Am vrut sa-l imbratisez, dar am fost intrerupta de soneria de la intrare.
-Ma duc sa vad cine e. A spus zambind si el.
S-a ridicat si a plecat spre usa, deschizand-o.
Intre hol si living nu era niciun perete, astfel am putut vedea foarte bine cum o fată îi sare în brate, eu simtind cum raman fara aer.
-Iubituleee!! Ce dor mi-a fost de tine. A spus figura ce-mi parea cunoscuta.
S-a napustit asupra buzelor lui, tragandu-l intr-un sarut pasional, pe care nu l-a refuzat.
Atunci claia neagra mi-a observat prezenta si s-a intors spre mine.
-Kate?! Ce faci tu aici?! M-a intrebat uimita, eu simtind deja cum camera se invarte cu mine.
Vanessa.Cateva lacrimi si-au facut aparitia in colturile ochilor mei, si am schitat un zambet mai fals decat unghiile ei.
-Aiurea. In trecere. Va las singuri. Am spus grabindu-ma sa urc la etaj.
-Caitlin, nu! Justin m-a prins de mana, vrand sa ma opreasca, insa parasuta aia i-a prins faţa si si-a lipit iar buzele de ale lui.
N-am mai putut privi scena din fata mea,asa ca mi-am smucit bratul din stramsoarea idiotului, si am fugit.
Cand am ajuns in camera, care culmea, era fix a lui, am trantit usa si m-am lasat in jos pe peretele de alaturi." Te iubesc si nimeni nu va schimba asta "
Minciuni.
Minciuni.
Minciuni.
Am inceput sa suspin, respirand foarte greu. Simt cum inima mea se rupe in bucati.
Mereu trebuie sa aflu ceva ce imi face rau.
Stiu ca au trecut 3 luni, dar nu inseamna ca nu mai simt absolut nimic.
Si asta ma doare cel mai tare.
Pentru ca am realizat, ca nici in ziua de azi n-am trecut peste.
Dintr-o data s-a auzit o bataie in usa.
-Pot sa intru?
-NU. Am spus tare.
-Te rog.. vreau sa vorbim.
-Justin lasa-ma, altfel nu stiu ce o sa fac.
-Nu!! Te rog..
M-am ridicat de pe podea si m-am pus in pat luand o perina in brate, varsandu-mi lacrimile in ea.
Am auzit usa deschizandu-se, insa nu mi-am ridicat privirea.
-Ti-am spus sa ma lasi.. Am zis incet.
-Nu pot sa te las. A soptit, asezandu-se in fata mea.
Mi-am ridicat putin capul si m-am uitat la faţa lui. Avea ochii tristi si luciosi, fiind la un pas sa planga.
Cand si-a conectat privirea cu a mea, a rabufnit.
M-a tras cu putere in bratele lui, eu la inceput ezitand, insa pana la urma l-am strans puternic.
Aveam nevoie de asta.
Amandoi aveam.
-Off iubirea mea. Imi pare rau. Iarta-ma. Te rog.
-Nu stiu Justin..
-Te iubesc iti jur. Si iti voi spune orice vrei sa afli. Doar lasa-ma sa-ti dovedesc si sa ma bucur de tine, cat esti aici.
M-am indepartat de el pentru a-l privi.
-Cine sunt eu sa-ti spun ca ai gresit? De ce imi ceri mie iertare? Eu te iert pentru tot, orice ar fi.
-De cand te-am cunoscut esti ingerasul meu, stiai asta? M-a sarutat pe frunte.
-Nu.. nu mi-ai spus niciodata.
Mi-a sters lacrimile si mi-a mangaiat obrajii.
-Ti-am spus-o acum. Esti ingerasul meu Caitlin, si esti atat de buna cu mine. Mereu m-ai iertat. Desi nu merit. Si-a lasat capul in jos.
I-am ridicat eu barbia, uitandu-ma in caramelul intens si apoi muscandu-l de nas.
-Auchhh. Ce a fost asta?
-Si tu ai facut la fel. Sa zicem ca e ... revanşă.
-A da?? Na stai sa vezi ce revansa iti dau eu tie acum.
A inceput sa ma gadile, facandu-ma sa rad ingrozitor de mult.
Din cauza rasului am cazut pe spate, iar Justin peste mine, facandu-si loc intre picioarele mele.
Mi-a prins şoldurile, ridicandu-ma putin mai sus, pentru a ma sprijini cu capul de bucata de lemn de la pat.
S-a asezat si el mai bine peste mine si si-a bagat capul in scobitura gatului meu.
A inceput sa ma gadile cu nasul pe pielea sensibila, si sa ma mangaie pe coapse.
Era atat de dulce.
Am inceput sa rad, prinzandu-i parul in mana mea mica, cealalta ducand-o pe spatele lui, bucurandu-ma ca-l pot atinge iar.
Datorita faptului ca nu avea tricou pe el, i-am putut simti pielea catifelata.
