12.Pain

1.3K 73 74
                                    

Necorectat.

Am simtit cum sangele mi se opreste in vene cand mi-am dat seama ca cineva e in spatele meu, si pe deasupra.. imi sufla un aer cald pe ceafa.
-Nu te-a invatat mama ta ca nu e frumos sa asculti pe la usi, pisi? Vocea lui Harry mi-a rasunat in ureche.
Am dat de dracu.
-N-nu ascultam nimic. Am spus rapid.
-Nu? Si atunci ce faceai?
-Te cautam pe tine.
-Da? Pai uite-ma. Ce vrei sa-mi spui? M-a intrebat suspicios.
Poate ca reusesc sa scap.
-Am uitat. Daca ma sperii, logic ca uit pentru ce te-am cautat.
Am dat sa plec, dar m-a prins de mana, lipindu-ma de perete.
-Caitlin, cum ai ajuns aici? Ma privea fix in ochi, insa am observat ceva ciudat. Verdele de jad se transforma incetul cu incetul in negru.
Asta nu-i de bine. Fuck.
-Nici macar eu nu stiu. Dar acum vreau sa merg acasa. Ma sperii. Am spus incet.
Intr-o mana aveam pistolul si o tineam in spate, sa nu-l vada.
-Serios? Si ce ascunzi in mana dreapta?
-Nimic.
A inceput sa ma zguduie de umeri.
-Nu prea cred.
M-a intors fara prea mult efort cu spatele la el, facandu-mi inima sa-mi bubuie in piept.
A luat obiectul greu din mana mea si m-a intors cu fata spre el.
-Pacat iubito. Noi am fi putut face un cuplu chiar frumos. Dar tu nu esti ce pretinzi a fi. Te-am vazut in camera mea. Nu sunt prost. Ce vrei de fapt?
-Nu e treaba ta. Am facut pe dura, incercand sa-mi maschez teama din voce.
-Caitlin.. Caitlin.. Caitlin.. Pe mine nu ma poti fraieri. Oricat ai incerca. De la inceput pareai dubioasa.Aveai iubit si totusi imi acceptai intalnirile. Era evident ca exista un motiv in spatele acestor actiuni. La inceput ma gandeam ca sunt eu prea panaroic. Dar te-am urmarit o data, sau de mai multe ori.. si mergeai in locul ala, garajul ala. Am inceput sa-ti ascult convorbirile telefonice si atunci mi-am dat seama. Si porcaria aia din masina am vazut-o. Ba chiar te asteptam.
-Daca stiai deja, de ce nu ai facut ceva?
-Am vrut sa vad pana unde te duce capusorul ala al tau. Te crezi prea inteligenta si uiti de detalii. Am aflat foarte usor ca faci parte din mafia lui Jason. Dar se pare ca tu nu te-ai gandit ca esti doar o fata.
-Si care e problema ca sunt fata? Crezi ca doar baietii pot face parte din mafii si pot folosi un pistol?! Te inteli. O femeie intotdeauna o sa fie mai puternica si mai rationala decat un barbat. Voi ganditi doar cu ce aveti in pantaloni. Imi e sila.
-Ti-ai terminat discursul intelectual? Daca nu, poti sa-ti ti ideile pentru persoana pe care o vei intalni in scurt timp.
-C-ce?!
Nici n-am apucat sa ma gandesc la ce a spus, caci m-am trezit cu un lemn lovindu-mi tampla.
Totul in jur a inceput sa-si piarda culoarea, si in cateva secunde am cazut intr-un intuneric profund.
--
Am deschis usor ochii, simtind cum ma dor toate.
Am incercat sa ma misc,insa eram legata la maini si se pare ca si la picioare.
Stateam pe un scaun si aveam si o carpa la gura.
Ma durea capul ingrozitor si nu-mi puteam da seama unde sunt, sau cum am ajuns aici.
In scurt timp, toate imaginile de acum cateva ore mi-au navalit in minte si am realizat cat de proasta am putut fi.
Presupun ca mi-au luat telefonul si arma, deci sunt fara aparare.
Doamne, in ce m-am bagat?
Sper ca baietii sa-si dea seama ca lipsesc si sa inceapa sa ma caute.
Rana de pe frunte ma ustura ingrozitor si simteam cum cateva picaturi de sange inca mi se scurgeau din ea.
Trebuie sa ma gandesc la ceva.
Trebuie sa ies de aici.
La dracu.
Am auzit niste pasi si voci de pe hol, apropiindu-se de incaperea in care ma aflam acum.
-Nu stim inca ce a vrut sa faca sau sa afle. Poate reusesti tu sa o faci sa vorbeasca.
I-am recunoscut vocea. Era a lui Harry.
N-a primit niciun raspuns in schimb.
Am auzit cheia rotindu-se in usa, apoi deschizandu-se.
-E acolo. Te las pe tine sa te ocupi de ea. A spus cretul, parasind camera.
Era foarte frig aici, insa nu asta imi cauza tremuratul de acum.
Inima imi bubuia in piept.
Oare ce imi va face?
Imi e al dracului de frica.
A venit spre mine si desi stateam cu capul in jos, si parul imi acoperea fata.. mi-am dat seama ca merge in jurul scaunului pe care stau.
Devenea enervant si ma simteam tot mai ciudat.
La un moment dat s-a oprit si s-a lasat in jos in fata mea.
Cand si-a pus mainile pe coapsele mele, am inchis ochii.
Sper sa nu ma violeze sau ceva de genu.
-Vei vorbi de buna voie sau e necesar sa ma folosesc de anumite "ustensile" ?
Am tacut.
-Deci nu vrei sa vorbesti? Ah. Nu poti.
Mi-a prins bucata de material pe care o aveam la gura,si mi-a tras-o in jos.
-Acum vorbeste.
N-am spus nimic iar.
Mi-a prins barbia si mi-a ridicat-o in sus, astfel incat acum ma putea vedea la față.
-Am spus dracului sa-
S-a oprit dintr-o data si atunci am deschis ochii cu teama, pentru a-l vedea.
Aerul din plamanii mei refuza sa mai iasa, iar ochii au inceput sa ma usture.
-C-Caitlin..
Am inceput sa dau negativ din cap frenetic.
Nu-mi venea sa cred.
Lacrimile mi-au parasit ochii si simteam cum inima mi s-a spart in sute de bucati.

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum