13. Upss

1.3K 71 66
                                    

Mi-am deschis ochii incet si am analizat incaperea in care ma aflam.
Era aceeasi, insa acum stateam intinsa cu capul pe ceva destul de tare.
Mi-am mutat privirea in partea stanga si l-am vazut pe Justin, care se uita la mine zambind.
M-am ridicat rapid in fund si aproape ca am inceput sa plang iar,dar m-am abtinut.
-Buna dimineata, Caitlin. A zis cu vocea putin ragusita.
Inca ador vocea lui de dimineata.
-Neata. Am soptit.
-N-am vrut sa te trezesc, pentru ca dormeai asa linistita.. Azi te voi scoate de aici. Doar ca trebuie sa ma asculti.
-De ce te-as asculta..?
-Pentru ca e singura solutie sa iesi de aici.
-Si ce ar trebui sa fac? Am spus plictisita si putin nervoasa.
-Vei veni la mine acasa, unde vei sta o vreme.. si eu îi voi minti pe restul cum ca "am o treaba speciala" pentru tine.
-Esti nebun?! Eu nu fac nimic cu tine. Nimic. Pricepi?! Pentru aia ai curvele tale. Si de stat la tine nici gand.
A zambit smechereste si mi-a facut cu ochiul.
--
-Deci trebuie sa ma iei de mana,ca sa fie credibil totul. Si daca o sa vad ca ei tot nu cred asta, poate o sa fac niste chestii. Dar sa nu te superi. Bine? Ma intreaba incet, deschizand usa.
-Bine..
Mi-a prins mana usor si cand degetele lui s-au impleticit cu ale mele, un fior mi-a traversat coloana.
Mi-a fost putin dor..
Am urcat scarile si am mers intr-o camera in care fumul plutea, facand aerul irespirabil.
-Baieti eu am plecat. Le-a spus Justin.
-Si ea ce face?A intrebat un baiat roscat, fiind suspicios.
I-am strans mana blondului, lipindu-ma de el.
-Ea vine cu mine. Am cateva " treburi " pentru ea. Le-a ranjit pervers, ceilalti prinzandu-se imediat la ce se refera.
-Pacat. Credeam ca ne-o lasi noua sa ne distram putin cu ea.. vezi tu.. are un corp frumos. E chiar buna.
L-am simtit pe Justin incordandu-se, devenind vizibil nervos.
-De aia am si luat-o . Va gasiti voi alte tarfe. Am plecat. Pa.
-Ceau sefu. A spus tipul.
Am iesit din cladirea asta abandonata, si cred ca suntem cu mult iesiti din oras.
Am intrat intr-o masina neagra, cu geamuri fumurii, care se pare ca e a blondinului.
El a bagat cheile in contact, si a apasat pe acceleratie, conducand nu foarte repede dar nici foarte incet.
Mi-am pus centura, proptindu-mi capul de geam.
Imi venea oribil de tare sa plang.
Si asta am facut.
Am simtit ca ochii imi cedeaza, si le-am lasat cale libera sa se " curete" .
Inca eram in soc.
Nu cred ca-mi voi reveni o vreme.
-Caitlin.. am simtit o mana pe coapsa mea, strangand-o usor.
-Da? Am zis,tragandu-mi nasul.
-Esti bine? M-a intrebat ingrijorat.
-Da.
-Te simt. Nu esti.
-Vreau sa mor. Atata tot. Am soptit.
Un oftat puternic a iesit din gura lui, indepartandu-mi palma de pe piciorul meu.
Atingerea lui ma durea, dar totusi, ma incalzea.
Mai ales acum, cand simt ca sunt mai rece decat un cub de gheata.
-Nu moartea e solutia tuturor problemelor. A spus dur.
Am decis ca nu mai are rost sa continui conversatia asta fara sens. Plus ca nici vocea nu ma mai avantaja.
Mi-am inchis ochii, tinandu-i strans, pentru a-mi opri lacrimile. Doare al dracului de tare.
Dupa aproximativ jumatate de ora, masina s-a oprit in fata unei case cu un singur etaj, simpla, dar foarte draguta.
-Am ajuns. A vorbit el.
N-am raspuns nici de data asta.
A coborat din masina, trantind usa in urma lui, apoi venind sa mi-o deschida si pe a mea.. insa i-am luat-o eu inainte.
I-am observat expresia putin nervoasa, insa am trecut pe langa el si am inaintat pe cararea ce ducea la intrarea in locuinta.
Stiu ca normal el trebuia sa fie in fata, insa eu chiar nu am chef de o cearta din cauza nervilor lui pe care, probabil eu i i-am provocat.
A venit si el in urma mea, deschizand usa si dandu-mi voie sa intru.
Un miros placut de scortisoara si menta mi-a invadat simturile, atmosfera fiind una primitoare.
-Cum ti se pare? Am auzit o voce in spatele meu.
-E ok. Am spus incet.
-Simte-te ca acasa.
M-am uitat in jur si numai ca acasa nu ma simteam.
Ohh.. fuck.
Faza cu tata mi-a revenit in minte si am inceput sa suspin.
Imi vine iar sa plang.
Mi-am muscat puternic buza de jos si mi-am dus o mana pe fata.
Nu mai vreau sa plang de fata cu el.
Simt nevoia sa ma descarc, dar nu mai am puterea sa tot plang si sa plang.
Ochii nu-mi ascultau comenzile deloc si au dat drumul unor cascade de lacrimi.
La dracu.
Justin a vazut starea in care eram, si m-a luat in brate, insa eu l-am impins rapid de pe mine.
-Iarta-ma.. incercam sa te ajut. Promit sa nu te mai ating vreodata. Si nici nu o sa-ti mai vorbesc.. Doar daca tu vei vrea asta. Poti merge oriunde doresti prin casa, si poti sa-ti alegi orice camera. Sunt vreo 3-4. Baie este doar una folosibila, pentru ca cea de la la parter are ceva probleme cu apa. Daca ai nevoie de ceva, ma strigi.. A soptit, parasind holul in care ne aflam.
Imi parea rau de situatia in care l-am pus in momentul asta, si de felul in care arata inainte sa plece din incapere.. insa nu imi e tot una ce se intampla in ultimele cateva zile.
Sunt la pamant cu tot.
Sunt ca o leguma, abia ma mai pot tine pe picioare si nevoia de a ma descarca nu a disparut. N-am mai mancat de cand am plecat de la garaj, dar nu imi e foame.. in schimb, sunt foarte foarte obosita.
Am urcat scarile ce duceau la etaj, pentru a gasi un dormitor, unde sa ma pot odihni pentru cateva ore.
Cand am ajuns sus, am mers in partea dreapta unde erau trei usi.
Una din ele era neagra, una alba si una maro.
Desigur, ca cea neagra m-a atras si am intrat in camera de dupa ea.
Un miros cunoscut mi-a invadat simturile, dar pentru ca imi era atat de somn, nu mi-am putut da seama ce e sau a cui e.
Mi-am dat geaca de piele si tenesii jos si m-am trantit in asternuturile moi.
Nu a durat mult, si somnul m-a cuprins incetul cu incetul.
--
Am fost trezita de o cheie ce se invartea in broasca usii, si o injuratura de pe partea cealalta.
Am recunoscut imediat persoana careia îi apartinea vocea, si am inchis ochii la loc, prefacandu-ma ca dorm.
Usa s-a deschis si un parfum barbatesc a invaluit incaperea.
Era el.
Pasii lui greoi au facut parchetul sa scartaie, si atunci mi-am dat seama ca se indrepta spre mine.
Patul s-a lasat sub greutatea lui, si mirosul lui perfect era tot mai puternic.
I-am simtit degetele mangaindu-mi piciorul de la genunchi in sus, conturand forma corpului meu.
M-am abtinut sa nu ma cutremur la atingerea lui, altfel ma dadeam de gol.
A trecut usor si peste abdomenul meu dezgolit, din cauza tricoului, apoi mi-a mangaiat obrazul.
S-a apropiat mai mult de mine si mi-a dat la o parte firele de par ce-mi acopereau fata.
Cand i-am simtit buzele pe obrazul meu, am strans usor in pumn,cearsaful de sub mine.
Fuck.
-Stiu ca nu dormi babygirl. Mi-a soptit la ureche cu vocea aia al dracului de excitanta.
Ca de parca n-ar fi de ajuns, a inceput sa se joace cu lobul urechii mele, intre buzele lui carnoase.
Niste gemete infundate mi-au scapat involuntar, facand ca planul meu sa esueze.
-Hai iubire.. a soptit iar.
Mi-a plasat un sarut umed si apasat, pe pielea deja incinsa de pe gat.. si ala a fost momentul cand am cedat.
Mi-am deschis ochii si mi-am intors capul fiind fata in fata cu blondinul.
O distanta de 5 centrimetrii ne despartea,si acum puteam sa-i analizez chipul cu mai multa atentie.
Avea cearcane destul de vizibile, insa cascadele de caramel au ramas la fel. Genele sunt la fel de lungi. Ten la fel de lipsit de imperfectiuni.
M-am asezat mai bine pe pat, intorcandu-ma, si stand complet pe spate.
S-a repozitionat si el, punandu-se mai aproape de mine, stand pe partea stanga, cu fata spre mine si cu jumatatea de sus a corpului usor deasupra mea.
Contactul vizual inca nu l-am pierdut si sincer imi era extrem de dor de acesti ochi minunati, ce au o poveste asa trista in spate.
Mi-am mutat privirea pe buzele lui trandafirii, acelasi lucru facandu-l si el.. si fix atunci si-a lins buza inferioara.
Ahhh.. la dracu.
Imi vine sa-i devorez minunatiile alea.
Mi-am dus mana stanga pe mana lui si am strans-o usor.
S-a uitat rugator la mine si si-a trecut mana dreapta peste obrazul meu stang.
S-a apropiat mai rau si cand buzele lui trebuiau sa se uneasca (,) cu ale mele, eu mi-am intors capul in directia opusa si am impiedicat aceasta actiune.
Nu pot sa ma las asa de usor.
M-am ridicat rapid din asternuturi, aranjandu-mi hainele sifonate.
Justin a incercat sa-si ascunda privirea trista, insa am vazut-o la timp.
A zambit timid si s-a asezat in fund.
-Asta e camera mea,iti place? A intrebat ca un copilaş mic.
-Da, e frumoasa. Am spus, incercand sa uit ce s-a intamplat mai devreme.
-Ai nevoie de ceva? Orice..
-Niste.. umm.. haine. Si un prosop. Vreau sa-mi fac baie. Te rog. Am zis incet.
-Desigur.
S-a ridicat si s-a indreptat spre dulap, scormonind dupa niste haine mai pe marimea mea.
Dupa cateva minute, mi-a intins un tricou mai lung si larg , niste pantaloni scurti cam mari si o pereche de boxeri masculini.
Am inceput sa chicotesc, inrosindu-ma in obraji.
-Prosoape sunt in baie, gasesti pe acolo halat, gel de dus, sampon, spuma pentru cada si ce mai ai nevoie. Cum iesi pe usa e usa din stanga..
Nici nu l-am lasat sa termine ca am si iesit din incapere, val-vartej.. din cauza ca incepusem sa devin ca o roşie.
Am gasit cu greu baia, pentru ca nu am fost atenta la explicatiile date de idiot.
Cand am intrat, am fost putin uimita. E foarte draguta, nu e nici prea mare, nici prea mica si e chiar foarte curata. Ma mir. Oare el face curat sau are menajera?
Eh. Cui ii pasa?
Am inchis usa, ca sa nu ma trezesc ca intra peste mine cand ma spal.. si am scapat rapid de hainele care miroseau toate a fum si a ceva ciudat.
Iex.
M-am dus in cada si am dat drumul apei. Picaturi fierbinti mi-au atins pielea, deja incinsa din cauza unui bou, si mi-au relaxat muschii.
Am luat un sampon din suport si mi-am pus in par, masandu-mi scalpul si lasand mirosul de menta sa-mi gadile narile.
Apoi m-am uitat la gelurile de dus, care erau in numar de 4. Nu stiam care sa il iau, dar pana la urma, m-a atras unul negru complet.
Mi l-am intins pe intregul corp, inhaland mirosul barbatesc placut.
Din totdeauna am adorat parfumurile/gelurile de dus si alte chestii ce aveau miros barbatesc.
Dupa cateva minute, mi-am clatit spuma de pe mine, apoi parul .. si am iesit din cada, infasurandu-mi un prosop alb in jurul corpului, si altul in jurul capului.
M-am uitat prin incapere si nu era nici urma de un uscator de par.
L-am strigat pe Justin, dar se pare ca nu ma aude.
De fapt e ceva normal.
Cu toate usile inchise si un hol gigantic intre ele, n-are cum sa ma auda.
Am deschis usor uşa de la baie, si am fugit repede in camera in care am dormit.
Am intrat rapid si Justin avea o privire speriata si umm.. uimita?
A, da.
Sunt doar intr-un prosop.
-Ăăă..am nevoie de un uscator de par.. Am zis incet, muscandu-mi buza inferioara.
-Este intr-un dulap de pe acolo. Nu mai stiu unde l-am pus ultima oara.
-Umm.. ok.
Am iesit din camera si m-am intors la cautat.
Ce dracuuu?
Nu e nicaieri.
Fir-ai tu de blond.
-Justinnnnnnnnnnnnnn. Am tipat.
In cateva secunde a aparut in pragul usii.
-Ce e? A intrebat usor.
-Nu-l gasesc.. Am zis nervoasa, incrucisandu-mi mainile la piept.
-Lasa-ma pe mine.
M-am dat la o parte si l-am lasat pe el sa-l caute.
In 2 minute l-a si gasit, si jur ca l-am cautat peste tot.. nu inteleg de unde a aparut acum.
Mi l-a pus pe masina de spalat, si eu m-am dus in fața oglinzii pentru a ma pieptana.
Justin era tot in spatele meu, si nu inteleg de ce nu a plecat.
S-a apropiat mai mult de mine si a inceput sa-mi miroase pielea de pe umeri si gat.
-Cum de ai stiut? M-a intrebat, privindu-ma in oglinda.
-Ce sa stiu?
-Ca asta e gelul de dus pe care il folosesc si eu. A zis ranjind.
-Nu am stiut. Pur si simplu mi-a placut cum arata.. n-am stiu ca pe asta il folosesti tu. Data viitoare voi lua altul.
-Nu trebuie. Mirosi a mine. Ador chestia asta. A spus "adulmecandu-mi" iar gatul.
Eu nu l-am mai bagat in seama, si totusi fiind cam jenata ca sunt doar in prosop, mi-am vazut de treaba mea si mi-am dat parul intr-o parte, trecand cu piaptanul prin el.
Am simtit ca mor cand Justin mi-a prins marginea prosopului, acolo unde era prins, in spate.
-Ce incerci sa faci?! Am zis nervoasa.
-Ti se desprindea. Si nu cred ca iti doreai sa te vad dezbracata. Nu asa devreme.
-Nu ma vei vedea niciodata dezbracata idiotule. Acum iesi de aici pana nu te pocnesc!!!
M-a ascultat si a iesit din baie, iar in momentul cand usa s-a trantit, prosopul meu a cazut pe gresia rece.
Deci a zis adevarul..
Nu stiu daca ar trebui, dar ma simt putin cam prost.
Fuck..
M-am schimbat in hainele date de el, si mi-am uscat repede parul.
In aproximativ 20 de minute am fost gata, si l-am cautat pe blondin.. pentru ca îi datoram niste scuze.
La etaj nu era, deci am coborat la parter.
M-am dus in living, nu era nici aici.
Am mai intrat in cateva incaperi mici de acolo, tot nimic.
Sper ca n-a plecat.
Unde o fi bucataria?
Poate e acolo.
Am intrat si in ultima incapere de la parter si am nimerit fix unde trebuia.
Idiotul statea proptit de masa si fuma.
Era clar nervos sau suparat.
M-am apropiat de el, si pana nu m-am dus in fața lui, nu si-a dat seama ca sunt si eu in bucatarie.
Mi-a aruncat o privire scurta, apoi si-a mutat privirea in alta parte.
-Uite Justin.. Am inceput.
Nici nu s-a uitat la mine.
Mi-am inclinat capul in asa fel incat sa ma priveasca.
-Imi pare rau.. Am zis incet.
-Pentru? A intrebat , in sfarsit intorcandu-se normal si privindu-ma suparat.
-Ca am reactionat asa. Adica nu te-am crezut la faza cu prosopul, si de fapt ai spus adevarul..
-E ok Caitlin. A spus, expresia ramanandu-i aceeasi.
-Nu.. nu e. Ma simt prost.
-Nu trebuie.
-Justin.. Am zis deja nervoasa ca e asa indiferent.
M-am clatinat putin, si am cazut pe el, un tipăt parasindu-mi gura.
El si-a pus mana pe spatele meu, aproape de fund, tinandu-ma lipita de el pentru a nu mai cadea.
Fiind mai inalt decat mine, bazinul meu se presa pe chestia din boxerii lui, blondinul incordandu-se putin la contact.
Si-a muscat buza inferioara, facandu-ma sa roşesc iar.
Ce naiba e cu mine?!
-Esti bine? M-a intrebat, respirand greu.
Mi-am ridicat capul in sus pentru a-l privi mai bine, si am facut o greseala imensa.
Buzele noastre erau la doi centrimetrii distanta.
Am dat usor din cap, neputand sa vorbesc.
Mana mea era asezata pe abdomenul lui, strangandu-i putin tricoul in pumn.
Ne-am uitat unul in ochii celuilalt si am putut vedea perfect sclipirea din caramelul intens.
Si-a lipit fruntea de a mea, inchizand ochii.
I-am inchis si eu, asteptand sa-i simt buzele lipindu-se de ale mele.

Heiiiii guys. Imi cer scuze ca n-am mai postat de doua saptamani:(((
Voi mai posta inca un capitol weekend-ul acesta, ca sa nu va las prea mult in suspans.
Ce credeti ? Se vor saruta?




My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum