2.Run !

1.5K 95 11
                                    

M-am trezit cu putin timp in urma incidentului cu telefonul , foindu-ma prin pat.
Nu mai puteam dormi.
Firai tu de numar necunoscut! Am injurat in gand .
M-am uitat la Federico cum dormea ca un copil inofensiv si adorabil.
I-am mangaiat obrazul , el mormaind ceva si incercand sa ma traga cat mai aproape de el, dar m-am indepartat si m-am ridicat din pat, luandu-mi si mobilul.
Am pasit usor pe scari , in speranta ca nu-mi voi rupe gatu din cauza intunericului.
Am ajuns intr-un final in bucatarie, unde draperia de la geam era trasa , astfel incat lumina pala a lunii patrundea in incapere luminand-o putin.
Mi-am pus putina apa intr-un pahar de sticla si am stat la fereastra sa admir astrul tutelar al noptii.
Dintr-o data am vazut o stea cazatoare, si evident , tipicul obicei e sa-ti pui o dorinta , asa ca eu mi-am dorit sa-i mai aud vocea lui macar o data .
Dupa cateva minute , cand ma plictisisem din a mai astepta acel ceva sa se intample , mi-am aprins o tigara si ma pierdeam in ganduri.
Ce ciudati suntem noi , oamenii. Ne proiectam fericirea si dramele din trecut, in viitor , negand iresponsabil prezentul.
Cand tigara era pe jumatate fumata , am vrut sa ma intorc in dormitor.
Insa am fost oprita de un sunet de afara , un fel de bubuitura puternica.
M-am intors sa privesc ce se intampla. O masina neagra cu geamuri fumurii era in fata casei lui Federico .
Mi-am luat tigara din scrumiera , telefonul de pe masa, geaca din cuier , mi-am incaltat tenesii si am iesit afara pe peluza .
M-am uitat ciudat in jur , tragand in plamani fumul toxic.
Geamul s-a lasat in jos cate putin , eu aruncandu-i o privire ciudata soferului , chiar daca nu-l vedeam .
Telefonul meu a inceput sa vibreze in buzunarul gecii . L-am luat si m-am uitat la ecran.
Aveam un mesaj.

Numar necunoscut : * Intra in casa. Acum .*

Poftim?! Mi-am intors capul , " scanand" in jur . Nu era nimeni.
Pun pariu ca e o capcana .
Am stat lejer si m-am prefacut ca am treaba pe telefon.
Am auzit niste voci neclare din masina respectiva si un ticait , semn ca a deblocat toate usile.
Am primit alt mesaj.

Numar necunoscut : * Te rog . Pleaca inauntru. Nu mai este timp ! *

Ce se intampla?!
Am auzit cum motorul s-a oprit . Simteam mici fiori de frica traversandu-mi coloana.
-Caitlin pleaca in momentul asta !!! Am auzit o voce cunoscuta spunand.
Am intepenit.
Era aceeasi voce pe care imi doream sa o aud.
Inima a inceput sa-mi bata cu putere , lacrimile dand sa-mi paraseasca ochii.
Oare o fii el sau incep sa innebunesc?
-Caitlinnn fugi !!!! Mi-am auzit iar numele.
Nu ma puteam misca ; nu mai puteam gandi .
O persoana a iesit din masina , si-mi putea da seama ca este un barbat dupa constructie.
Era imbracat in negru din cap pana-n picioare.
Imi era frica , deoarece nu aveam nicio arma cu (,) care sa ma apar in caz de ceva.
Simteam pericolul . Stiam ca asta nu e singura masina care a venit. Stiam ca ma privesc. Stiam ca au arme.
Dar nu puteam face nimic .
Cand am vazut ca-si scoate pistolul din buzunar si-l indreapta spre mine , am paralizat cu totul.
De ce nu ma pot misca?!
La dracu cu tot !
-KATE!!!
A fost tot ce am mai auzit , iar apoi o persoana a venit in fata mea tragandu-ma dupa un zid al casei.
Mi-a pus mana la gura si si-a presat corpul de al meu.
El era cel ce ma striga..
-J-u-s-t-i-n ?! Am spus infudat. Pun pariu ca nu a inteles.
I-am luat mana si cu lacrimi in ochi l-am intrebat iar:
-J-Justin .. tu esti ?
S-a uitat la mine , dar eu nu-i puteam vedea fata.
-Te rog.. raspunde..
Mi-a pus iar mana la gura iar , insa de data aceasta am simtit un miros dubios . Ultimul lucru pe care mi-l amintesc a fost un vag " imi pare rau ", dupa care am inchis ochii .

**
-Iubito trezeste-te !
-Iubitoo !
Am simtit ca sunt zgaltaita de un brat , apoi am simtit o presiune peste corpul meu.
Am deschis ochii , dand de Federico.
La inceput m-am speriat , dar apoi l-am tras intr-o imbratisare stransa , astfel el stand peste mine.
-Ohoo , cata iubire de dimineata. A spus sarutandu-ma scurt pe buze. De ce ai venit sa dormi aici ?
M-am uitat in jur si am sesizat ca sunt in living.
Cum am ajuns aici?!
-Tu m-ai adus aici ?! Ei au plecat ?!
-Nu eu te-am adus aici Kate.. si despre cine vorbesti?
-Um.. a da.. nu mai puteam sa dorm si am venit sa beau apa ; apoi m-am gandit sa ma uit la televizor si am adormit. Si umm.. cred ca am visat. Nu conteaza.
-Dar televizorul nu era aprins..
-M-am trezit pe la 5 si l-am stins. Am mintit eu .
-A ok , haide. Am facut clatite.
M-a ajutat sa ma ridic din pat si m-a condus in bucatarie .
-Natalia unde e ?
-La gradinita.
-Stai asa.. cat este ceasul ?!
-13:37.
-POFTIMM?! O Doamne.. am ceva treaba in oras si la 15 trebuie sa merg la sala de dans. De ce nu m-ai trezit mai repede?! Nu mai am timp!!!!! Am inceput eu sa ma agit dand din maini.
-Calmeaza-te iubito ! Ai timp suficient. A spus incet aproape de urechea mea.
Mici fiori de placere mi-au traversat coloana .
Si-a dus capul in scobitura gatului meu , incepand sa-mi suga o portiune de piele sensibila, apoi folosindu-si dintii pentru a lasa un semn frumusel.
Si-a ridicat capul si m-a privit in ochi , apoi s-a napustit asupra buzelor mele.
Prima oara m-a sarutat tandru , apoi mi-a cerut permisiunea - eu dandu-i-o - , ca mai apoi limbile noastre incepand un joc al dominatiei .
Dupa cateva secunde ne-am indepartat din lipsa de aer , dar el mi-a prins fesele in palmele lui mari , facandu-ma sa-i sar in brate.
S-a intors la buzele mele , eu incalcindu-mi degetele in parul lui castaniu .
A inceput sa mearga cu mine spre scari , urcandu-le si continuandu-si drumul spre dormitor.
M-a lipit de toti peretii posibili , impingandu-se in mine ; iar intr-un final am ajuns in camera lui .
M-a lipit de usa si si-a dezlipit buzele de ale mele. Amandoi respiram sacadat. Ii vedeam dorinta din ochi.
Nici n-am apucat sa-mi iau tot aerul necesar ca a inceput alt sarut.
A incercat sa-mi dea jos tricoul de pijama , iar in 2 minute a reusit.
Noroc ca purtam bustiera pe dedesupt.
Mi-am strans mai bine coapsele in jurul taliei lui , el ducandu-ma spre pat.
Mi-a dat drumul pe cearceaful abia aranjat si s-a pus peste mine.
A inceput sa-mi sarute usor gatul , apoi pieptul , urmat de abdomen .
Cand a ajuns la pantaloni ,i-a dat jos , acum fiind doar in bustiera si lenjerie in fata lui.
Si-a prins marginea tricoului , l-a dat peste cap si l-a aruncat pe podea.
A inceput sa traga cu dintii de boxerii mei , insa eu l-am oprit.
-Ce e ?
-Nu sunt pregatita.
-Dar nu..
-Nu Federico. E gresit.
-Gresit?! Kate .. suntem impreuna de 3 luni .
-Nu conteaza. Nu ma simt pregatita .
S-a ridicat de pe mine , imbracandu-si tricoul si indreptandu-se spre usa , dar nu inainte de a-mi arunca o ultima privire.
-Federico.. am spus incet ridicandu-ma de pe saltea.
-Da..? A raspuns intorcandu-se.
-Umm.. nimic.
-Mai am o singura intrebare. I-am facut semn sa continue . Daca era Justin in locul meu il mai refuzai ? S-a uitat cu ura la mine.
-Da..
M-a prins de maini si m-a strans rau de incheieturi.
-Vreau adevarul.
-Dar asta e adevarul. Am spus cu lacrimi in ochi.
-Nu Kate. Nu mai ma mintii! M-a strans mai rau.
-Fede.. ma doare. Da-mi drumul.M-am zbatut , insa in zadar.
-Si pe mine ma doare . Dar stii ce ma doare ?
Am dezaprobat din cap .
-Inima iubito. Si crede-ma ca aia doare mai rau.
-Imi pare rau..
-Nu . Nu, nu iti pare . Acum recunoaste ca pe Bieber nu l-ai fi refuzat.
-NU!
-Poftim?!
-NU L-AS FI REFUZAT. PENTRU CA IL IUBEAM SI INCA IL IUBESC. INTELEGE ODATA ! NU POT TRECE ASA USOR PESTE ! E greu..
Am vazut cum vena de pe gat ii se umfla , iar pieptul ii se misca foarte rapid .
Intr-un final mi-a dat drumul la maini si a parasit locuinta , trantind toate usile in urma sa.
M-am lasat sa cad pe podea , in genunchi ,dand voie lacrimilor sa-mi curga siroaie pe obraji.
Dupa cateva minute , m-am ridicat si mi-am strans toate lucrurile din locuinta lui Fede .
I-am lasat un bilet pe frigider lui Anabelle , cum ca tata vrea sa petrecem mai mult timp impreuna , asa ca vacanta aceasta nu voi mai venii aici si am plecat .

**
Sunt iar in patul meu. In camera mea. In casa mea.
Tata a fost putin uimit ca m-am intors si va trebui sa-i explic ce s-a intamplata la cina ,asa ca trebuie sa ma gandesc la o minciunica plauzibila..
Ma plictisesc de moarte , asa ca m-am gandit sa trec pe la garaj.
Mi-am facut un dus rapid , mi-am luat o pereche de blugi negrii mulati , un maieu visiniu si tenesii mei negrii. Mi-am aplicat niste corector si mascara , m-am dat cu parfum , mi-am luat tigarile, telefonul si cheile de la masina si am iesit din casa.
Am urcat in BMW-ul meu, am bagat cheia in contact , iar cu un marait usor al motorului am "zburat" pe sosea.

Ok.. asta e ultima oara cand mai scriu in subsolul paginii, deoarece nimeni nu citeste .
In fine , am vrut sa va spun ca de acum nu voi mai scrie aici , la finalul capitolelor , iar daca am ceva sa va comunic voi scrie un anunt.* urmatorul "capitol" va fi un anunt=)))) *
Va iubesc si imi pare rau daca este prea scurt . Mi-am pastrat o idee care initial era pentru capitolul acesta , pentru next .. deoarece vreau sa o dezvolt si sa iasa ceva mai interesant.
Sper sa va placa ♡
SI VREAU PARERI.. NU DOAR VIZUALIZARI . VA ROG !!! E IMPORTANT SA STIU DACA VA PLACE ..

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum