5. Him

1.5K 72 62
                                    

"M-a luat iar in brate si m-a strans puternic , sarutandu-ma din cand in cand pe frunte.
Somnul a inceput sa ma cuprinda si inainte sa cad in lumea viselor am auzit un vag " Te iubesc " .
Poate ca nu eram in bratele baiatului caruia imi doream , dar ma simteam in siguranta .. si stiu ca in curand aceste brate le voi numi " acasa " . "
--
Am simtit niste degete jucause pe abdomenul meu , ce-si croiau drum in sus .
Am deschis ochii adormita si mi-am indreptat privirea spre persoana careia îi apartineau degetele .
-Interesant mod de a ma trezi iubitule. Am spus incet intorcandu-ma cu totul spre el .
El statea sprijinit intr-un cot si mi-a aruncat o privire nedumerita .
-Dar nu intentionam sa fac asta . A chicotit.
-Mincinosule . L-am lovit cu pumnul in stomac .
-Auchh . Esti rea de dimineata kitten?
-Eu sunt rea mereu dragul meu .
-A da ?
-Da . Am ranjit arogant .
El m-a tras spre el , si in cateva secunde eram deasupra lui .
Si-a ridicat genunchii , astfel facand apropierea noastra tot mai mare .
Stateam in sezut pe el , picioarele mele fiind de-o parte si de alta a corpului lui .
M-am aplecat sa-l sarut , balansându-ma dintr-o parte in alta .
Mi-am apropiat buzele usor de ale lui , unindu-le intr-un sarut tandru .
Federico a inceput sa maraie , rupand contactul buzelor noastre.
-Iubito nu te mai misca te rog . A spus parca crispat .
-Poftim ? Am chicotit . Asa ? L-am intrebat facand exact opusul .
-K-Kate. G.A.T.A .
Am inceput sa rad zgomotos neoprindu-ma .
Ok. Am innebunit .
Mi-am pus mainile pe pieptul lui , la fel si capul .. nereusind sa ma opresc din ras .
Un tipat mi-a parasit gura in momentul in care satenul s-a rostogolit , astfel incat el era deasupra mea acum .
Statea fix intre picioarele mele , iar eu îi puteam simtii cu usurinta umflatura din pantaloni.
S-a lipit flamand de buzele mele , iar sarutul pe care i l-am oferit eu nici nu se putea compara cu acesta. Mi-a lins usor buza inferioara , cerand permisiunea . Evident ca i-am oferit-o , mutandu-mi mainile in parul lui ciufulit , adancind sarutul .
Mi-am incolacit picioarele in jurul trupului lui , iar el cu mana dreapta imi mangaia coapsa , iar cea stanga si-a strecurat-o subtil sub tricoul meu .
Ne-am departat usor , pe mine pufnindu-ma iar rasul .
-Dupa tot ce-mi faci , mai si razi . Reao ! A zis bosumflat .
-Imi pare rau ca pe tine si daca te ating te aprinzi mai rau ca focul . Am zis razand puternic . * se referea in felul ala *
-Haha . Ce amuzanta esti tu azi .
-Te iubesc supărăcilă!! L-am prins cu mainile de ceafa si i-am dat un sarut scurt pe buze .
-Si eu te iubesc rautate mica ce esti . a inceput sa gadile.
-Nunununununu !!! Lasa-ma!!
-Bwahahahahaha . A inceput si el sa rada .
-Te r-rogg... AJUTORRRRRR . NU MA MAI GADILAAA .
S-a oprit punandu-mi mana la gura .
-Shhhh . Poate ne aude cineva .
-Avem noroc ca peretii sunt bine izolati fonic , altfel tatal meu retardat ar fii fost aici in 2 secunde spargand usa .
Amandoi am inceput sa chicotim ,dar am fost intrerupti de telefonul meu care ma anunta ca am primit un mesaj .
M-am intins dupa el si l-am deblocat . Cand am vazut destinatarul , mi-a pierit zambetul de pe buze .

Numar necunoscut : * Cum poti sa uiti tot si sa-l saruti pe el ? Incep sa ma satur sa va privesc din umbra . *

M-am uitat vreo 2 minute la mesaj si ma gandeam cine ar putea fii . Singura persoana care o aveam in minte era Justin , dar era imposibil sa fie el .
Am simtit o mana pe umar , ce m-a facut sa-mi scap telefonul pe pat .
-E totul in regula ? M-a intrebat Federico , ingrijorarea citindu-i-se pe chip .
-D-da. E doar Vanne . Vrea umm.. sa iesim mai tarziu.
-Vanne? S-a uitat nedumerit .
-E o prietena. Ieri ne-am intalnit in parcul central . Am mintit.
-Nu ai fost la sala ieri ?
-Nee.. N-am avut chef si nici nu prea ma simteam in stare.. asa ca am hotarat sa ies pe afara. Si m-am intalnit cu tipa asta . Si e de treaba . Am zis rapid .
-Hmm.. O sa vreau si eu sa o cunosc candva . A zambit .
-Zici ca esti tata . Am chicotit lovindu-l in umar .
-O sa fiu in curand tatic .. a spus muscandu-ma de nas .
-Ia-ti gandul ! am zis impingandu-l de pe mine si ridicandu-ma din pat.
-Ei na .
-Nu stiu de tine , dar eu ar trebui sa dau o fuga pana la sala sa fac curat . Daca vrei ma poti insotii ..Am ranjit.
-Umm.. daaaa... pai... aaa.. stii tu.. azi ma intalneam cu Brian... si aa.. da.. intelegi tu . Nu-l pot amana.. oricat de mult n-as vrea sa te refuz .
Pe mine m-a pufnit rasul de la cat de mult poate fugii baiatul asta de facutul curateniei .
-Inteleg... praduitorule. Am spus aruncand cu o perina spre el .
-Hai iubito , stii ca nu-mi place sa fac curat . A spus trantindu-se cu fata in asternuturi .
-Stiam . De aia ti-am propus sa ma ajuti.
-Hahaha.
M-am dus in fata dulapului si mi-am cautat niste haine lejere dar cat de cat dragute , deoarece dupa asta o sa trec si pe la garaj si poate ma intalnesc cu Harry si gasca lui .
Hmm . Incep sa devin mana dreapta a lui Jason si asta e super bine .. pentru ca " salarul " meu o sa creasca si poate o sa-mi permit sa cumpar o sala calumea de dans .
Daca nu.. ma voi angaja si aia e . Ma descurc eu cumva . Si cu scoala , sala , mafia si eventual un job .
Ma bucur ca incep sa ma dedic tot mai mult pasiunii mele pentru dans , desii trebuie sa investesc tot mai mult in ea.
Asta e . Cum spuneam , ma voi descurca eu cum pot .
Mi-am ales niste colanti negrii , un tricou visiniu lung si larg si tenesii mei visinii , pe care nu i-am mai purtat de ceva vreme .
Am mers la baie sa-mi fac un dus rapid , apoi m-am spalat pe dinti , m-am pieptanat si m-am imbracat .
Mi-am prins parul intr-un coc lejer si m-am parfumat .
Am iesit din baie si l-am gasit pe Federico imbracat stand in fata ferestrei si privind atent afara.
M-am dus in spatele lui " tip-til " si l-am imbratisat din spate .
Am simtit cum a tresarit , apoi s-a intors spre mine si m-a sarutat pe frunte.
-Te iubesc puiule . A zis incet .
-Si eu te iubesc , daca daca mai imi spui vreodata asa .. jur ca te voi bate rau se tot .
El a inceput sa rada , insa l-am lovit cu pumnul in stomac usor.
-...si nu glumesc . Am continuat .
Bratele mele i-au parasit trupul si m-am indreptat spre pat , pentru a-l aranja .
Dupa aproximativ 5 minute , am decis ca e timpul sa plec , asa ca mi-am luat un rucsac mic unde mi-am bagat tigarile si bricheta , niste bani , telefonul , castiile si din debara niste produse de curatat.
Am coborat rapid scarile cu Federico , iar el s-a furisat incet afara.
Am inchis usa dupa el si fix cand m-am intors am dat nas in nas cu tata.
Firar .
-Ce faci domnisoara ? Ma intreaba suspect .
-Mi s-a parut ca batea cineva la usa , atunci cand am venit de la mine din camera si am vrut sa verific . Dar se pare ca nu era nimeni. Ma duc sa mananc ceva si plec la sala sa fac curat .
-Caitlin .. putem vorbi putin?
-Sigur . Ce s-a intamplat tata? Am spus in drum spre bucatarie .
Cand am ajuns in incapere , i-am dat drumul rucsacului pe gresie si am deschis frigiderul , scotandu-mi sticla cu lapte si dintr-un dulapior cerealele.
Mi-am luat un bol si o lingura si apoi m-am asezat la masa , unde tata astepta sa vorbesca , cu mine .
-Da-i drumu . Te ascult . Am zis amestecandu-mi laptele cu cerealele in farfurie si incepand sa mananc .
-Pai.. in ultima vreme am observat ca esti destul de ocupata cu sala si scoala .. si probabil nu ai vazut nimic suspect .
-Hmm? Despr ce e vorba? M-am uitat nedumerita .
-Mi-am gasit pe cineva...
Tot laptele ce il aveam in gura l-am scuipat involuntar pe masa si putin pe tricoul tatei .
-CE?!
-Draga mea.. nu vreau sa te superi si nici sa urlii sau altceva. Pur si simplu nu mai vreau sa stau singur.. si femeia aceasta mi se pare potrivita pentru mine.. si ca mama pentru v-...
-Nici nu vreau sa aud tata! Eu n-am nevoie de o alta mama. Multumesc frumos de " oferta " .
-Caitlin. Asta nu mai tine de tine . Nu pot sta singur toata viata .
-Bine ca pana acum ai putut.. Am zis nervoasa .
-Mama ta cred ca ar fii fericita daca ai accepta situatia .
-Nu o implica pe mama in asta , bine? Mi-am inclestat dintii fulgerandu-l cu niste priviri criminale.
-Am decis sa ma consult si cu voi . Derek e ok cu asta . Se pare ca la tine e varsta si inca nu esti suficient de matură sa intelegi . Oricum eu nu voi inceta sa ma vad cu Alice , doar pentru ca tu nu o accepti .
-Tata nici macar..
Am fost intrerupta de mana lui ce mi-a facut semn sa ma opresc .
-Ajunge . Discutia s-a inchetat. Spor la lucru la sala. A spus parasind incaperea .
Perfect.
Mi-am inceput ziua minunat.
Am aruncat bolul in chiuveta si mi-am luat rucsacul de pe jos , plecand nervoasa spre iesire.
-La dracu . Unde-mi sunt cheile de la masina?!
M-am uitat in jur si le-am observat pe masuta de langa cuier .
Le-am luat si am iesit din casa asta imsuportabila.
Am pasit pe alee si mi-am deschis masina . Am urcat la volan si am bagat cheiile in contact , motorul maraind usor , apoi " zburand" pe strada pustie .

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum