Eram la scoala . Toata lumea era adunata pe holul principal al liceului , si nu intelegeam de ce e atata agitatie. M-am dus printre multimea de elevi , si m-am impins in ei pana am ajuns in fata .
Atunci l-am vazut pe el . Parul lui blondin era acum ciufulit , iar cascadele caramelizate se uitau de colo colo in cautarea cuiva .
Am incercat sa ajung la el , insa erau prea multe persoane in jurul lui . Am intins mana , sperand ca-l voi atinge si ma va observa.
S-a uitat in directia unde ma aflam eu si mi-a prins mana.
Mii de fluturasi imi zburau prin stomac. Apoi si-a ridicat privirea asupra mea . Zambetul si-a facut aparitia dintr-o data pe chipul lui angelic lasand o gropita adorabila sa se observe ; ma recunoscuse.
Fara sa scoata o vorba m-a tras la pieptul lui . Simteam cum imi curgea fericirea prin vene .
Mi-a prins barbia si m-a facut sa il privesc in ochi . Aceeasi conexiune , nimic nu s-a schimbat. S-a apropiat de fata mea , si intr-o secunda buzelele lui le-au intalnit pe ale mele ; facand ca flacara inimii mele sa se aprinda din nou .
Imi era asa dor de el . De felul in care mainile lui erau asezate pe soldurile mele , de felul in care se simte mierea buzelor lui si de parfumul lui specific care ma innebunea ca pe vremuri.
Noi nu aveam nevoie de cuvinte , ne citeam din priviri . Asta am iubit intotdeauna la el . Modul prin care reuseste sa stie ce simt fara macar sa ma intrebe.
E singurul baiat care stie cum sa ma intoarca dupa cum vrea , el detine controlul si asta ma atrage si mai mult.
Cand am vrut sa-i spun ca mi-a lipsit , ca de fiecare data totul devenea negru si ma trezeam brusc .
-Alt vis cu el ? M-a intrebat Federico strangandu-ma in brate .
-Da...
-E ok . Sunt aici pentru tine iubito.
-Multumesc .
-Te iubesc.
-Te iubesc.
M-a sarutat pe frunte si ma mangaia pe spate.
Am incercat sa-i ofer locul lui Justin din inima mea , lui Federico . Dar nu poti inlocui niciodata o persoana , fiindca fiecare e diferit in felul lui . Si stii ca nu vei mai gasi o persoana la fel ca cealalta . Si ti-e dor , ti-e dor de caracterul unei persoane anume, ti-e dor de un chip pe care nimeni nu poate sa-l aiba . Si orice ai face , vei dori acea persoana pana cand vei gasi pe cineva mai bun , mai bun .. dar nu la fel .--
-Katie , tlezeste-te !! Am auzit o voce adorabila si simteam cum patul se zguduie.
Am decis sa o sperii pe micuta Natalia, care imi distruge somnul in fiecare dimineata.
Am deschis usor un ochi sa vad daca e atenta , si cand am prins momentul bun , am luat-o pe sus si am invartit-o in aer.
Ea a tipat putin la inceput , insa dupa a inceput sa rada .
E o scumpete.
-De ce ma trezesti tu in fiecare dimineata răuțo ?
-Pentlu ca vleau sa ne jucam .
-Stiu Natalia , insa trebuie sa dorm si eu , asa cum o faci si tu .
-Bine , imi pale lau . A spus adoptand o fata trista.
Nu ai cum sa nu o iubesti . Are niste ochi verzi si parul castaniu inchis spre brunet. Din cate mi-a spus Fede , tatal lui avea ochii verzi .
-Hai sa papam mai intai , bine?
-Bine. A inceput sa zambeasca fiind entuziasmata ca ne vom juca dupa aceea.
Am pus-o pe pat , pana eu m-am ridicat si mi-am prins parul intr-un coc lejer , apoi luand-o in brate si coborand scarile .
Cand am ajuns in bucatarie , am dat de un Federico somnoros jucandu-se cu Max.
-Buna dimineata iubito ! A zis el , venind spre mine si sarutandu-ma scurt pe buze.
-Bleac . Va log sa nu mai faceti asta . Nu-mi place. Ne-a anuntat surioara satenului ,suparata.
-Atunci de ce te uiti , hmm? A luat-o el de la mine din brate si a inceput sa o gadile.
Rasetele colorate ale fetitei au inceput sa rasune in incapere , inveselind putin atmosfera.
-Hei Max baiete. Iti e foame?
Cainele a latrat , in semn ca da.
I-am pus granule de catelusi in bolul lui albastru si l-am mangaiat pe cap .
Este un haski alb cu putin negru. Este destul de mare , insa e foarte ascultator si cuminte.
Am pus apa la fiert in ibric , dupa care m-am dus la baie sa ma spal pe fata si pe dinti.
Deja m-am obisnuit cu locuinta lui Fede. In weekend-uri stau aici si in mini vacante la fel . Tata stie de relatia noastra si ma mir ca nu a avut nimic de comentat.
Acum e vacanta de Paşte , deci voi sta 2 saptamani aici.
M-am intors in bucatarie si am terminat de preparat cafeaua , punandu-mi mie si satenului in cani.
-Multumesc . M-a sarutat pe frunte.
I-am zambit scurt si m-am asezat la masa.
-Unde a disparut Natalia ?
-S-a dus sa se joace pana mancam.
-A.. Am spus privind in gol si jucand cu mainile pe masa.
-Ce ai patit Kate ? M-a intrebat luandu-mi mainile intr-ale lui .
-Nimic. Am raspuns , evitandu-i privirea.
-Iar te gandesti la el ? A spus foarte deranjat de subiect.
-Nu incepe iar , te rog.
-Kate.. eu nu stiu ce sa mai fac. Pe bune. Mereu incerc sa te fac sa-l uiti .. dar daca tu continui sa te gandesti la el , e imposibil . El nu mai e. Gata. Capitolul Justin s-a terminat. Muta pagina.
-Tu nu ma intelegi Federico.. imi e greu.
-Tot te inteleg Kate , de trei luni o fac. Mereu aceeasi poveste . El , el si iar el. Ar cam fi timpul sa treci peste . A zis ridicandu-se de la masa si parasind incaperea.
O lacrima mi-a cazut pe obraz , insa am sters-o rapid si m-am dus dupa mica printesa.
Am intrat la ea in camera si cand am vazut-o jucandu-se cu o papusa la geam mi s-a topit inima.
CITEȘTI
My Demon (II)
FanfictionVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...