-Alo. Pamantul catre Cailin!!
M-am trezit din " transa " din cauza mainilor lui Harry care se fluturau in fața mea.
-Da.Da.Ce spuneai? Am zis rapid.
-Ca imi pare rau pentru timpul in care m-ai asteptat. A da. Si ca arati superb. De fapt, tu esti superba. Mergem ?
Oh Doamne, cred ca m-am inrosit.
Am aprobat usor din cap si am pasit impreuna spre interiorul restaurantului.
Asta va fi clar o seara lunga.Interiorul este foarte frumos decorat , peretii sunt de un roz pal, placut ochilor ; mesele si scaunele fiind imbracate intr-un material alb lucios cu mici fundițe negre . Candelabrul atarnat de tavan era unul destul se simplu, dar foarte dragut ; luminand 75% din sala . Atmosfera era una placuta si pot sa spun ca Harry chiar are gusturi bune .
Sper ca si mancarea sa fie buna .
Erau destui oameni aici, restaurantul fiind aproape plin.
Cretul si-a incolacit degetele cu ale mele, gest care m-a surprins putin; si m-a condus la o masa mai retrasa.
-Ai facut rezervare ? L-am intrabat incet.
-Da .
-Pai si daca nu acceptam invitatia? M-am incruntat usor.
-Veneam dupa tine acasa si te luam pe sus . A zis chicotind.
-Nu stii unde stau..
Cand am ajuns la masa noastra , el mi-a tras scaunul pentru a ma aseza, apoi s-a dus in fata mea si a facut acelasi lucru.
-Nu ma subestima Caitlin. A spus serios.
-Oh . Sunt uimita ca imi sti numele . M-am uitat intr-o parte , simtindu-ma incomod.
-Stiu numele fiecarei fete pe care decid sa o scot la o intalnire .
-Cum zici tu.
In scurt timp ni s-a servit mancarea, si nu pot sa mint . Arata foarte bine , dar pacat ca eu nu am pofta sa mananc absolut nimic.
Vreau doar sa ma duc acasa, unde probabil Federico ma asteapta .. si sa ne uitam la un film stand imbratisati.
Vreau sa ma tina in brate si sa-mi spuna ca ma iubeste. Vreau sa se termine cat mai repede " intalnirea " asta si sa-i pot sari in brate satenului meu.
Deja mi se face dor de el, asa ca decid sa-i trimit un mesaj.
Imi scot telefonul din geanta si tastez rapid un " Iubitule ce faci ? <3 " , apoi asez mobilul pe materialul alb al mesei.
-E totul in regula ? Ma intreaba cretul .
-De ce nu ar fi ? Ma uit cu dispret la el.
-Nu te-ai atins aproape deloc de mancare si pari foarte ingandurata.
-Ma duc pana la baie. Scuza-ma .
I-am ignorat afirmatia si m-am ridicat rapid de pe scaun, pornind spre toaleta fetelor.
Am deschis usa si m-am bucurat sa vad ca nu e nimeni.
Pur si simplu ca simt prea incomod .
O fi el sexi si frumos , dar am deja pe cineva; si il iubesc suficient de mult .. incat stiu ca nu pot sa-i fac una ca asta.
Fara sa vreau il insel. Jason va plati pentru tot rahatul asta , jur.
M-am uitat in oglinda si m-am proptit cu mainile de chiuveta.
Am stat putin asa, apoi am dat drumul incet la apa si mi-am pus putina pe incheieturi pentru a ma calma.
Mi-am uscat mainile si m-am intors in fata oglinzii.
Cand imi aranjam parul, am auzit usa deschizandu-se, apoi rotitul cheii.
Am ignorat asta si mi-am vazut de treaba mea, insa am simtit doua maini asezandu-mi-se pe talie.
Mi-am ridicat privirea si am recunoscut imediat mainile alea.
-Harry ce vrei ? Intreb iritata.
-Ce nu as vrea cu tine baby girl.. Spune la nivelul urechii mele, transmitandu-mi mici fiori pe sirea spinarii.
-Realizezi ca esti in baia fetelor, nu?
-Normal. Dar nu m-a vazut nimeni intrand aici, deci nu vad care e problema.
-Problema e ca eu am iubit si nu cred ca i-ar conveni sa stie ca prietena lui este singura intr-o baie cu un baiat ca tine.
-Ce vrei sa spui prin un baiat ca tine ?
-Serios Styles? Ca de parca n-ai stii ca esti suficient de sexi, incat orice adolescenta in calduri ar fi gata sa-ti sara la picioare. Am spus plictisita.
-Asa e. Deci sa revenim. Iubitul tau nu e aici, deci nu are de unde sa stie cu cine esti tu .. sau ce faci .
N-am apucat sa raspund, deoarece am fost intoarsa rapid cu fata spre cret; dand de aceleasi smaralde verzi.
Si-a mutat o mana pe spatele meu, facand distanta dintre noi sa nu mai existe, si una si-a pus-o pe obrazul meu drept.
Mi-a dat o suvita dupa ureche si m-a privit intens in ochi.
E superb.
E prea frumos pentru lumea asta.
Doamne de ce tocmai eu? De ce eu sunt in aceasta postura acum?
Am oftat usor si mi-am mutat privirea in jos.
El si-a apropiat buzele de urechea mea, suflandu-mi aer cald pe ea , in timp ce imi musca lent lobul urechii.
-Lasa-ma sa te sarut. Mi-a soptit.
-Nici gand. Am spus hotarata.
Nu aveam de gand sa cedez asa usor, fie vorba doar de un simplu sarut. Dar pe bune acum. Vorbim de Harry Styles aici .
Si da, nu-l cunosc cine stie ce, insa doar numele lui inspira pericolul; genul ala de pericol.
-Nu fi rea babe. In plus ce ai de pierdut?
-In orice caz mai multe chestii decat as avea de castigat , daca accept sa fac asta.
-Hmm, imi place cum gandesti.
Si a dus si cealalta mana pe spatele meu, si a coborat cu ambele spre fund.
Mi l-a cuprins usor in palmele lui mari si l-a strans, facandu-ma pe mine sa ma musc de buza; in incercarea de a nu scoate un geamat.
Nu vreau sa stie ca imi place, desi e putin evident.
Cand a vazut ca nu reactionez in niciun fel m-a strans mai tare si si-a mutat buzele alea pacatoase pe gatul meu.
A inceput sa-mi lase saruturi umede pe pielea sensibila si sa muste usor .
Dupa ce mi-a lasat cateva semne rosiatice a trecut cu limba peste ele pentru a nu deveni mai inchise .
Simteam ca ma topesc.
Buzele alea fine si trandafirii, limba aia a lui idioata, palmele lui .
Aghhhh , cred ca voi innebuni.
-Haide iubito. Stiu ca vrei. A murmurat peste pielea gatului meu, pe care continua sa o sarute cu pofta.
Cand i-am simtit iar limba trasand linii pe maxilarul meu, i-am prins parul in pumni si l-am tras cu fata spre mine.
-La dracu cu autocontrolul! Am zis rapid, inainte sa-mi izbesc buzele de ale lui .
Erau atat de dulci, doamne.
A fost putin surprins la inceput, insa a zambit multumit si m-a prins de coapse, ridicandu-ma pe chiuveta.
Am inceput sa ma stranga de solduri si eu mi-am mutat picioarele de-o parte si de alta a taliei lui.
El a preluat controlul sarutului, incepand sa-mi framante buzele , apoi i-am simtit limba atingandu-mi buza inferioara.
Mi-am deschis usor buzele si i-am dat permisiunea sa-mi exploreze gura.
Sarutul a devenit unul salbatic, limbile noastre ducand un razboi pe care amandoi eram hotarati sa-l castigam.
S-a impins cu soldurile in mine, si îi puteam simti umflatura din pantaloni.
Hopa Styles, ai grija sa nu ti se rupa .
L-am tras mai aproape de mine cu picioarele, el gemand in gura mea.
Tot incerca sa ajunga iar la fundul meu, insa nu avea sanse; asa ca a inceput sa-mi mangaie coapsele .. stimulandu-ma si mai mult.
Uitasem complet de carliontii lui, asa ca i-am prins cateva fire de par intre degete si am tras de ele.
El a marait apreciativ si a adancit mai tare sarutul decat era posibil.
Deja simteam ca raman fara aer, insa se pare ca idiotul aka sexosul de Styles nu avea aceeasi problema; limba lui ajungandu-mi aproape in gat.
M-am indepartat usor si mi-am inchis ochii respirand sacadat.
-Asta a fost cel mai nebun sarut pe care l-am avut vreodata, si crede-ma am avut foarte multe. A spus lipindu-si fruntea de a mea.
Mi-am deschis ochii si la fel a facut si el.
Privirile ni s-au conectat si jur ca imi venea iar sa il sarut.
Mi-am mutat privirea la buzele lui, si fara sa vreau mi-am muscat buza de jos.
-Nu mai fa asta babe, nu ma mai pot controla mult.
-Sa nu fac ce? Am facut pe proasta. Asta ? Am repetat actiunea , desi stiam ca ceea in ce ma bagam acum era un joc al naibii de periculos.
-Te-am avertizat, la dracu! A zis rapid, ochii facandu-i-se foarte salbatici.
Ai dat de dracu Caitlin.
Mi-a prins coapsele si m-a fortat sa-mi prind picioarele de talia lui .
M-a strans de fund, inainte sa ma izbeasca de primul perete gasit.
Si-a lipit buzele animalic de ale mele si dupa ce mi-a cerut permisiunea; am intrat iar intr-un razboi.
Se impingea cu soldurile in mine tot mai mult , si desi ne desparteau cateva straturi de haine, aveam impresia ca ma va dezvirgina.
Gemeam amandoi infundat si simteam cum temperatura din aer depasea cu mult normalul.
Am fost intrerupti de telefonul lui Harry care a inceput sa sune.
Am rupt sarutul, iar el si-a scos telefonul din buzunar, dupa ce a mormait tot felul de injuraturi.
Cand a vazut numele apelantului, m-a lasat usor in jos; picioarele mele atingand in sfarsit gresia.
Am profitat de ocazie si m-am dus in fata oglinzii , aranjandu-mi rochia si parul; apoi parasind subtil baia.
M-am intors la masa noastra si m-am asezat, asteptand venirea cretului.
De indata ce mi-am vazut telefonul, mi-am amintit de mesajul trimis satenului.
L-am deblocat si cand am vazut 7 apeluri nepreluate si 3 mesaje; am crezut ca lesin.
Era ora 23:45 si eu nu pot sa inteleg cum a trecut asa repede timpul.
In scurt timp a aparut si Harry si parea vizibil deranjat de faptul ca l-am lasat cu ochii in soare cum s-ar zice.. dar oricum mai mult nu i-as fi oferit.
-Bine ca ai plecat. A zis asezandu-se.
-Pai m-am gandit ca ai nevoie de putina intimitate sa vorbesti la telefon. Am ranjit ştrengareste.
-Bine ca seful meu retardat s-a trezit sa ma sune fix atunci. A spus suparat.
Eu abia atunci am realizat 2 lucruri : 1 ca puteam sa ascult ce a vorbit la telefon si ma scapam si mai repede de misiune , si 2 eu am uitat de faptul ca n-am venit aici pentru ca am vrut, ci pentru ca Jason practic m-a obligat.
Si eu m-am sarutat cu nemernicul asta sexi.
O Doamne, ma simt asa oribil fata de Fede.
I-am cazut in plasa cretului, insa chiar nu aveam de ales .
Dar cel mai aiurea lucru e ca mi-a placut..
Am simtit cum ma intepau usor ochii , si niste lacrimi mici si-au facut aparitia in coltul ochilor mei.
Mi-am luat telefonul si m-am ridicat de la masa, dar am fost intrerupta de vocea lui Harry.
-Unde pleci? M-a intrebat nedumerit.
-Am nevoie de niste aer. Am spus rapid.
Am iesit din restaurant si m-am dus spre şosea .
M-am asezat pe bordură si mi-am strans genunchii la piept.
Cateva lacrimi n-au mai rezistat si s-au lasat sa cada pe obrajii mei fini.
Am deblocat cu mainile tremurande telefonul si am dat in lista de apeluri . Am apasat pe tasta de apelare catre satenul meu, insa mi-a intrat direct casuța vocala.
E clar ca e suparat si si-a inchis telefonul.
Si eu as face la fel.
Mi-am pus mobilul langa mine pe jos si am inceput sa plang mai tare.
Ma durea pentru ce i-am facut lui Federico. Ma simteam .. murdara?
Da, murdara de saruturile si atingerile lui Harry.
Nu ma mai pot intoarce acolo.
Nu mai vreau sa-l vad iar .
Nu vreau sa ma vada plangand, si oricat as incerca , nenorocitele astea de lacrimi nu doresc sa se opreasca.
Asa ca m-am ridicat in picioare si cum nu avem cheile de la masina ( pentru ca ele sunt in geanta , si geanta este pe scaun in restaurant ) , am luat-o la fuga spre casa.
Nu stiu sigur daca stiu sa ajung inapoi, insa o sa-mi folosesc instinctul.
--
Alerg de aproximativ 20 de minute, si nu-mi amintesc sa mai fi trecut pe strazile astea vreodata .
Si parca n-ar fi suficient de rea situatia in care ma aflu, a inceput sa ploua destul de tare.
Lacrimile inca nu mi se oprisera, dar e mai bine ca acum nu mai imi dau seama daca plang; sau sunt doar stropii de ploaie.
Dupa inca 10 minute , am recunoscut strada pe care ma aflam; si aceasta era la 2 colturi distanta de casa mea.
Am incercat sa fug mai repede, insa deja ma lasau puterile.
Cand mi-am vazut locuinta, m-am bucurat mai mult decat am facut-o vreodata.
Constienta ca nu am cheile si ca Federico probabil nu a mai venit aici , m-am gandit sa intru pe geam .
Ce bine ca l-am lasat deschis la plecare.
Dupa ce am cazut de vreo 4 ori, am reusit sa ma cațăr pe burlanul alunecos din cauza ploii.
Am intrat rapid in camera si m-am speriat foarte rau cand am vazut ca cineva doarme in patul meu.
M-am dus mai aproape si cand mi-am dat seama ca e satenul meu , am inceput sa plang mai rau; vinovatia simtindu-se si mai puternica acum .
Am inchis geamul incet.
Mi-am luat lenjerie curata din dulap si mi-am luminat drumul pana la baie, pentru a scapa de hainele ude.
Mi-am facut un dus cu viteza luminii si mi-am luat imbracat lenjeria.
Cand am ajuns in camera am vazut ca pe maginea patului se afla tricoul lui Fede, care probabil l-a lasat intentionat acolo pentru a-l lua eu.
L-am imbracat rapid si am realizat ca mi-am luat sutien aiurea pe mine, asa ca am scapat de el.. si m-am intins pe pat.
M-am bagat si eu sub patura langa corpul cald al iubitului meu, care statea cu spatele la mine.
L-am imbratisat scurt si apoi am inceput sa-i mangai spatele mare si fin.
Muschii i se simteau foarte bine , mai ales ca avea pielea calda, iar eu aveam mainile reci ( chiar daca mi-am facut un dus fierbinte ) .
Mi-am lipit buzele de spatele lui si i-am lasat mici saruturi pe intreaga suprafata de piele.
L-am auzit ca mormaie ceva, iar dupa cateva secunde s-a intors cu fata la mine si m-a luat in bratele lui mari si primitoare.
Dormea. Altfel probabil ca nu ma lua in brate, din cauza ca e suparat pe mine.
I-am pus mana stanga pe obraz si i-am analizat fata ( atat cat imi permitea lumina difuza a lunii ).
Are niste buze perfecte si un ten lipsit de imperfectiuni.
Mi-am ridicat capul si i-am atins buzele de ale mele, intr-un sarut scurt.
Mi-am "adapostit" apoi capul in scobitura gatului lui si am dat drumul lacrimilor.
Il iubesc prea mult si ce am facut eu cu Harry e total gresit. Nu mai vreau sa repet greseala asta niciodata, si daca e posibil as vrea sa o sterg cu buretele.
-Iubito? Am auzit o voce ragusita, si imediat m-am simtit trasa in spate.
Fata mi-a fost cuprinsa de niste palme mari si incercau sa-mi stearga lacrimile.
S-a intins si cu o mana a aprins veioza pentru a se putea uita atent la mine.
-Iubire ce ai? M-a intrebat iar.
-Iarta-ma Fede.. am spus incet.
-Pentru ce iubito ? Nu mai plange. Se uita la mine panicat.
-Pentru tot. Te rog iarta-ma. Promit sa nu o sa mai fac nimic sa te supar. E-eu doar.. am inceput sa plang zgomotos, simtind cum plamanii mei nu mai primeau suficient aer.
Federico m-a prins de şolduri si m-a pus pe abdomenul lui , apoi m-a strans puternic in brate.
-Gata kitten. Linisteste-te! Sunt aici. Gata. Te rog.
-Imi pare atat de rau . Am spus gafaind din cauza râurilor de lacrimi ce-mi inundau fata.
-Te iert pentru orice crezi tu ai facut, acum nu mai plange te implor. Ma doare sa te vad asa,sufletelul meu mic.. A spus cu o fata trista.
-Nu te merit ..
-Sa nu mai spui asta niciodata! Nu vreau sa mai aud asa ceva. Eu sunt cel care nu te merita pe tine .
-Ma mai iubesti? M-am uitat cu ochii inlacrimati la el.
-Cu toata inima mea puiule. A spus sarutandu-ma tandru.
Aveam nevoie de mierea buzelor lui, sa-mi dispara urmele saruturilor cretului idiot.
Dupa ce ne-am desprins din sarut, am inceput sa ma mai calmez; insa m-am napustit iar si iar la buzele satenului meu.
El si-a dus mana dreapta pe sub tricoul meu, de-a lungul coloanei mele vertebrale si pana la fund, pe care l-a strans usor si a urcat inapoi spre coloana; continuand aceasta actiune de-a lungul saruturilor.
Dupa cateva minute bune, Fede a tras mai bine patura pe noi si m-a sarutat pe crestet.
Si-a bagat mana sub tricoul meu si ma mangaia usor pe spate , iar eu faceam cerculete cu degetele pe abdomenul sau.
In scurt timp am adormit si desi vinovatia nu a disparut, ma simt iar acasa in bratele baiatului pe care il iubesc si pentru care as face orice; iar pentru mine asta este mai mult decat suficient.Sper sa va placa. Woop woop.
CITEȘTI
My Demon (II)
FanfictionVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...