Mi-a fost dor.
In loc sa ma mai gadile, a inceput sa-mi sarute incet gatul.
Mangaierile au devenit mult mai lente si placute, dandu-mi mici fiori.
Mi-am strans picioarele in jurul taliei lui, el maraind ca un motanel satisfacut.
A urcat atat cu saruturile pe maxilar, cat si cu mana, ridicandu-mi usor tricoul.
Am inceput sa-l zgarii usor pe spate si sa-l strang mai tare de suvitele blondine.
Si-a ridicat capul si m-a privit in ochi pret de cateva secunde.
Mi-a dat cateva fire de par dupa ureche, apoi mangaindu-mi obrazul.
Se uita pofticios la buzele mele, eu facand la fel.
Mi-a trasat conturul lor cu degetul, fiind parca fascinat de ele.
-Pot? M-a intrebat rugator si plin de dorinta.
Am dat aprobator din cap, facandu-l sa zambeasca.
Si-a lins buzele, iar apoi si le-a lipit tandru de ale mele.
La inceput a fost lent, savurand fiecare secunda din mierea ce ne-o ofeream reciproc.
Avea niste buze asa moi si calde. Atat de dulci si pline.
Imi e frica de faptul ca-mi vor deveni iar un drog.
Dupa alte cateva secunde, mi-a lins buza inferioara, cerand permisiunea de a-mi explora gura.
I-am oferit-o nerabdatoare, astfel incat limba lui s-a contopit cu a mea, incepand un joc al dominatiei, unde nu mai conta cine castiga.
Limba lui o mangaia pe a mea in cel mai innebunitor mod, iar mana lui obraznica isi facea loc pe sub tricoul meu.
Cand ne-am desprins din sarut, si-a mutat din nou buzele pe gatul meu.
Mi-a cuprins usor pielea incinsa intre petalele lui trandafirii, si a inceput sa suga si sa muste.
Mi-am arcuit putin spatele, lipindu-mi bazinul de abdomenul lui.
A gemut infundat, si a inceput sa faca cerculete cu limba pe linia pulsului meu.
Oare visez?
Simt ca tot parul mi se ridica pe mine.
Mi-am deschis usor gura, lasand sa iasa sunete de placere din ea, deoarece nu ma mai puteam controla.
-Vreau sa te devorez babygirl. Imbracata, dezbracata, si in toate felurile posibile.
-Te las sa-mi faci ce vrei Justin. Sunt a ta. Am zis, respirand sacadat.
-Oh iubito. Eu te consider a mea de cand te-am vazut prima oara. Deci teoretic esti, practic urmeaza .
Mi s-a furnicat pielea gandindu-ma la momentul ala.. cand..
-Ahhhh, la dracu. Am gemut, cand blondinul a inceput sa-mi sarute abdomenul, folosindu-se si de limba aia dumnezeiasca.
L-am prins de cap si l-am tras spre buzele mele.
Niciodata nu am fost in halul asta de excitata, si nici el nu e mai prejos. Umflatura imensa din pantalonii lui pulseaza intre picioarele mele.
In camera devine tot mai cald, si eu simt nevoia sa scap cat mai repede de haine.
Justin pare si el deranjat de acest lucru, asa ca imi trage rapid tricoul pe cap.
Raman in sutien si in pantaloni scurti, dar scap si de ei.
Bloninul se ridica deasupra mea, si maraie apreciativ cand ma vede.
-Iti sta al dracului de bine in hainele mele. a spus trasand cu degetul aratator betelia boxerilor dati de el.
-Mmmm. Mi-am muscat buza, in lipsa unui raspuns.
A inceput sa-mi sarute valea sanilor, cu dorinta, lasand mici muscaturi din cand in cand.
A trecut la sani, si a inceput sa faca cerculete cu limba pe piele, atat cat îi permitea sutienul.
-La dracu... A murmurat, si dintr-o data simt capsele sutienului deschizandu-se.
A ranjit victorios si l-a tras cu o viteza inexplicabila de pe mine.
Mi-am pus mainile pe piept, rusinata, obrajii deja luandu-mi foc.
-Iubito.. nu trebuie sa-ti fie rusine de mine. Mi-a soptit la ureche, apoi uitandu-se sincer si profund in ochii mei.
-Sunt de felul meu foarte pudica.. am zis incet.
-Te ajut eu sa scapi de chestia asta, stai calma. A zambit. Si daca esti cuminte si ma lasi sa fac asta, atunci..
-Atunci? Am intrebat hipnotizata.
-Vei primi o recompensa.. A inceput sa-mi sarute gatul pofticios, nepermitandu-mi sa mai gandesc logic.
-Ce recompensa?Am zis, respirand sacadat.
-Te las sa faci ce vrei cu mine.
Am gemut destul de tare, gandindu-ma la ce tocmai mi-a spus.
Mi-al luat mainile, si mi-am expus pieptul in fata lui.
A chicotit si in acelasi timp, am simtit ca se intareste tot mai rau chestia din pantalonii lui.
-Deci chiar ti-ar face placere sa ma chinui babygirl, huh? A zis muscandu-si buza inferioara.
-Mai mult decat orice. Am ranjit.
-Lasa ca vezi tu chinuiala acum. O sa te fac sa ma implori pentru mai mult. A zis impunator si s-a napustit asupra sanilor mei.
A inceput sa-mi linga sanul drept, iar pe cel stang il framanta intr-o mana.
Din cauza placerii, sfarcurile mi s-au intarit instant, iar Justin vazand asta, a inceput sa mi le muste.
Mana lui libera a coborat intre picioarele mele, si am crezut ca lesin cand i-am simtit-o mangaindu-mi zona sensibila.
Mi-am strans coapsele, din nou rusinea cuprinzandu-ma.
Justin a marait suparat, presandu-si mana mai rau in zona aia,facandu-ma sa gem si sa-i fac loc mai mult.
-Asa mai merge. A zis incet.
Simteam ca ard, la propriu, in mainile demonului meu.
Avea dreptate, imi doream mai mult. Mult mai mult.
Dar n-o sa-i fac pe plac, deci n-o sa-i spun.
A continuat sa-mi mangaie cu mana lui magica zona intima, si buzelele lui sa-mi rasfete pieptul.
Eram constienta ca maine voi fi plina de semne, pe majoritatea corpului, si poate voi regreta ce fac acum.. dar vorba aia " traieste clipa".
Tineam mortiş sa-mi primesc " rasplata", deci l-am oprit pe blondin din actiunile lui, si l-am impins de pe mine, luandu-i locul, adica deasupra lui.
Am inceput sa-l sarut pe gat, facand cerculete cu limba pe pielea lui fina si fierbinte, coborand usor si lasandu-i saruturi umede.
Am ajuns la abdomen, avand grija sa-l rasfaţ si eu pe el.
Gemetele i-au parasit buzele perfecte si imediat mi-a tras capul, unindu-mi buzele cu ale lui, intr-un sarut pasional.
Mi-am dat seama ca blugii de pe el il ştranguleaza pe dinozaurul ascuns in boxerii lui, asa ca mi-am coborat mana spre cureaua lui.
El a inceput sa-mi framante fundul in mainile lui mari, lipindu-mi pieptul de a lui.
Am reusit intr-un final sa-i desfac cureaua si fermoarul, tragand de pantaloni in jos.
El m-a ajutat, astfel ajungand in boxeri.
Niciodata n-am mai ajuns asa departe.
M-a asezat mai bine pe el, desigur, asezandu-mi fundul pe monstrul lui.
A marait la contact, facandu-ma sa ranjesc diabolic in sarut.
Am inceput sa ma misc deasupra lui, stiind ca asta o sa-l innebuneasca.
Mi-a strans mai tare fesele, muschii pieptului incordandu-se.
Gemea infundat, si la fel si eu.
Chiar daca nu era un act real, era stimularea unuia..si aproape ca il simteam in mine.
O mica teama imi navalea mintea.
Daca boxerii lui o sa cedeze si chiar o sa ma dezvirgineze?
Am inceput sa rad in sinea mea. Sunt asa proasta, doamne.
Miscarile mele nu se opreau si ma simteam asa bine. Cred ca nu sunt singura.
Mici picaturi de transpiratie si-au facut prezenta pe pielea incinsa a blondinului.
-Daca ai stii cat de mult te vreau iubire. Vreau sa fiu in interiorul tau, mai mult decat imi doresc sa respir. Ahhh, drace. Te ador. A zis sacadat, fiind inabusit in gemete.
A inceput si el sa se miste sub mine, simtind ca si cum intra in mine. Dumnezeule.. oare cat mai rezist?
Se pare ca el vrea sa ma domine, dat fiind faptul ca a executat o miscare prin care a inversat iar rolurile.
S-a asezat intre coapsele mele si m-a sarutat iar pe gat. Atat de lent, incat m-am transformat intr-o gelatina.
Se freca de mine si imi soptea vorbe murdare la ureche.
-Babygirl.. da-ti drumul pentru mine. A zis muscandu-mi lobul urechii.
Nu stiu cum, dar corpul meu i-a ascultat " comanda" si imediat am simtit cum muschii mi s-au incordat, o caldura umeda parasindu-mi feminitatea.
La cateva secunde dupa mine, i-am simtit boxerii lui Justin umezindu-se.
-Ăsta iubire.. a respirat sacadat.. a fost primul tau orgasm.OK. E PRIMA OARA CAND SCRIU ASA CEVA SI SPER CA E DESTUL DE BINE. SPER SA VA PLACA. NU L AM CORECTAT, DAR O SA O FAC, CAND AM TIMP.
VA IUB SI IMI PARE RAU DE INTARZIERE.
CITEȘTI
My Demon (II)
FanfictionVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...