Necorectat
Mii de intrebari mi-au circulat prin minte pana am ajuns in fata locuintei mele.
I-am multumit pentru ca m-a adus si am coborat din masina.
Cand sa intru in casa , dau nas in nas cu...
Tata.
-Oo , ai aparut si tu domnisorica. Unde ai fost? M-a intrebat ironic.
Am intrat inauntru si am inceput sa ma gandesc la o scuza buna.
-Am dormit la Sarah. Am zis rapid.
-MINTI! A tipat si dintr-o data am simtit cum palma lui se lipeste de obrazul meu stang.
Din instinct mi-am dus mana pe fata si mi-am mangaiat usor zona lovita.
Niciodata nu a dat in mine.
-Unde ai fost Caitlin? M-a prins de incheietura si ma scutura, strangandu-ma foarte tare.
-Nu este treaba ta. Am ridicat tonul si eu.
Mi-a drumul la mana si m-a lovit iar, insa de data asta atat de tare, incat m-am dezechilibrat si am cazut pe gresia rece.
Ma abtineam sa nu plang.
Propriul meu tata imi face asta, si nici macar nu a baut.
E perfect lucid.
Am auzit cum cineva coboara scarile si atunci mi s-a rupt filmul.
Federico.
El i-a spus.
Pot sa jur.
Cand m-a vazut pe jos, ochii i s-au marit si a venit rapid la mine sa ma ajute sa ma ridic.
I-am aruncat o privire cu dezgust.
-Nu am nevoie de ajutorul tau. Poti sa pleci dracului de aici si sa nu te mai vad vreodata. Am tipat, lasand cateva lacrimi sa-mi paraseasca ochii.
M-am ridicat in picioare si mi le-am sters rapid.
Cand am vrut sa plec, tatal meu m-a prins iar de mana.
-Nu am terminat draga mea. Inca nu ai raspuns la intrebare. Unde ai fost?
-Sa-ti spuna Federico. Ah, de fapt ti-a spus deja.
-Caitlin, cu mine nu iti merge. Pricepi?! Ce mama dracului ai facut la sectia de politie?!
-Cautam sobolani prin celule.
Inca o palma.
-Domnule Jones. A intervenit satenul.
-Asta merita. Las-o. Dupa cate ti-a facut si dupa cat ne-a mintit pe toti.. merita mai rau.De cand te droghezi printeso?
-De cand m-am nascut.
-CAITLIN NU MA FA SA TE LOVESC IAR. DACA PUN MANA PE TINE TE NENOROCESC. CURVO! SA NU TE MAI VAD AICI! FA-TI BAGAJELE SI PLEACA. N-am nevoie de specimene de genu in casa mea.
-Stai calm . Oricum plecam. Si tu... M-am uitat la Federico. Sper ca esti mandru acum. Multumesc din inima.
-Domnule Jones, exagerati.
-Federico. Eu decid ce fac cu fiica mea. Eu am crescut-o. Multumesc ca mi-ai spus tot ce era de stiut. Esti un baiat bun si imi pare rau ca ti-ai irosit timpul cu o astfel de fata.
Am urcat in graba scarile si cand am ajuns in camera mea, am luat de pe dulap cateva genti mari , unde am inceput sa-mi indes hainele.
Dupa ce am terminat, am luat alta geanta unde mi-am pus toate celelalte lucruri de ale mele si in mai putin de 20 de minute, camera mea , de fapt fosta mea camera.. era cam goala.
Nu mi-am luat chiar toate lucrurile, ci doar ce am apucat. Nu mai vreau sa stau aici nici un minut in plus.
Cartile si restu le-am aruncat printre haine.
Mi-am luat toti banii pe care îi mai aveam in sertarul noptierei si i-am sunat rapid pe baieti.
-Hei Niall. Umm.. am o problema..
-Ce e Kate?
-Pot sa stau la garaj o vreme?Tata m-a cam dat afara din casa.. am spus incet.
-Normal. Esti binevenita oricand aici.
-Sigur sunt toti de acord? Ryan ce o sa spuna?
-Lasa-l pe Ryan. O sa accepte si el. Te asteptam. Ai grija de tine.
Am inchis apelul si mi-am luat cheile de la masina.
Cu greu am reusit sa cobor cu bagajele, insa am reusit pana la urma.
Tata ma privea cu dispret.
Nu il voi ierta niciodata pentru ziua asta.
Si iata ca ziua plecarii mele din casa asta a sosit. Nu ma asteptam sa vina asa repede.
Am pus toate lucrurile in portbagaj si am urcat in vehicul.
Ramas bun tata...
O sa ma mai vezi cand te voi mai cauta eu.
Adica niciodata.
Am apasat pe acceleratie si in scurt timp am si ajuns la garaj.
Noua mea locuinta temporara.
Am claxonat de cateva ori pana cand i-am vazut pe Niall si Zayn iesind afara.
M-au ajutat sa car gentile pana in camera lui Justin, unde voi sta si apoi am mers toti in living, trantindu-ne pe canapea.
-Multumesc mult ca ma lasati sa stau aici.
-N-ai pentru ce Kate. Au zis la unison.
-Ryan unde e?
-Nu stiu . Cica are ceva treburi.
-I-ati spus si lui?
-Nu. A chicotit Niall.
-Of . Se va supara..
-Stai calma pisi. Nu o sa aiba nimic impotriva. A zis Zayn.
-Iar pisi? I-am aruncat o privire "periculoasa".
-Gata sefa. Scuze. Cum mai merge cu misiunea?
-Azi o sa incerc sa o finalizez. Adica sunt destul de aproape sa aflu cine e capul acestei mafii.
-Ce bine. Esti sigura ca te descurci?
-Da. Daca e ceva, va anunt.
-Ok . Si apropo, sa te simti ca acasa. Oricum stii deja cam tot ce misca pe aici.
-Da. Multumesc mult. I-am strans pe amandoi in brate.
--
Stateam intinsa in pat si ma gandeam ce sa fac.
Mai sunt 4 zile si incepe scoala, iar cheful meu e cu mult sub nivelul normal.
Trebuie sa termin odata misiunea.
Nu vreau sa mai imi bat capul si cu Harry.
Am nevoie si de bani..
Sala am cam lasat-o balta..
Of.
Trebuie sa-mi reorganizez timpul.
Dar mai intai trebuie sa pun punct acestei prostii.
Si azi e ziua cea mare.
Mi-am amintit ca i-am pus lui Harry un mic gps in masina, cand am mers in club.
E foarte posibil sa fie acum cu gasca lui, si poate e si seful lui acolo.
Trebuie sa vad unde e.
Mi-am deschis telefonul si am incercat sa-i localizez masina.
Era aproape de strada pe care ne-am intalnit prima oara.
Oare acolo e sediul lor?
Trebuie sa aflu.
M-am ridicat rapid si am inceput sa-mi caut prin bagaje ceva ce as putea purta.
Mi-am luat niste blugi mulati negrii, un tricou visiniu ce-mi lasa jumatate din abdomen la vedere, si geaca de piele.
Mi-am incaltat tenesii negrii si m-am dus spre oglinda.
M-am demachiat si m-am dat iar cu mascara si niste corector.
Mi-am facut cu ajutorul ondulatorului cateva bucle mari, iar la sfarsit m-am parfumat considerabil.
Desi nu mi-am facut dus, nu mai miroseam a alcool sau a tigari.
Acum aratam chiar bine.
Mi-am luat doua gume de mestecat din pachet, telefonul, tigarile si cheile de la masina le-am pus in buzunarul blugilor si am iesit din camera.
Le-am spus baietilor ca plec si in caz ca am nevoie de ajutorul lor, îi anunt.
Am urcat in masina si am pornit pe adresa indicata de gps.
In vreo 15 minute, am ajuns si am ramas putin uimita cand am vazut ca e doar o locuinta obisnuita.
Poate e casa lui Harry.
Am verificat sa vad daca nu nimeni, si am coborat grabita din vehicul, dar nu inainte de a-mi lua un pistol.
Am ascultat la usa, in caz ca e cineva, sa nu ma prinda.. insa nu s-a auzit nimic.
Am incercat usa, si asa cum ma asteptam.. era deschisa.
Am pasit usor in interiorul casei si am inceput sa ma panichez cand am auzit niste pasi apropiindu-se.
M-am ascuns dupa un dulap din holul mic in care ma aflam si atunci a inceput cineva sa vorbeasca. Erau doua fete.
-Iti jur ca am auzit usa. Ce dracu.. nu sunt nebuna.
-Poate ti s-a parut. Vezi? Nu e nimeni. Hai sa mergem sus. Poate au inceput deja.
Au urcat scarile si dupa a urmat o liniste monumentala.
Am iesit din "ascunzatoarea" mea si le-am urmarit.
Oare ce sa inceapa?
Am urcat treptele foarte repede si atunci mi-am dat seama cat de proasta sunt.
Nu le-am vazut in ce camera au intrat, si daca iasa acum cineva eu nu am unde sa ma ascund.
Trebuie sa ma misc repede.
Am luat prima usa.
Am ascultat si nu se auzea nimic.
Am incercat sa o deschid si era inchisa.
La fel si a doua.
Si a treia.
Am trecut pe partea opusa, si prima usa era tot incuiata.
Am avut insa noroc sa o gasesc pe a doua deschisa.
In aer plutea un parfum cunoscut.
Cred ca asta e camera lui Harry.
Am inchis usa cu cheia ca sa pot cerceta.
Am cautat prin sertare si dulapuri, insa nu am gasit nimic.
Am vazut pe noptiera telefonul cretului si m-am grabit sa caut la apeluri si mesaje.
Cand am vazut un nume mai ciudat si am inceput sa citesc conversatiile cu acest numar, cheia de la usa baii s-a rotit .
M-am aruncat pe jos si am scapat si mobilul.
M-am ascuns sub pat si ma rugam sa nu fi auzit nimic persoana care a iesit.
Am auzit niste pasi greoi apasand parchetul si in cateva secunde erau langa pat.
-Ce dracu?! Cum a cazut telefonul?!
Harry.
Oh, fuck.
S-a aplecat dupa el, iar eu mi-am inchis ochii, crezand ca m-a vazut deja si planul meu o sa esueze.
Din fericire, nu s-a intamplat asta.
S-au auzit niste dulapuri si apoi am vazut cum un prosop cade pe jos.
Dumnezeule.. tocmai am pierdut o imagine bomba. Harry fucking Styles gol.
S-a parfumat si apoi am auzit un fel de trapă.
Stai ce ?!
Trapă?!
M-am uitat si cretul s-a facut nevazut sub podeaua de lemn laminat.
Ce naiba a fost asta?!
Am iesit de sub pat si am mai asteptat putin.
Nu eram sigura daca sa cobor si eu sau nu.
Nu am alta solutie.
Azi trebuie sa aflu ce trebuie si voi face tot ce pot pentru a duce la bun sfarsit misiunea.
Mi-am scos pistolul din talia blugilor si am tras trapa,respirand greu.
Trebuie sa recunosc ca imi e destul de frica.
Am coborat pe niste scari inguste si am ramas uimita cand am vazut ca acesti oameni ciudati au un sediu subteran.
Era mai ceva ca in filmele horror.
E ca un fel de garaj facut din metal.
Acum eram ca intr-un hol mare si puteam auzi de aici cum vorbeau mai multe persoane destul de aproape de locul unde ma aflu eu acum.
M-am apropiat incet si deja am vazut-o pe blonda aia si pe bruneta. Erau destul de multi baieti si cateva fete imbracate sumar.
Panarame.
-Doamne, Harry nu mai apare odata? De ce intarzie mereu? A intrebat un baiat de acolo.
-Nu stiu Ethan. Ar trebui sa vina. Stai calm. A raspuns blonda.
Am simtit cum sangele mi se opreste in vene cand mi-am dat seama ca cineva e in spatele meu, si pe deasupra.. imi sufla un aer cald pe ceafa.
-Nu te-a invatat mama ta ca nu e frumos sa asculti pe la usi, pisi? Vocea lui Harry mi-a rasunat in ureche.Tagadaaam. Sper sa va placa. Acum o sa inceapa adevarata actiune. Vai.. abia astept, pe cuvant. Sper ca voi avea timp sa scriu si azi, dar daca nu.. o sa-mi fac timp saptamana asta.
Va pup si va multumesc pentru toate mesajele dragute. Voi ma motivati sa continui sa scriu. Sunteti minunati. ❤
CITEȘTI
My Demon (II)
FanfictionVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...