9.Feels...

1.2K 64 25
                                    

~ Sa cititi ce am scris la finalul capitolului . Lectura placuta!! ❤❤
* nu e corectat capitolul, deci imi cer scuze pentru eventualele greseli. *

M-am trezit incomodata de caldura sufocanta din camera. Am incercat sa ma ridic in fund, insa un brat statea pe abdomenul meu, blocandu-mi actiunea.
-Fede.. Am spus, scuturandu-l usor pe saten.
Nici nu se clintea.
-Fedee..
Nimic.
-FEDERICO, IMI E RAU.. DA-TE DE PE MINE ODATA!! Am strigat deja enervata.
El s-a ridicat brusc si s-a uitat speriat la mine.
-Ce ai patit iubito? Esti bine?
-Nu . Din moment ce ti-am spus ca imi e rau, nu am cum sa fiu bine.
Am dat patura jos de pe mine si simteam cum ameteala ma cuprinde.
Am mers rapid pana la geam si l-am deschis larg.
Aerul rece al noptii mi-a atacat fata si am simtit mici fiori pe sirea spinarii.
Vantul batea puternic si atunci mi-am dat seama ca o furtuna e pe cale sa vina.
Dupa cateva minute, am simtit cum tremur din toate incheieturile.
Ce dracu sunt cu starile astea?!
M-am intors cu fata spre Federico si am vazut ca statea tot la fel, fiind pe jumatate adormit.
-Esti mai ok? M-a intrebat incet.
-Nu..
-Haide la mine in brate.E tarziu. Incearca sa adormi, si maine te voi duce la un medic.
-Ma duc sa beau niste apa si sa mai iau o gura de aer. Simt ca ma sufoc. Am spus parasind incaperea.
Am coborat scarile incercand sa nu cad, starea de ameteala persistand.
La un moment dat, am vazut negru in fata ochilor.. insa am inspirat adanc de cateva ori si mi-am revenit.
Am ajuns in sfarsit in bucatarie si mi-am pus intr-un pahar apa rece.
L-am baut in cateva secunde si cu greu ma tineam de masa.
Am inceput sa vad diferite pete de culoare si atunci mi-am dat seama de ce am nevoie.
Telefonul mi-a vibrat in mana, si eu nici nu-mi aduc aminte cand l-am luat din camera.
L-am deblocat si am citit mesajul cu ochii pe jumatate deschisi.
Numar necunoscut : * Ai nevoie de droguri.*
Am inceput sa respir tot mai greu, un atac de panica facandu-si prezenta.
Am primit si cel de-al doilea mesaj in care scria :
* Iti pot da eu. Haide in seara asta in clubul..
N-am mai apucat sa termin de citit, deoarece imaginea din fata ochilor mei s-a facut neagra si incetul cu incetul am simtit cum corpul meu isi pierde stabilitatea.
Curand n-am mai simtit si n-am mai auzit nimic.

--

Imi simteam muschii incordati si ma durea toata carnea de pe mine. Am deschis usor ochii si totul era inca neclar.
Nu mai eram ametita insa simteam un ac in vena de la mana stanga.
Am inceput sa vad mai clar si mi-am dat seama ca sunt intr-un salon de spital.
Cum rahat am ajuns aici ?
M-am uitat in jur si se pare ca sunt singura.
Pe noptiera era asezat un pahar cu apa si in momentul asta chiar imi era sete.
Am incercat sa il iau, insa din cauza amorțelii l-am rasturnat pe jos, facandu-se țăndări.
In cateva secunde, pe usa au intrat Federico si o asistenta.
Amandoi m-au privit speriati, ca si cum eram vreo evadata dintr-un spital de nebuni .
-Doamne.. incetati sa va mai holbati asa. Am scapat doar paharul cu apa pe jos.. n-am spart un geam sau un perete. Am zis plictisita.
-Puteati sa cereti ajutor domnisoara. Imi spune asistenta.
-Poti sa-mi vorbesti la pertu , sunt aproape de-o varsta cu tine.
-Nu conteaza. Asa mi-a fost spus sa vorbesc cu pacientele, respectiv pacientii mai tineri. Acestea sunt regulile. Nu pot schimba eu nimic.
-Si cine crezi ca te aude? Sunt cumva camere de filmat aici sau ceva de inregistrat?
-Domnisoara, nu sunt obligata sa va ofer informatii referitoare la postul meu, cat si legate de incinta spitalului. Eu imi fac doar treaba de asistenta, iar dumneata ai face bine sa-ti indeplinesti sarcina de pacient. Pentru alte intrebari sau informatii suplimentare , va puteti adresa biroului de informatii care se afla la parter.
-Deja ma doare capul. Cand pot sa plec acasa?
-Avand in vedere situatia dumneavostra, azi.
-Yaaaasss. Am spus fericita.
-Dar aveti niste medicamente de luat .Aici aveti reteta, si eu trebuie sa discut ceva important cu dumneata. A aratat spre mine. Intre patru ochi. A continuat.
M-am uitat la Fede , care nu era prea incantat sa paraseasca incaperea.
-Voi fi bine.. Am zis dandu-mi ochii peste cap.
-Sigur? M-a intrebat nesigur.
-Iubitule.. nu e ca si cum mor fara tine.
Am vazut cum expresia fetei lui s-a schimbat odata ce a auzit cuvintele rostite de mine.
Doamne ce proasta sunt..
A iesit vizibil suparat din salon, lasand usa sa se tranteasca in urma lui.
Am incetat sa ma mai gandesc la asta, pentru ca vreau sa scap cat mai repede de aici si sa aud ce vrea nebuna asta sa-mi spuna.
-Voi fi directa domnisoara. De cat iei droguri? 
Am inghitit in sec si mi-am mutat privirea pe gresia albicioasa.
-De ceva timp.. 
-Asta insemnand? 
-De mai bine de un an. Dar nu vad care e problema. Stiu ca din cauza asta mi s-a facut rau. Am incercat sa ma las in ultima luna.. si credeam ca am reusit..
-Dependenta de droguri trece foarte greu. E nevoie de un tratament bun si rabdare. Nu poate trece de la sine. Ti-am prescris niste medicamente care te-ar putea ajuta. 
-Nu am nevoie de prostiile alea de pastile. Ma pot lasa si singura. Am spus hotarata.
-Nu te incapatana. Asa zic toti adolescentii care sunt in situatia asta.Repet, nu trece de la sine.
-Nu vreau ca el sa afle.. Am zis incet.
-El?S-a uitat nedumerita.
-Iubitul meu. Baiatul ce era adineauri aici. 
-Credeam ca stie deja.
-Te rog spune-mi ca nu i-ai spus nimic. O privesc cu ochii rugatori.
-Nu. Dar va trebui sa o fac. Imi pare rau. 
A vrut sa plece, insa am prins-o de mana.
-Va rog nuu! O sa iau medicamentele alea si o sa fac ce imi spuneti ca e necesar sa scap de asta. Dar va rog nu ii spuneti.
-Ma mai gandesc..
-Multumesc. Am spus usurata.
Asistenta a plecat si eu m-am ridicat rapid din patul asta tampit, desi inca ma dureau toate.
M-am imbracat in hainele mele ce erau pe un scaun, mi-am luat reteta de pe masuta si am iesit din salon.
Pe hol se afla Federico, care nu arata nici el prea bine. Parea suparat, de fapt e. Normal ca e .Si iar din vina mea.
Incep sa cred ca eu numai asta ii pot oferii.
Sunt un dezastru. 
Cand m-a vazut, un zambet mic i-a luminat fata.. incercand sa-i mascheze expresia trista.
M-a luat de mana si am pasit impreuna spre iesirea spitalui.
In sfarsit.
Vad ca a adus masina mamei lui.
Am urcat pe locul pasagerului si el pe cel al soferului, pornind vehicolul.
Drumul spre casa mea a fost foarte tacut si oribil. Ma simt atat de prost pentru tot ce fac in ultima vreme.
Cand am intrat in locuinta Federico a inceput sa vorbeasca:
-Da-mi reteta. Ma duc sa-ti scot medicamentele si pana atunci tu baga-te in pat. A spus asistenta ca ai nevoie de multa odihna.
-Ti-a zis si de ce?Adica ce am? M-am uitat putin panicata la el.
Sper ca proasta aia si-a tinut gura, daca nu voi avea grija sa i-o sparg mai tarziu.
-Ca de parca n-ai stii Caitlin.. 
-Ce vrei s-sa spui ? M-am balbait speriata.
-Esti foarte slabita.Mananci foarte putin si esti foarte stresata. Cred ca ar trebui sa iei o pauza de la cursurile de dans.
-Dar... 
-Fara dar. Da-mi reteta. Cand ma intorc vreau sa te gasesc in pat, dormind si eu iti voi gati ceva.Cam intr-o ora si jumatate o sa plec la antrenamente si ma intorc diseara pe la 11. 
-Nu te deranja. Ma voi duce eu la farmacie.
-Nu fii prostuta Kate. Ma duc eu.
-Nuuu. Ma duc eu.
-Kate. A spus, uitandu-se serios la mine.
-Bine. Fie. Tine.
I-am intins reteta si am inceput sa ma rog in minte ca nu cumva sa afle si pentru ce sunt.
-Haide iubito, du-te sa dormi.
M-a sarutat scurt pe buze si a plecat .
Incepe sa fie tot mai rece cu mine si asta e numai vina mea.
Am urcat rapid scarile spre dormitorul meu .
M-am schimbat in pijamale si m-am trantit in patul meu pufos.
Un somn placut m-a tras in ghearele lui si usor, usor m-am lasat purtata de ele in vazduhul viselor.
--
Ma trezesc buimaca de cap, si ma ridic in fund.
Eram uda leaoarca si nu inteleg de ce.
M-am uitat in camera nedumerita si am vazut geamul inchis. Caldura din incapere devenea sufocanta.
Mi-am deblocat telefonul si am vazut ca e ora 19:57 .
Cat rahat am dormit?!
M-am repezit la fereastra si am deschis-o, oprind caloriferul.
Am coborat in bucatarie, si am vazut ca pe frigider era o bucata de hartie atarnata:
Ti-am lasat mancare pe aragaz si ti-am dat drumul la centrala in casa, deoarece te-am vazut ghemuita si era destul de rece. De asemenea, ti-am cumparat medicamentele si sper ca le vei lua!! Ma voi supara foarte tare daca nu ma asculti ! Nu uita ! Medicamentele si mult somnic. Te iubesc dragostea mea.
-Federico . 》
Imi place asa tare cand vad cat de grijuliu este cu mine.
Pacat ca nu-l merit.
Of.
Oare unde a pus medicamentele?
Ma uit prin jur si nu era urma de ele.
Ma duc in living si le observ pe masuta din fata canapelei.
Pe fiecare cutie scria de cate ori pe zi trebuie luate.
Dracu le ia.
Scot cate o pastila din fiecare cutie si le arunc la gunoi.
N-am nevoie de ele.
Urc scarile inapoi spre dormitor, unde temperatura deja incepea sa revina la normal.
Vad ca ecranul telefonul meu lumina si cand m-am apropiat, am vazut ca ma suna un numar.
Am stat putin pe ganduri, insa pana la urma am raspuns.
-Alo?
-Buna. Umm.. Kate?
-Harry?! Am spus nedumerita.
-Da. Ce faci?
-Ma pregateam sa ma duc la dus. Tu?
-Ma plictiseam, si ma gandeam.. Ce planuri ai pentru seara aceasta?
-Cred ca niciun deocamdata. Insa nici nu ma simt prea bine, asa ca nu prea am chef de nimic.
-Ce zici sa vii cu mine undeva?
-Unde?
-Secret.
-Daca nu-mi spui, clar nu voi accepta.
-Haide Caitlin. Iti e frica sa faci asta?
-Mie? Frica? Ai gresit persoana dragule. La cat ma iei?
-In 2 ore sa fi gata. Sa te imbraci mai lejer si nu prea gros.
-Ma duci in Hawaii? Am chicotit eu.
-Era sa zic acum ceva. Nu frumoaso. Te duc intr-un loc secret, dar care o sa-ti placa. Ai incredere. Poate o sa-mi intalnesti si cativa prieteni. Dar cred ca-i stii deja de la cursa aceea. In fine. Ne vedem.
-Bine. Paaa.
N-a mai zis nimic, si apelul a fost suspendat.
Mi-am luat rapid din dulap o lenjerie neagra din dantela si un prosop visiniu * tipic mie as putea spune * .
Am fugit in baie, si dupa ce m-am spalat calumea.. m-am repezit la sifonier.
Am ales o camasa in carouri rosie cu negru, si niste blugi negrii, stramti si taiati in genunchi.
M-am incaltat in niste ghete cu toc negre si am inceput sa ma machiez.
Am folosit niste corector, eyeliner, mascara si ruj visiniu.
M-am parfumat si m-am reintors in bucatarie.
Am infulecat ceva, dupa care m-am spalat pe dinti.
Evident ca sunt proasta si mi s-a dus din ruj, deci a trebuit sa-l aplic iar.
Parul mi l-am prins intr-un coc dezordonat si mi-am bagat telefonul, niste bani si tigarile in buzunarul blugilor.
Era 21:47, asa ca am pornit televizorul si am asteptat aparitia cretului.
In vreo 20 de minute, si-a facut si el aparitia si am pornit spre "locul secret" .
In masina a dat drumul la muzica si a inceput o conversatie, pentru a sparge linistea.
-Unde crezi ca mergem?
-De unde sa stiu eu? Nu ai vrut sa-mi spui. Am zis deja plictisita.
-Esti superba Caitlin Jones. M-a privit putin, insa si-a mutat rapid privirea la drum.
-Multumesc.. cred?
Si atat.
Alte minute de tacere au trecut, numai melodiile lente faceau atmosfera destul de ok.
-
In scurt timp am ajuns in fata unui club,iar Harry a oprit masina.
Poftim?!
-Doar nu m-ai adus aici. Nu-mi spune ca asta e locul ala despre spuneai.
-Ba da babe. Haide.
-Nunu. Stai asa domnişorule. Eu n-am starea necesara pentru un loc ca asta. Vreau inapoi acasa.
-Vreau sa stam putin cu gasca si dupa daca chiar doresti, plecam. Te rog. Macar jumatate de ora. Nu vei regreta.
-Dar..
-Te rog. Si-a pus mana dreapta pe coapsa mea si m-a strans usor.
-Off. Fie.
Am coborat din masina si am intrat in cladire.
Ca deobicei.
Miros puternic de alcool si tutun, iar fumul de tigara putea fi taiat cu un cutit.
Cretul m-a tras la o masa mai intunecata unde se aflau prietenii lui , cele 2 fete si inca niste baieti. Nu sunt sigura daca ii cunosc.
Am inceput sa vorbim, toti comandandu-ne cate ceva de baut.
--
Sunt la al 6-lea pahar de vodka si nu ma pot oprii din ras.
Starea de ebrietate imi da o dorinta nebuna de a dansa, asa ca ma trag de Styles sa ma insoteasca pe ring..insa fara niciun rezultat. El nu cred ca a baut ceva, de fapt nici nu stiu. Dupa al3-lea pahar, deja vedeam stelute verzi pe pereti.
M-am dus singura si m-am facut nevazuta prin gramada de adolescenti aflati in starea mea.
Am inceput sa dansez pe ritmul muzicii, insa nici nu stiu daca o faceam corect.
Eh, cine ma vede?
Toti sunt la fel de beti ca mine, sau poate chiar mai rau.
Cui ii pasa oricum?
Dupa cateva minute, am simtit un brat asezandu-se pe adomenul meu, lipindu-ma de ceva tare.
Fara sa dau importanta indentitatii persoanei, am inceput sa ma misc lasciv.
Ma frecam de baiatul respectiv, si faceam tot felul de miscari dubioase dar provocatoare.
E clar, am baut prea mult.
Am simtit mainile individului mutandu-se pe sanii mei, strangandu-i usor.
Avea niste maini de zeu, doamne.
Brusc, m-a intors cu fata spre el , insa n-am putut sa-l vad din cauza luminii foarte vagi.
