22. Happy birthday, baby!

1.1K 43 49
                                    

Mi-a fost enorm de dor de voi, dragilor!
Lectură plăcută şi la mulți ani floricelelor! 💞

Justin's pov:

-Te iubesc. A spus încet, simțindu-i batăile inimii crescând.
-Şi eu te iubesc Caitlin. Şi nu ai idee cât de fericit sunt în momentul ăsta. Tu mă faci atât de fericit.
Am strâns-o puternic în brațe, apoi i-am sărutat fruntea.
Ființa asta este atât de specială pentru mine, Doamne îți mulțumesc că mi-ai încredințat-o mie!
Am închis ochii, auzindu-i respirația uşoara al îngerului ce-mi doarme în brațe.
Desigur că nu voi dormi, mă voi bucura de fiecare secundă din noaptea asta, deoarece o am pe ea aici. Şi mă iubeşte, ea încă mă iubeşte.
--
Razele soarelui îi mângaie chipul angelic, iar ea începe să se fâțâie în spațiul mic de pe bancheta din spatele maşinii.
Încep să îi mângai goliciunea spatelui pe sub materialul subțire al păturii, pielea ei făcându-se de găină. Ea îşi mută capul în scobitura gâtului meu, zâmbind uşor, apoi presându-şi fin buzele de porțiunea caldă a pulsului.
-Te-ai trezit? Îşi şoptesc în ureche, cu vocea răguşită.
-Îhâm. Mormăie somnoroasă.
-Mă gâdili iubire. Chicotesc.
A început să-mi muşte pielea jucăuş, apoi mi s-a ghemuit la piept.
-Justin? Şi-a ridicat capul, privindu-mă.
-Hmm? Răspund slab.
-Îți mulțumesc pentru tot. Te iubesc atât de mult. Te rog să nu mă laşi iar..
-Nu te mai las îngeraşule! Mi-aş face mie un rău imens, şi inainte de a face asta probabil m-aş omorî. Aia a fost greşeală pe care o urăsc din toată inima, deci clar n-o voi mai repeta. Te ador Caitlin Jones! I-am mărturisit, sărutându-i delicat fruntea.
Ea e totul. Totul meu.
-Cred că ar trebui să plecăm iubito. Pot să jur că băieții te-au dat deja dispărută, plus că eu am ceva treabă. E ok dacă te las la garaj şi te iau diseară la 7?
-Unde mergem? Întreabă curioasă.
-La mine, dacă e în ordine. Nu vreau să dorm singur din nou, te vreau lângă mine. Iar la garaj e prea riscant. Iartă-mă dacă sunt egoist, dar îmi e greu fără tine.
Drept răspuns, îşi lipeşte drăgăstos buzele umede de ale mele, mişcându-le frenetic.
Când ne-am depărtat, m-a privit cu o sclipire de nedescris în ochi.
-Acesta e un 'da,accept'? Am chicotit.
-Este un 'mega da, te iubesc şi abia aştept să vii să mă iei'. A zâmbit larg.
--
Eram aproape de garaj, aşa că am oprit maşina la colțul străzii, ca nu cumva să dăm de unul din băieți.
-Până aici ați plătit, domnişoară! Spun jucăuş, trăgând-o în poala mea.
-Atunci lasă-mă să plec! S-a prefăcut revoltată, fâțâindu-se.
-În visele tale cele mai urâte iubire! Exclam, şi îmi lipesc buzele de ale ei.
Sărutul se termină prea curând, iar ea deja deschide portiera.
-Aşa de mult vrei să scapi de mine? O privesc oarecum trist, făcând botic.
Se întoarce spre mine şi se năpusteşte imediat asupra buzei mele inferioare. Mi-o muşcă puternic, şi pot simți câteva firişoare de sânge cum au țâşnit din locul afectat. După ce-mi umflă buza, şi mă lasă cu un semn foarte 'frumos', mă învăluie cu unul din săruturile ei fabuloase.
De data asta a fost de lungă durată, limbile noastre împleticindu-se, şi ducând un război crâncen, în care mă prefac pierzător de dragul ei.
-Asta-i fata mea! Zic, respirând sacadat.
-Ne vedem diseară, amorezatule! Chicoteşte şi iasă din maşină.
Se îndepărtează mult prea repede, nelăsându-mă să mai zic nimic.
Dar pentru că nu pot sta locului, am pornit vehiculul pe urmele ei, apăsând totodată şi claxonul. A sărit speriată, apoi mi-a aruncat o privire criminală.
Am deschis geamul, apoi am început să strig:
-Ai uitat cuvintele magice, domnişoară!
S-a uitat nedumerită, apoi fața i s-a luminat. A mimat un 'te iubesc' cu buzele, apoi mi-a trimis un sărut în aer.
Logic că nu m-a lăsat să răspund, căci a intrat mişeleşte în casă.
Lasă că vede ea diseară. Înger mic cu cornițe ce e ea. Îi place să joace dur, deşi încă nu cunoaşte bine jocul.
Am rânjit la gândurile mele, apoi am început să-mi planific ce aveam de făcut pentru diseară.

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum