10.Jail..?!

1K 53 19
                                    

Am iesit intr-un final din prostia asta de club si am urcat in masina.
Din cauza ca si cretul idiot a baut, era sa facem accident de cateva ori in doar 10 minute de cand conduce.
Am mai mers putin si de dupa un colț, am avut un noroc deosebit de a da nas in nas cu politia.
Perfect.
-Ce facem acum? L-am intrebat pe cret.
-Tu pe mine ma intrebi? A inceput sa rada ca un retardat.
Ce dracu ma.
-Esti handicapat la cap omule? Vrei sa ajungi la inchisoare ?
-Nu ajung. Si daca da, scap. Nu e prima oara.
-Nici la mine. Am zis chicotind.
-Deci ramanem aici?
-Nu e ca si cum am avea unde sa fugim. Inteligentule.
-Gata cu jignirile ca ma doare capul. Am baut cam mult.
-Nu esti singurul.
-Kate..
-..
-Kate.
-..
-KATEEE.
-Da?
-De ce ai camasa descheiata?
-Demonul din club mi-a lasat-o asa.
-Si eu care credeam ca eu delirez.
-Nu delirez prostule.
-Ahaa..
-Oh nu . Vin spre noi.
Un politist a batut in geamul lui Harry, iar el l-a deschis.
-Buna seara copii. Ne-a vorbit.
-Fac 18 ani in cateva zile, multumesc frumos.
-Tot copil esti. De unde veniti voi asa veseli?
-De la mama de acasa, de unde credeti? A zis cretul.
-Buna gluma. Sufla aici frumuselule.
I-a intins spre buze aparatul ala dubios de verificat nivelul de alcolemie, dar evident ca derbedeul asta s-a ferit.
-Nu am baut. Va pierdeti vremea. A zis.
-Vreau doar sa verific. Daca nu ai baut nici tu, nici domnisoara .. de ce nu ma lasi sa vad cu ochii mei acest lucru?
-Fie.
A suflat in chestia aia si la fel am facut si eu.
-Desigur.Nu ati baut deloc mult .. decat exagerat de mult. Coborati din masina. Mergem la sectia de politie.
-Fuckkkkk. A zis idiotul lovind cu pumnul volanul.
A scos cheia din contact si am coborat impreuna din vehicul.
Am urcat in masina politiei si ne-am indreptat spre sectie.
Frumoasa seara.
Multumesc Styles.
--
-Harry ce facem? Cine o sa ne scoata de aici?
-Calmeaza-te babe. Maine dimineata o sa ajungi inapoi la tine acasa. Ce? Te cearta taticu?
-Nici macar nu e in oras, idiotule. Am spus putin enervata.
-Nu te aprinde iubire, ca n-am apa aici sa te sting. Dar cred ca un sarut dinala mai.. na.. ar rezolva unele treburi.. A ranjit pervers.
-Vise.
-Nu ma provoca.
-Nu te provoc. Nu asa mult. Mi-am muscat buza inferioara, apoi mi-am lins-o in asa fel in cat el sa observe foarte bine ce fac.
-La dracu, ma exciti.A zis in soapta.
-Nu mai spune.. Mi-am muscat iar buza.
Si-a pus mana pe ceafa mea si mi-a tras capul spre al lui. Intr-o secunda buzele lui le-au acoperit pe ale mele si le framantau animalic.
Mi-a cerut accesul si din cauza alcoolului inca prezent in sange, i l-am dat fara a sta pe ganduri.
Dupa cateva minute lungi, in care am scapat de cateva haine de pe noi si pline de saruturi si mangaieri.. am auzit o voce intrerupandu-ne.
-Aici este o sectie de politie. Sunteti intr-o celula. Eu inteleg ca sunteti beti, dar macar putin respect fata de noi. Maine de dimineata va vom anunta parintii si desigur, aveti si voi dreptul sa sunati pe cine doriti. Noapte buna. Si sper ca o sa va potoliti. Puteti face asta in alt loc.
A plecat si ne-a lasat intr-o liniste monumentala.