Am simtit ca-l cunosc, dar posibil sa fie de la bautura.
M-a prins de fund si mi l-a strans destul de tare.
Eram lipita cu totul de el si îi puteam simti foarte usor umflatura din pantaloni.
De nebuna ce sunt, mi-am dus mana micuta pe pantalonii lui, si am inceput sa mi-o frec de ei, in incercarea de a-i prinde monstruozitatea in palma.
Cand am reusit, i-am strans-o usor, el ducandu-si buzele aproape de urechea mea si gemand destul de puternic.
M-a condus la un perete din apropiere si m-a izbit de el.
Si-a dus mainile pe fundul meu, facandu-ma sa imi incolacesc picioarele in jurul taliei lui.
Parfumul imi parea cunoscut, insa nu gandeam logic din cauza senzatiilor pe care mi le oferea acest strain si a bauturii consumata in exces.
Si-a pus o palma pe ceafa mea si mi-a tras capul spre al lui.
Si-a lipit buzele fierbinti de ale mele, sarutandu-le flamand si lacom.
Dupa ce mi le-a devorat , la propriu, mi-a cerut permisiunea ca limba lui sa o intalneasca pe a mea.
Evident ca i-am oferit-o si el a inceput sa se impinga tot mai rau in mine, la un moment dat am crezut ca pantalonii lui se vor rupe si cel mai probabil ma va dezvirgina.
Imi doream ceva cu acest baiat.
Ceva acum.
Urgent.
Stiu ca il cunosc, dar nu imi pot da seama de unde.
Îi cunosc buzele.
Si mainile.
Si atingerile.
Dar chiar nu stiu cine e.
Dupa inca cateva saruturi animalice, ne-am lipit fruntile una de alta.
-Cine esti ingerule? L-am intrebat gafaind.
-Sunt un demon,iubire. A raspuns, respirand greu.
Nici n-am mai apucat sa spun ceva, ca iar si-a izbit buzele de ale mele.
Era dumnezeiesc omul asta.
Saruturile lui erau perfecte.
Cand s-a desprins de buzele mele, si-a mutat capul in scobitura gatului meu, unde a inceput sa imi suga pielea incinsa.
-Oh,Doamne. Am gafait.
A inceput sa-mi desfaca (,) camasa, insa nu normal; ci de la mijllcul ei.
Cand i-am simtit limba cercetandu-mi sânii, am crezut ca lesin de placere.
Desi e un strain, e un strain al dracului de superb.
Momentele astea minunate n-au mai durat mult, caci dintr-o data m-am simtit lasata jos , iar picioarele mele au atins podeaua.
Nesimtitul.
M-a lasat aici ca pe o proasta.
O proasta al naibii de excitata in momentul asta.
De nervi mi-am mai luat un pahar de vodka si m-am intors la Harry.
Dupa cate am vazut si el era beat acum.
A inceput sa ma pipaie, insa i-am luat imediat labele de pe mine.
Imi vreau inapoi demonul strain.
-Harry.. vreau acasa.
-Inca putin Kate. Inca nu i-am tras-o barmanitei.
-E un barman, dragule. E baiat.
-Ba nu. Am vazut-o eu.
-Crede-ma.
-Bine. Haide sa te duc acasa.
Am iesit intr-un final din prostia asta de club si am urcat in masina.
Din cauza ca si cretul idiot a baut, era sa facem accident de cateva ori in doar 10 minute de cand conduce.
Am mai mers putin si de dupa un colț, am avut un noroc deosebit de a da nas in nas cu politia.
Perfect.

Hei demonasilor. Imi e si rusine sa mai postez, dupa ce ati asteptat atat.
Pot spune sincer ca scoala e de vina si acum chiar daca ma simt oribil si maine o sa absentez de la ore, am zis sa finalizez capitolul si sa l postez. Sper sa va placa si sa ma iertati pentru asteptarea asta.
Va iubesc mult si va anunt ca weekend ul acesta voi posta inca un capitol sau chiar doua si veti avea parte de o surpriza ♡ .
P.S: cine credeti ca e acest " demon " ? :>

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum