Bună, dragilor! Da, mai trăiesc şi sunt bine.
Acesta nu va fi un capitol, şi nu vor mai exista capitole la această carte.
Nu vreau să încep cu scuze şi promisiuni aiurea, ci vă voi explica de ce am absentat atâta timp de pe Wattpad. Aşa că cine este interesat şi doreşte să citească în continuare, rămâne, cine nu, poate să plece de pe acum, pentru că va fi un fel de 'scrisoare' adresată persoanelor cărora chiar le pasă de carte şi de mine.
Nu am mai postat din iulie, iar în curând se vor face trei luni. Trei luni în care nu am mai avut contact cu niciunul din voi, nu am mai primit mesaje, comentarii şi absolut nimic.
Singura activitate de pe cont a fost a cititorilor noi, care lăsau voturi la primul volum.
Cartea aceasta a murit, se pare.
Îmi pare rău că s-a întâmplat asta, şi chiar mă doare să ştiu că nu mai este ca înainte.
Nu, nu dramatizez.
Dar am rămas teribil de dezamăgită când am văzut că nici măcar unul dintre voi nu mi-a dat vreun mesaj, în care să mă întrebe când mai postez. Nici nu trebuia să spuneți ceva despre mine, pentru că nu asta contează. Nu v-am cerut niciodată să-mi scrieți şi să mă întrebați de viață, dar am crezut că vă pasă. Dacă nu de mine, măcar de cartea pe care o scriu.
Mi-am început anul 2017 cu gânduri mărețe, chiar am fost bucuroasă că în sfârşit am găsit un lucru la care mă pricep şi pentru care sunt apreciată. Am avut o tonă de idei pentru nenumărate cărți, nu doar pentru asta. Mi-am propus să încep să public în 'viața reală' câteva cărți la începutul anului viitor. Începusem să vorbesc cu edituri, să mă interesez în stânga şi-n dreapta despre absolut tot ce era nevoie să fac şi să ştiu. Am început să rescriu 'My demon' (nu pe Wattpad) într-o variantă demnă de publicat, dar care va rămâne prăfuită în laptopul meu.
M-am străduit şi am crezut că măcar o dată în ăştia doi ani de când am început să scriu aici, să fiu apreciată cum trebuie.
Nu mi-am dorit niciodată milioane de vizualizări şi voturi, am vrut doar susținerea voastră şi să văd că vă pasă şi vă place cu adevărat ceea ce fac.
Dar m-am înşelat, şi îmi pare rău pentru asta.
Am avut aşteptări prea mari şi aceasta a fost greşeala mea.
Am avut o vară extraordinar de frumoasă şi sper că şi voi. Am călătorit, mi-am făcut prieteni noi, am trecut prin experiențe de care aveam nevoie în viață, am avut momente bune şi mai puțin bune, perioade fericite şi mai puțin fericite.
Pe lângă toate astea, am scris. Şi aici nu mă refer la cărți. Am scris ce mi-a venit în minte şi ce am simțit pe moment.
Şi atunci am realizat că totuşi încă mă pricep la asta, şi că mă ajută extrem de mult să mă descarc.
Scrisul este şi va fi pasiunea mea.
Sunt atât de mândră de mine că reuşesc să fac ceva frumos.
Nu mă laud şi nu vreau ca nimeni s-o facă, însă scrisul este o artă, iar eu mă bucur că prin intermediul ei pot face oamenii să simtă ceva.
Sunt fericită că am ajuns aici, indiferent de faptul că trebuie să închei cartea prin nişte cuvinte idioate, în loc să o termin printr-un epilog şi un final fericit.
Mereu mi-am spus mie că nu trebuie să rămân într-un loc sau într-un cerc de oameni în preajma cărora nu mă simt apreciată. Am învățat că merit mai mult şi că sunt mai mult.
Aşa că am decis să şterg definitiv această carte şi să-mi părăsesc contul de Wattpad.
Dar asta nu înseamnă că visul şi pasiunea mea se termină aici. Nu.
Mereu când uşile se vor închide, va exista şi o fereastră, deci eu voi continua sa scriu fie pe un alt cont, fie îmi voi deschide un blog.
Cert e că am suficiente posibilități din care pot alege ceea ce îmi place şi îmi dă feeling-ul pe care îl am când mă apuc să scriu.
Îmi pare rău că renunț, dar e mai bine aşa, decât să 'trag de păr' încă nu ştiu câte capitole şi să fie un eşec de carte. Nu vreau să scriu aiurea, nu vreau să-mi bat joc.
Oricum cartea asta, din punctul meu de vedere, nu-mi reflectă adevărata valoare. Ştiu şi simt că pot mai mult.
Eram destul de micuță când am început s-o scriu, iar asta o consider eu 'scuză'.
Ceea ce voi scrie de acum în colo, va fi ceva diferit, din care fiecare va putea învăța câte ceva.
Sper că nu v-am făcut să mă urâți prea tare, deoarece nu asta era intenția mea.
Le mulțumesc tuturor celor care au citit până la final, şi vă doresc din toată inima mult succes în viață şi sper să vă împliniți visele.
Sunteți deosebiți şi meritați ce e mai bun, să nu uitați niciodată asta!
Dacă aveți nevoie să vorbiți cu cineva, puteți să-mi scrieți oricând. Voi mai intra pe cont, să mai verific una-alta, şi vă voi răspunde cu drag.
Aveți grijă de voi!Adriana.
CITEȘTI
My Demon (II)
FanfictionVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...