3. Memories

1.6K 98 40
                                    

In scurt timp am ajuns in fata garajului , coborand din masina si intrand pe usa din lemn masiv.
-Baieti? Am strigat , incercand sa dau de prietenii mei .
-Hei Kate. A aparut Niall , imbratisandu-ma . Ce te aduce pe aici?
-Am vrut sa vad ce mai faceti si ma cam plictiseam singura.
-Pai domnul Federico ce pazeste ? Nuci de cocos?
Am inceput sa radem amandoi , insa eu mi-am lasat capul in jos , amintindu-mi de faza din camera lui.
-Hei. E totul in regula? Mi-a pus blondul mana pe umar.
-Da.. cred.
-Sunt aici daca vrei sa te descarci sau ceva..
-"Suntem" ai vrut sa spui idiotule ! Apare si Zayn impreuna cu Ryan .
-Tot aia.
-Deci pisi , que pasa ? Ma priveste brunetul .
-Daca mai imi spui asa , jur ca te arunc pe geam Malik .
-Gata sefa. Spune.
-Pai eu si Federico.. cred ca ne-am cam despartit .. Am spus incet.
-Auch . Pai de ce ?
-Pai nu pot sa-l iubesc cum vrea el..
-Inca te gandesti la Justin?
-Da. Am raspuns rapid.
-Jones.. zice Ryan. El nu mai e.
-Ryan , taci in puii mei! Se baga Niall. Stie si ea treaba asta !
-Eu doar ziceam .. se apara el.
-Si nu e numai asta..
-Ce mai e ? Intreaba Zayn.
-Justin...
Toti mi-au aruncat priviri confuze.
-Justin cred ca traieste..
-Asta e absurd Caitlin ! Urla Ryan.
-Hopa , calmeaza-te man . De ce crezi asta ? Se uita brunetul cu ochii caprui la mine.
-Azi-noapte am mers in bucatarie , eram la Federico acasa. Stateam si ma uitam pe geam si am vazut o masina parcata in fata locuintei . Am iesit afara si oamenii din vehicul erau cam ciudati .. erau imbracati in negru si aveau arme. Unul din ei a vrut sa ma omoare ..
-Ce?! A zis blondinul.
-Da..
-Si ce legatura are cu Bieber asta ?
-Lasa-ma sa continui. Asa.. si inainte cineva ma tot striga , spunandu-mi sa plec. El era .
-Imposibil Jones. Imposibil. Zice iar bagaciosul .
-Ryan.. era vocea lui . Nu sunt proasta.
-Cred ca ti s-a parut. El a murit. A continuat gasind cate ceva de comentat impotriva argumentelor mele.
-Nu mi s-a parut. Era el.
-Oamenii au voci asemanatoare. Plus ca tu erai si adormita..
-Apoi a venit si m-a salvat. M-a dus dupa un zid al casei si imi tinea mana la gura. Cand l-am intrebat daca e el , mi-a pus o porcarie dinaia cu miros dubios la nas , adormindu-ma. Dimineata m-am trezit in living . Asta cum mi-o explici ?! Am ridicat putin tonul la el.
-E o simpla coincidenta. Daca nu voiai sa mori , te lasa sa vorbesti in continuare. Si cum a fost bun la suflet , te-a dus si in casa , pentru a nu raci.
-Bine. La tine totul e o coincidenta.
-Kate. A murit in fata ochilor tai , in bratele tale. Ce vrei mai mult?!
-Nu a murit. Mai erau sanse.
-Foarte mici . A adaugat el.
-Dar nu nule .
-Am fost la inmormantarea lui , ce dracu?!
-Pai si restu'? Numai tu ?
-Niall si Zayn au avut treaba in ziua aia si m-am dus doar eu.
-Aha.. am spus necrezand .
-In fine . Te las in prostia ta . Anunta-ma cand realizezi si tu ce rahaturi spui . Se vede ca inca nu ai iesit din soc . O zi faina. A spus si a plecat , lasandu-ne in tensiunea creata mai devreme in incapere.
Cateva lacrimi mi-au parasit ochii , iar Niall m-a luat in brate , incercand sa ma calmeze.
-Gata Caitlin .. E normal sa reactioneze asa , el era cel mai apropiat de Justin .
-Imi pare rau ca v-am impuiat capul cu prostiile mele.. Am zis incet , stergandu-mi lacrimile.
-Te bat daca mai spui asta. Off , noi te iubim si vrem ca tu sa fii fericita. Intelegi?
-Da.. dar am nevoie de timp.
-Stiu . Dar nu e bun nici prea mult . Hai acum sa ne uitam la o comedie , ca vreau sa-ti aud rasul ala al tau de minion strangulat. A spus impingandu-ma in spre canapea si dandu-mi o palma peste fund.
-Vai ce-ti fac..
M-am intors la el si l-am lins pe fata , dandu-i si o palma.
-Ew Kate. Ew. A facut o fata tipica lui cand e scarbit.
-Pup la cravata !
M-am dus pe canapea si i-am asteptat pe cei doi baieti sa mi se alature.
-Eu ma duc sa fac popcorn si sa aduc niste chestii de rontait. Zice rapid Zayn.
-Bine!! Raspundem eu si blondul in acelasi timp .

**
Eram la jumatatea filmului , iar eu stateam cu capul in jos pe canapea si cu picioare in sus , dandu-i uneori niste picioare in cap blondului meu preferat .
-Kate daca nu incetezi , sa moara trei spiridusi de nu te musc de picior.
-Dar ce ai cu spiridusii , ma raule?
-Eh ce am .. am .
-Asta nu e o explicatie .
-Pentru mine e .
-Off , da scuze. Stii ca te iubessssccc.
-Stiu . Si eu te iubesc .
M-am ridicat , asezandu-ma normal si luandu-l pe Niall in brate , el sarutandu-ma pe frunte.
Inca de la inceput noi ne-am inteles foarte bine ,si acum suntem un fel de bff, de cand sunt , sau ma rog eram , cu Federico .. insa nu conteaza.. orice am fii .. prietenia noastra e stransa si simt ca lui pot sa-i spun orice, chiar daca il cunosc de putin timp.
-Da bine ca voi va iubiti si pe mine ma lasati in plata Domnului.. va tin eu minte. Se bosumfla Zayn.
-Of Zenulică .. imi pare rau si pe tine te..
-Cum mi-ai spus ?! Mi-a aruncat o privire ciudata.
-Nicicum .. ti s-a parut. I-am tras eu capul si ii l-am pus pe pieptul meu , strangandu-l destul de tare.
-Bine gata , ca nu vreau sa mor.
Am inceput sa radem toti trei si ne-am continuat vizionarea filmului.

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum