6. You . Again.

1.3K 83 53
                                    

"Am urcat scarile , si cum am ajuns in camera lui Justin , m-am trantit in patul pufos si m-am lasat purtata in lumea viselor. "

**
Am fost trezita de niste voci care purtau o discutie aprinsa in camera alaturata.
M-am ridicat in sezut somnoroasa, frecandu-ma la ochi pentru a scapa de dorinta de a mai dormii .
Cearta nu intentiona sa se termine , asa ca m-am ridicat din pat si am decis sa vad de unde provenea .
Am mers incet spre usa , si am deschis-o cu grija .. pasind " tip-til" pe hol , pentru a nu face zgomot.
A cui dormitor era cel de langa a lui Justin?
Cred ca.. umm ..
Ryan .
Da, cred ca a lui . Pentru ca el era cel mai apropiat de blondin si plus.. a lui Niall e la parter si a lui Zayn e pe partea opusa , pe usa lui fiind un " Z " mare .
M-am dus curioasa la usa camerei si mi-am lipit urechea de lemnul masiv si rece .
-Este prea aproape sa te descopere, frate.. Pricepe!! A strigat Ryan .
-Dar nu mai rezist sa nu o vad. Imi e atat de dor de ea.. A vorbit o voce foarte cunoscuta.
-Ce ai facut , mai exact , aseara in camera ?
-Am sarutat-o ..
-Poftim?! Justin , la dracu ! Esti chiar prost , pe bune .
-Shh .. mai incet . Poate se trezeste cineva.
Atunci mi s-a rupt filmul .
Puteam sa jur .
Justin traieste .
La naiba !
Ryan de ce ne ascunde asta ?
Si Justin.. el de ce se ascunde de noi , de mine ?
Lacrimile au inceput sa-mi curga siroaie pe obraji , iar picioarele mi s-au inmuiat .. abia reusind sa ma mai tin pe ele.
Trebuie sa-l vad.
-Ryannn !!! Am strigat incepand sa bat in usa cu pumnii .
Nimic.
-Ryan , lasa-ma sa-l vad!! Te implor !! Am tipat, plangand.
-Deschide dracului afurisita asta de usa !!!!
Dupa 3 minute in care doar tipetele mele se auzeau , usa s-a deschis, iar bunul meu prieten mi-a aparut in fata.
-Kate ce e cu tine la ora asta ? A intrebat nedumerit.
-Hai lasa vrajeala Ryan . Unde e Justin ? Am spus impingandu-l si intrand in camera , uitandu-ma dupa suvitele blondine.
-Justin?! Kate.. cred ca ai visat . El a murit . Nu are cum sa fie la mine in camera. Du-te inapoi sa dormi .. e mai bine..
-Sunt orice , dar nu nebuna . Unde l-ai ascuns ? Am spus plangand .
-Dar el nu...
-SPUNE-MI DRACULUI UNDE E JUSTIN, RYAN SI NU MA MAI MINTII !! ASEARA ERAI TOT SPERIAT CAND M-AI VAZUT PE MINE SI TE-AI DUS FIX IN CAMERA LUI SA VERIFICI .. SI ACUM ASTA ! NU SUNT PROASTA , LA DRACU !! Am tipat cazand in genunchi si strangandu-i la piept.
Nu sunt nebuna.
Stiu ce am auzit acum cateva minute.
Stiu ce am simtit aseara.
-LASA-MA DRACU ODATA CU JUSTIN AL TAU ! A MURIT !! NU MAI E SI NU O SA MAI FIE NICIODATA PREZENT AICI SAU IN VIETILE NOASTRE ! CUM SA NU-TI TREACA NICI DUPA 3 LUNI SI JUMATATE KATE ? CE RAHAT E IN CAPUL TAU? MATURIZEAZA-TE SI TRECI PESTE . Acum daca nu te superi , as vrea sa ma pun sa d-...
-Ce se intampla aici ? Au venit Zayn si Niall.
-Justin era... am inceput sa zic , insa Ryan m-a intrerupt.
-Kate a avut un alt vis cu el si a crezut ca e la mine in camera. Nu a inteles cu frumosul ca eu dormeam si nu avea cum sa se intample asta , asa ca am inceput sa tipam unul la altul . Acum am rugat-o sa ma lase sa dorm . Nimic interesant.
-TU, MINCINOS RETARDAT CE ESTI !! CAND PUN PANA PE TINE TE FAC UNA CU PARCHETUL !!! Am tipat si cand am vrut sa sar pe el , Niall m-a luat pe sus si m-a scos afara din camera .
Zayn a mai vorbit ceva cu Ryan , dupa care a parasit si el incaperea .
Blondinul m-a dus in living si m-a asezat pe canapea , iar el langa mine.
Am inceput sa plang puternic , iar el cand a vazut asta ..m-a luat in brate si ma mangaia usor pe spate in incercarea de a ma linistii.
-Nu sunt nebuna.. Am spus incet in umarul lui .
-Stim ca nu esti Caitlin.
In scurt timp am adormit in bratele lui Niall , in gand avand numai conversatia din camera lui Ryan ,inainte sa deschida usa.

Ryan P.O.V :

Dupa ce au plecat toti trei de la mine din camera , m-am trantit pe pat .
M-am saturat de tot rahatul asta .
Mi-am auzit telefonul vibrand pe noptiera , semn ca am primit un mesaj .
L-am luat si l-am citit atent :
* Daca mai tipi o singura data la ea , te desfigurez . *
Mai du-te dracu Bieber . Am spus aruncandu-mi telefonul inapoi pe noptiera.

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum