Mi-am deschis uşor ochii, întunericul difuz încă dăndu-mi o stare de somnolență, iar brațul ce mă lipea de pieptul cald al lui Justin, îmi oferea siguranța de care ceream disperată nevoie.
M-am întors cu fața spre el, încolăcindu-mi picioarele cu ale lui.
A mormăit ceva, trăgându-mă mai aproape, ca şi cum i-ar fi teamă că aş pleca de lângă el.
Mi-am pus mâna pe pieptul său, mângâindu-i pielea fină şi caldă.
Muschii au început să i se încoarde din cauza atingerilor mele, aşa că m-a lipit cu totul de el, ducându-şi capul în scobitura gâtului meu. Un gând nebunesc mi-a trecut prin cap, aşa că l-am prins de fund pe blondinul idiot.
Am început să-i frământ fesele în mâinile mele mici, şi doamne dumnezeule. Băiatul ăsta chiar are un fund mare şi bombat.
A mârâit apreciativ, și a început să îmi sărute gâtul, semn că s-a trezit.
-Iubito ce vrei să faci? Dacă încerci să mă exciți, să ştii că penisul meu e în partea din față. A chicotit, având vocea răguşită.
-Oh da? Nu ştiam. M-am prefăcut uimită, ducându-mi mâna pe dinozaurul lui.
I-am simțit accelarația respirației, când mâna mea i-a atins materialul subțire al boxerilor.
-Nici să nu te gândeşti! A chicotit, luându-mi mâna şi sărutându-mi-o.
Am oftat zgomotos, nevrând să mă mai gândesc la faptul că el iar mă refuză.
E a nu ştiu câta oară când ezită.
-Eşti ok? M-a întrebat, ridicându-mi bărbia şi privindu-mă în ochi.
-Aşa se pare. Am zâmbit fals şi m-am ridicat în fund.
M-am dus la marginea patului, iar când picioarele mele au atins podeaua rece, am fost trasă înapoi în pat; deasupra mea fiind idiotul.
-Ce doreşti? Am ridicat o sprânceană la omul superb din fața mea.
-Să mă săruți.
-Nu se poate. Am rânjit.
-Eu cred că da. Mi-a aruncat o privire fulgerătoare, atingându-mi buza inferioară cu degetul.
-Ia-ți gândul Bieber. L-am împuns cu degetul arătător în piept.
-Ia-ți tu mai multă răbdare, că eu nu te las să pleci până nu primesc ce-mi doresc. A zâmbit victorios.
-N-ai cum să mă obligi. Şi mi-ar fi foarte uşor să te iau la bătaie, aşa că nu mă pune la încercare şi mişcă-ți fundul ăla sexy de pe mine.
-Ignorând faptul că ai spus că fundul meu e sexy, nu te oblig.. e ceva ce în mod clar îți doreşti şi tu. Aşa că nu mai fă pe dura cu mine şi lipeşte-ți buzele alea dulci de ale mele.
-Hmm.. cu o condiție.
-Ce condiție? A întrebat nerăbdător.
-Tu faci micul dejun. Am zâmbit drăceşte.
-Ahh, reao care eşti rea!!!! A oftat învins. Bine. Fie.
I-am cuprins fața în palme şi mi-am strivit buzele de ale lui cu dorință, însă când i-am simțit limba atingându-mi buza inferioară, m-am retras.
-Ce faci?!
-Bine, tu?
-Sărută-mă calumea sau nu mă mai săruta. A zis supărat.
-Ok. Am răspuns, zâmbetul lui lărgindu-se, însă i-a pierit imediat ce m-a văzut în picioare.
-Pe bune Caitlin? S-a aşezat în fund pe marginea patului.
-Pe rele Justin. Am început să râd.
Mi s-a făcut milă de el, datorită figurii lui triste..şi cred că făcea asta intenționat.
M-am pus în fața lui, aplecându-mă spre buzele lui şi sărutându-i boticul de bosumflat.
Acesta mi-a răspuns imediat la sărut, încercând iar acelaşi lucru ca mai devreme, şi ca să fie sigur că de data asta primeşte ce vrea, m-a tras pe el. Şi-a băgat mâinile sub tricoul meu, începând să-mi frământe fesele în palmele lui mari şi calde.
Am cedat într-un final, limbile noastre unindu-se într-un joc al dominației. El era hotărât să câştige, aşa că sărutul a devenit unul extrem de sălbatic.
S-a rotit, punându-se el deasupra mea şi mi-a prins mâinile într-o mână de a lui, ducându-mi-le deasupra capului.
S-a pus în genunchi, cu mâna liberă împingându-mă pe mijlocul patului.
Şi-a lipit iar buzele de ale mele, explorându-mi coapsele şi şoldul cu mâna.
Devenea tot mai sălbatic, mutându-şi buzele pe gâtul meu, devorându-mi-l. La propriu.
După câteva minute, şi-a ridicat privirea spre fața mea, respirând sacadat.
-Animalule! Am spus chicotind.
El a rânjit ca mai apoi să răspundă:
-Iubire te-aş mânca. Îți jur.
-Îți aduc eu furculița şi cuțitul?
-N-am nevoie de ele pentru asta.
-Perfect. Dă-te de pe mine.
-Nu vreau. A zis hotărât.
-Ba da vrei.
-Obligă-mă.
Am rânjit şi mi-am coborât privirea spre boxerii lui, care abia mai cuprindeau ce se afla în ei.
Justin observând încotro îmi e îndreptată atenția, s-a ridicat rapid de pe mine, trecându-şi mâna prin păr.
-Ştii ceva? Mi s-a făcut cam foame. A spus înainte să plece din cameră.
Am început să râd cu poftă de reacția lui, ridicându-mă din pat.
Am aranjat aşternuturile înainte să părăsesc şi eu încăperea.
Am coborât somnoroasă scările, un miros plăcut gâdilându-mi simțurile.
Când am ajuns în bucătărie l-am vazut pe Justin în fața aragazului, chinuindu-se să întoarcă o clătită.
M-am dus în spatele lui şi l-am sărutat pe umăr, urcând pe gât, apoi oprindu-mă la lobul urechii lui -pe care l-am muşcat uşor-.
-Le faci ca dracu. I-am şoptit râzând.
-Măcar le fac. A spus bosumflat.
-Eu una nu vreau clătite arse, deci lasă-mă pe mine să le frig. L-am împins, încă chicotind.
-Bla bla bla. Marea profesionistă în gătit. Ce să spun..
-Ia mai taci tu acolo. Că în gândul tău te bucuri că nu mai ai nicio treabă de făcut.
-Eu nu neg. A rânjit.
N-am mai spus nimic şi m-am apucat de lucrul început de idiotul ăsta sexi, care acum stă în spatele meu şi îmi gâdilă ceafa cu respirația lui caldă.
-Poți te rog să pleci din spatele meu?
-De ce?! Vreau să învăț şi eu cum se frig nebunele alea calumea.
-Nebun eşti tu. Nebun după ele. Am râs.
-Dupa tine mai mult.
-Da-da. Lasă vrăjeala, că te cunosc îndeajuns de bine.
-Nu mă interesează ce crezi tu. Eu ştiu ce simt iubito. Şi nu te îndoi niciodată de asta.
-Dacă nu te interesează ce cred eu, eu zic că e destul de clară treaba.
-Mă refeream la discuția asta, bleago!
-Bleagă eşti tu! Am luat o clătită şi i-am aruncat-o pe față, de îndată ce m-am întors spre el.
-'Tuți...
-Ai spus ceva? Am ridicat o sprânceană la el.
-Da. Că mă duc să mă spăl pe față.
-Ăhăm.
El a ieşit din bucătărie şi eu mi-am continuat treaba, sperând să termin până vine el.
Zis şi făcut.
În cele 15 minute, în care naiba ştie ce a făcut retardatul ăla la baie, eu am umplut clătitele cu nutella şi le-am pus pe o farfurie.
M-am dus în living, şi fără să mai aştept să apară Justin, am început să mănânc ca o nehalită.
Am auzit scările scârțâind sub greutatea de elefant a domnului - stau în baie o sută de ani -, ca mai apoi salteaua canapelei să se lase uşor.
Mi-am întors privirea spre el, şi nici n-am apucat să scot o vorbă, căci şi-a lipit buzele de ale mele, cuprinzându-mi buza inferioară şi sugând-o uşor.
S-a desprins din sărut şi a luat o clatită, începând să o înfulece cu poftă.
-Ce a fost asta? Am întrebat nedumerită.
-Asta ce?
-Sărutul. Credeam că ți-a ajuns sesiunea de dimineață. Am ridicat o sprânceană.
-Unu la mână: nu mă pot sătura niciodată de buzele tale şi nici o mie de ani nu-mi sunt de ajuns.. şi doi la mână: aveai nutella pe buze. Şi ai fost delicioasă. Să ştii că tu şi nutella faceți o combinație mortală. Nici nu mai vreau să mă gândesc la asta, că deja am o grămadă de fantezii cu tine goală acoperită cu...
-Stooppp!! Am țipat, acoperindu-mi fața.
-Ohh iubire. Nu te ruşina. Ți-ar plăcea să te gust în felul ăla , crede-mă.
-Justin gata! Mai bine gustă tu clătitele şi dă-mi mie pace. M-am uitat la el serioasă.
-Şi dacă nu vreau? A rânjit, pentru a mia oară pe ziua de azi.
-Te oblig. Am zâmbit.
-Nu mai merge faza de dimineață, deci eu zic să-ți găseşti alte metode prin care să nu mă faci să mă fut pe el autocontrol şi să ți-o trag atât de rău, încât nu vei mai putea merge. Mi-a facut cu ochiul.
Eu am rămas perplexă.
Doamne ce om.
-Dar realizezi că eu sunt virgină, nu? Am spus fără să realizez, dându-mi palme mintal pentru asta.
-Ştiu. Şi m-aş bucura dacă aş fi eu primul.
-Da-da. Lasă-te. Eu mă împac cu Federico al meu şi tu rămâi cu scumpa ta Vanessa. End of story. Am zis, muscând dintr-o clătită.
-Am mai vorbit despre asta o dată, geloasă mică.
S-a apropiat de mine extrem de mult.
-Ar trebui să vorbeşti şi cu draga ta iubită, asta în caz că nu vrei să mă găseşti într-o zi moartă în pat.
-Nu s-ar atinge de tine în veci.
-Şi dacă ar face-o?
-N-aş pierde şansa să o omor cu mâinile mele.
Mi-a prins ceafa cu o mână şi mi-a tras buzele într-un sărut amețitor, cum numai el ştia să ofere, făcându-mă să uit de Vanessa şi de tot.
-
Am pus vasele folosite pentru clătite în chiuvetă, şi când eram pe cale să mă apuc să le spăl, simt două brațe înconjurându-mi talia.
CITEȘTI
My Demon (II)
FanfictionVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...