandes och jag suckar.
"Vi kan råna en bank." Yttrar jag ironiskt och får oss båda att skratta.
Imorgon kväll lyfter vårt flygplan från Sverige till Thailand. Fastän jag ser fram emot det så vill jag inte lämna Oscar. Vi har träffats nästintill varje dag nu de senaste månaderna och trots att den endast rör sig om några veckor ifrån varandra nu, känns det inte bra. Jag vill bara vara med honom.
Jag lägger ner mitt huvud mot hans bröst igen och sluter ögonen, tar in känslan för att minnas den under hela vistelsen i Thailand. Lyssnar till hans rytmiska hjärtslag, känner värmen från hans nakna hud och tar in tryggheten han ger mig.
"Jag älskar dig så sjukt mycket Felix, tack för att du är min." Yttrar han med en mjuk röst och jag ler stort, lyfter på huvudet igen och hasar mig länge upp över honom så att våra ansikten hamnar i samma höjd.
"Jag älskar dig med Oscar, tack för att du är min." Svarar jag och böjer ner mitt huvud för att kyssa hans läppar.
Kyssen börjar i en lugn och passionerad takt, smekningar över rygg och kinder. Men övergår snabbt till det ivrigare och Oscars händer börjar vandra allt längre ner för min rygg, når tillslut min rumpa. Han placerar båda sina händer över mina skinkor (låter så fult rlfkfkfk) utanpå det tunna tyget av mina kalsonger och trycker mig närmare honom så att våra kön pressas mot varandra. Den oväntade händelsen får mig att flämta till och dra ifrån kyssen, samtidigt som jag känner hur något börjar hända i mina nedre delar.
"Slappna av älskling." Får Oscar ur sig med en mörk stämma och jag ryser till. Att endast hans röst kan påverka mig så mycket får mig att fundera hur mycket han kommer påverka mig om vi fortsätter detta. Han kommer göra mig galen.
Jag avbryts i mina funderingar av Oscar som snurrar runt oss två, så att jag blir den som hamnar på rygg och han över mig. Han placerar sig med sitt kön mot mitt igen, och benen på vardera sida av min kropp. Frågandes ser han i mina ögon, undrar om han får fortsätta. Och jag vet inte vad som händer i mig, vad som tar över, men jag nickar. Väljer att ta våra hångel ett steg till. Något vi tidigare inte har gjort.
Även Oscar verkar förvånas en aning av mitt godkännande, men ler snabbt och pressar sina läppar mot mina igen. Jag begraver mina händer i hans tjocka hår och försöker fokusera på hans läppar, och inte det faktum att våra kön ligger pressade mot varandra. Men när Oscar börjar röra sina höfter kan jag inte längre ignorera det. Jag glömmer bort att kyssa Oscar och lägger all min fokus på känslan han giver mig. Den är helt ny, men jag älskar det.
Oscars läppar försvinner från mina och innan jag ens hinner blinka flyger ett högt stön ur munnen på mig. Generat ser jag på Oscar som inte gör något annat än flinar.
"Det är normalt baby, försök bara att slappna av och gör det som känns rätt." Han pussar mig mjukt på kinden och tar bort mina händer från hans hår, placerar dem istället vid kanten av hans kalsonger på ryggen. Han håller sig uppe med ena armen och låter den andra vidröra min mage som inte har mycket att erbjuda. Desto längre ner hans smekningar kommer, desto mer känner jag hur jag går igång. Det hårdnar mellan benen på mig, vilket jag även känner att det gör mellan Oscars ben. Och trots att detta känns helt galet så kan jag inte avsluta det, för det är en del i mig som vill fortsätta.
YOU ARE READING
Eyes Open ~ Foscar
FanfictionOscar, 01:01 Jag kommer kämpa för dig Felix ~~ Bok 2 av eyes shut, rekommenderar att läsa den först!