Ma simteam putin prost, deoarece avea dreptate. Oricat de beata sunt mai pot sa gandesc putin. Sunt in sutien si blugi, iar cretul a ramas si el fara tricou.
A incercat sa-mi desfaca sutientul si sa continue ce a inceput.
-Gata Harry. E suficient.Am spus incercand sa-l imping de pe mine.
-Vreau sa te fac a mea. Vreau sa te devorez iubito. Vreau sa te fac sa te simti bine. Te rog. S-a uitat la mine cu niste ochi rugatori, incat era imposibil sa-l refuz.
-Nu. Sunt obosita si sunt prea beata. Noapte buna.
-Te urasc. Reao.
Mi-am luat camasa pe mine si m-am intins pe asa zisul " pat " , care nu era deloc confortabil.
Idiotul mi-a urmat exemplul si s-a asezat si el langa mine, luandu-ma in brate.
M-am intors cu fata spre el si m-am cuibarit mai bine la pieptul lui.
M-a strans destul de tare si asa ne-am incalzit unul pe altul, pana cand somnul ne-a capturat in ghearele lui.
--
-Kate, trezeste-te!! Am auzit o voce enervanta.
-Inca 10 minute.
-Nici 2 secunde. Pe bune . Incerc sa te trezesc de aproape o ora. Kate. De unde ai avut droguri?!
Cand am auzit cuvantul ala m-am ridicat rapid in fund.
-Ce droguri?! Ce ?! Am zis nedumerita, privindu-l pe Harry.
-Ti-au gasit politistii droguri in buzunarul blugilor aseara la perchezitionare. De unde le aveai?
-Chiar nu stiu .
-Serios acum . Asta ingreuneaza situatia si o sa fie mai dificil sa te scot de aici.
-Tu deja ai iesit?!
-Da. M-au ajutat niste prieteni. Acum ma zbat sa te scot si pe tine. Incearca sa-ti amintesti.
-Nu am avut la mine, asta-i clar. Adica nu mi-am luat de acasa. Nici nu am. E posibil sa mi le fi pus cineva in club, cand dansam.
-Of. Ma duc sa vad ce pot face. Vezi ca un anume Federico e pe drum. Trebuia sa sune pe cineva de la tine si decat sa-ti sune tatal ...Dar presupun ca ala e iubitul tau si asta e mai ok. Nu am vazut nicaieri numarul mamei tale, deci na. A si vezi ca i-am zis ca e fratele tau. Trebuia sa fie ceva ruda importanta.
-Fuckkk.
Cretul a plecat,iar eu am incercat sa-mi aranjez hainele sifonate de pe mine.
Perfect.
Vine Fede aici, iar eu duhnesc a alcool si fum de tigari, am o fata de drogata, sunt ciufulita, am machiajul intins, sunt intr-o celula, sunt aici cu un baiat, am avut droguri la mine... doamne cate mai sunt?!
Orice scuza as inventa, nu ar acoperi toate chestiile astea.
Am auzit niste voci din departare, si atunci mi-am dat seama ca a sosit.
-Sora ta e inchisa in celula aceasta, si a fost si iubitul ei cu ea.. insa el a scapat mai usor. L-a scos o ruda de-a lui. Insa ea, a avut si droguri la ea, pe langa alcolemia exagerat de ridicata. Nici sa nu mai spun ca hormonii ei si a respectivului sunt de necontrolat. Daca nu-i opream aseara, cine stie.. va alegeati cu un nepotel. A zis ofiterul bagacios.
De nu-ti sparg eu botul ala de maimuta scleerozata... lasa ca vezi tu cand ies de aici. Feri-te-ar D-zeu de mine, dihanie paroasa mancatoare de gogosi. Sporcaciune ambulanta.
I-am vazut fata dezamagita a satenului meu.
Oh, nu iar.
-Ne puteti lasa putin singuri? A intrebat el cu vocea tremuranda.
-Desigur.
Jerpelitul a plecat, si eu am incercat sa vorbesc dar Fede mi-a facut semn cu mana sa ma opresc.
-Eu vorbesc primul azi. Sectie de politie, Caitlin? Droguri? Alcool? Iubit?! Ai alt iubit?! Erai pe cale sa o faci cu el?! Eu nu pot sa accept nici macar prezenta altor baieti in preajma ta.. dar mai sa trec peste asta?! Buzele tale... le-au atins pe ale lui?
-E-eu..
-Nu. Gata. Eu ce sunt pentru tine Kate?!
-Esti totul.
-Sunt un nimic. O carpa cu care stergi pe jos ori de cate ori ai tu chef , iubito. Ma doare. Iti pasa? Nu. Esti mandra pentru ce ai facut? Esti fericita ca ma distrugi?
-NU.. Am tipat, lacrimile deja facandu-si prezenta pe chipul meu palid.
-Ti-am dat toata iubirea mea, la dracu. Nu-ti mai bate joc de mine. Nu-ti mai bate joc de ce iti ofer. Te rog.
-Imi pare rau..
-Nu mai vreau sa aud scuze Caitlin! M-am saturat pana peste cap de toate explicatiile tale. Nu ma mai mintii! Ma mai iubesti?
-Fede..
-Da sau nu? Nu mai vreau sa-mi irosesc timpul degeaba. Nu mai vreau sa traiesc in minciuni. Am si eu dreptul la fericire. Nu?
-Te iubesc . Jur. Si m-am straduit sa fac sa ne fie bine..
-Cui?! Noua?! Tie poate. Ca vad ca tu mergi din cort in cort sa-ti cauti fericirea. Stii ce? Esti o egoista. Crezi ca nu mi-am dat seama ca iesi cu acest individ de ceva vreme? Crezi ca nu mi-am dat seama ca ai consumat sau inca (,) consumi droguri?! Sunt eu cum sunt, dar fraier nu. Nu ma subestima Caitlin. Stiu mai multe decat crezi.
-Federico te iubesc. Si ce am facut nu inseamna nimic. Absolut nimic. Tu esti cel ce conteaza cu adevarat pentru mine.
-Pacat. Tu nu mai insemni nimic pentru mine. Poti sa-ti iei adio de la " relatia " noastra. O zi buna, si sper ca noul tau iubit sa te scoata de aici.
-NU SUNT CU NIMENI. STAI . NU PLECA . NU MA LASA SINGURA. IMI PARE RAU.
Degeaba.
Deja a iesit din prostia asta.
Plang foarte rau, si probabil nu ma voi opri o vreme.
E vina lui Jason.
El si misiunea lui.
Of doamne ce proasta sunt.
Singura persoana vinovata in treaba asta sunt eu.
Eu am acceptat si tot eu am facut toate astea.
Sunt un dezastru.
-
Dupa vreo jumatate de ora, a aparut Harry.
-Haide babe. Te duc acasa. A spus.
Nu i-am raspuns si am iesit din celula rapid, indreptandu-ma cu el spre usa.
Am intrat in masina si am pornit spre locuinta mea.
-Cum m-ai scos asa repede de acolo? L-am intrebat privind in gol.
-Am niste ămm.. relatii.
-Ce fel de relatii? M-am uitat suspicioasa.
-Nu e treaba ta. Adica sunt chestii personale. Toata lumea are secrete pana la urma. A spus putin agitat.
Am tacut din gura, desi imi venea sa spun o gramada de lucruri.
Mii de intrebari mi-au circulat prin minte pana am ajuns in fata locuintei mele.
I-am multumit pentru ca m-a adus si am coborat din masina.
Cand sa intru in casa , dau nas in nas cu...

Scurt, stiu. Dar urmeaza unul si mai scurt si dupa, actiunea pe care astept sa o scriu de cand am inceput volumul.
Sper sa va placa.
De dimineata voi scrie rapid si urmatorul capitol (11) si nu stiu sigur daca voi posta si capitolul 12 tot in acest weekeend, deoarece il am foarte incarcat.
Nu mai vreau sa promit nimic, pentru ca deobicei cand fac asta intervine cate ceva si nu ma mai tin de promisiune.
Cert e ca voi posta cat de curand, in functie de cand imi permite timpul.
Va pup si astept pareri ❤❤

My Demon (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum