* ANUNT ! *

1K 75 3
                                    

Imi pare rau ca din primele capitole deja pun "anunt ".. dar vreau sa va comunic niste lucruri..
Pentru inceput vreau sa va spun ca nu voi mai scrie la finalul capitolelor, deoarece 98% dintre cei ce citesc aceasta carte nu vor fi interesati si de ce scriu eu in subsol. In caz ca vreau sa va spun ceva super important , voi publica un astfel de " capitol " .
Al 2-lea lucru consta in activitatea voastra.. Sincer credeam ca , fiind un volum nou.. veti fi mai activi , veti venii cu (,) comentarii mai multe , mai multe voturi.. insa voi ma lasati in "seen" , majoritatea. Adica doar cititi.. Nu stiu.. din 100 si nu stiu cate persoane care au citit primul capitol , doar 18 (parca) au votat. Daca va place apasati macar pe steluta aia amarata , daca nu vreti sa va spuneti parerea.
Pentru orice scriitor este deranjant sa vada ca scrie degeaba. Daca eu pot sta 2-3-4 ore pentru un capitol ,sa-mi storc creierul , sa-mi pierd din orele mele de somn , sa scriu chiar daca sunt racita , ma doare capul/burta/stomacul ... cred ca puteti si voi sa va irositi cateva secunde din viata votand si lasandu-va parerea pe scurt intr-un comentariu.
Al 3-lea lucru e legat de trailer. L-am terminat deja de cateva zile , insa nu pot sa-l pun intr-un capitol, pentru ca nu mi-l gaseste de pe youtube . Daca intru pe yt si il caut , il gasesc.. insa daca vreau sa-l pun pe wattpad , nu il gasesc. Sper sa reusesc intr-un final sa vi-l arat..
Al 4-lea lucru e legat de comentariile cu " next ". Am vazut ca si in primul volum erau multe astfel de comentarii, insa atunci am trecut peste.
Nu trebuie sa spuneti " next " sau " cand pui next ?".. pentru ca oricum il pun si cand il pun , depinde si de timpul meu liber si de ideile pe care le am . Nici eu nu stiu sigur. Azi am idei , maine poate nu. Un capitol nu se scrie usor .. si scurt nu va convine daca este.
Deci va rog , incercati sa evitati sa lasati acest tip de comentarii.
Si.. a5-a chestie pe care vreau sa v-o spun e ca pana cand capitolul anterior nu va strange 30 de voturi , nu voi mai posta next-ul . Asa voi proceda la fiecare capitol de acum si pana nu stiu cand. E un fel de test .

Multumesc ca ati citit.
Va iubesc . ♡

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum