Am coborât supărată scările, croindu-mi drum spre sufragerie.
Cum poate să creadă asemenea lucruri despre mine? Nu l-am înşelat niciodată şi nici nu o voi face.
El chiar crede că îmi place de Harry? Adică da, înainte să apară el din nou în viața mea ieşeam şi ne-am împrietenit oarecum.
Dacă el are sentimente pentru mine, este strict problema lui. Nu sunt curioasă.
Iar Justin.. Justin m-a dezamăgit. M-a dezamăgit mai rău decât credeam că o va face vreodată. Îl iubesc atât de mult, dar el continuă să se îndoiască de asta şi nu înțeleg de ce.
M-am aşezat pe canapea, luându-mi un şervețel pentru a-mi şterge lacrimile.
Am auzit scârțâitul provocat de scări, făcându-mă să-mi mut privirea către ele.
Justin avea o pătură în mână, iar privirea lui nu s-a ridicat din pământ decât în momentul în care a ajuns în fața mea.
-Ce mai e acum? Ai uitat să mă acuzi de ceva? Spun, trăgându-mi nasul.
-Nu, Caitlin. Îmi pare rău! Chiar îmi pare. Nu am vrut să reacționez aşa.. doar că nervii au pus stăpânire pe mine. Gândul că tu ai putea să nu mai fii a mea, mă înnebuneşte efectiv. Te iubesc enorm şi nu vreau să te rănesc în niciun fel. Dacă s-a întâmplat asta acum, te rog, iartă-mă! Nu a fost cu intenție! A răspuns trist, aşezându-se lângă mine.
-Puteai să-mi aştepți justificările, înainte să faci scandal. Ştii bine că urăsc chestiile astea. Mi-au ajuns certurile cu tata, nu vreau să am parte de ele şi cu tine. Ce avem noi e atât de real. Atât de pur şi adevărat. Credeam că simți şi tu asta. Dar tu continui să nu mă crezi. Te iubesc, Justin! Şi nu m-aş uita niciodată la alt băiat. Indiferent de situație. Doar pentru tine am ochi. Am ce-mi trebuie chiar aici, lângă mine. Când vei înțelege asta?
-Simt exact ce simți şi tu. Dar o parte din mine încă mai crede că tu nu m-ai iertat pentru tot ce ți-am făcut în trecut. Şi asta mă face să vreau să fiu sigur în orice legat de tine. Eşti fericită cu mine, Kate? Eşti cu adevărat a mea? S-a uitat blând la mine, inima mea topindu-se instant.
-Sunt cea mai fericită femeie din lume când eşti în preajma mea. Mă faci atât de fericită, nici nu ai idee! Şi sunt a ta, doar a ta, acum şi mereu! Am zâmbit sincer.
-Demonstrează-mi că eşti a mea. Doar a mea! S-a uitat atent la mine, aşteptându-mi reacția.
-Cum? M-am încruntat uşor.
-Fă dragoste cu mine! Mi-a şoptit dulce în ureche, făcând că fiecare muşchi de pe mine să vibreze.
Am rămas blocată pentru câteva secunde, dar apoi i-am oferit un sărut tandru ca răspuns.
Nu ştiam sigur care e diferența dintre a face sex şi a face dragoste, doar că prima variantă e şi fără implicarea sentimentelor, iar cealaltă e doar pe baza lor.
Eram bucuroasă că îşi doreşte să facă asta cu mine, deoarece e ceva foarte intim şi personal. Ne lăsăm sentimentele să vorbească şi în acelaşi timp ne unim corpurile. Eu aşa o iau.
-Vreau ca de fiecare dată când îți ating un punct sensibil, să-mi spui că mă iubeşti. Atunci când îți vei simți fiecare muşchi cum tremură, să-mi spui fiecare lucru pe care-l adori la mine; iar atunci când mă vei simți cufundat cu totul în tine, să-mi spui că eşti a mea. Bine? Mă priveşte adânc în ochi, dorința fiindu-i prezentă în ei.
Am aprobat, lipsită de cuvinte. Deja tremuram.
A pus pătura adusă pe jos, şi mi-a făcut semn să mă aşez mai bine.
M-am poziționat pe mijlocul canapelei şi m-am lăsat uşor pe spate, făcându-i loc trunchiului lui să intre între coapsele mele.
S-a sprijinit pe un cot, întinzându-se după buzele mele.
Ale lui erau reci şi umede, ale mele calde şi uscate, lipindu-se într-un sărut perfect.
Tot ce aveam nevoie, de la bărbatul de care am nevoie.
Le frământa blând şi atât de pasional, cum n-a făcut de prea multe ori.
Nu se grăbea absolut deloc să mă dezbrace şi nu-l învinovățesc, avem tot timpul din lume.
Şi-a mutat curând buzele pe gâtul meu, dându-mi fiori de electricitate în tot corpul, amintindu-mi ce am de făcut.
-Te iubesc! Am şoptit, închizându-mi ochii datorită contactului dintre pielea mea deja incinsă şi a petalelor lui de trandafir înghețate.
A mormăit, strecurându-şi lent mâna pe sub pijamaua mea, degetele sale lungi atingându-mi fin pielea de găină.
-Ochii. Am spus, tremurând uşor.
Mi-a prins marginea bluzei, trâgând în sus de ea, până a scos-o de pe mine.
Nu purtam sutien sau bustieră, dar acțiunile de până acum mi-au oferit încrederea necesară, astfel că, nu mi-am mai acoperit sânii dezgliți.
-Atât de frumoasă! A mormăit, începând să-mi sărute abdomenul, urcând în sus.
-Buzele. Am şoptit.
A ajuns în câteva secunde la pieptul meu, lăsându-mi săruturi de foc pe toată suprafața lui.
-Te iubesc!! Aproape am țipat, când a început să-mi sugă sfârfurile întărite, trecând cu limba peste ele după aceea.
A zâmbit pe pielea mea deja transpirată, apoi s-a îndepărtat pentru a scăpa şi de tricoul lui.
Deja se făcea extrem de cald aici, iar tatuajele de pe corpul lui nu ajutau deloc.
-Abdomenul! Mă trezesc să spun dintr-o dată.
-Nici nu te-am atins, iubire! A chicotit.
-Nu e nevoie s-o faci ca să-mi dai palpitații! Spun ruşinată, dar totuşi zâmbitoare.
-Ah, te iubesc aşa tare, Caitlin Jones, aşa de tare! Răspunde, lăsându-se iar pe mine, făcând ca pieptul lui gol să se preseze de al meu.
Am gemut de la senzație, iar faptul că se mişca aşa lent şi savura fiecare clipă, mă omora efectiv pe dinăuntru.
-Părul. Am înghițit în sec, înainte ca buzele lui să se zdrobească de ale mele.
Una din mâinile sale au coborât către sânul meu drept, începând să-l frământe şi totodată, adâncind sărutul.
Nu puteam descrie ce simt în momentul de față. Corpurile noastre tânjesc unul după celălalt şi nu ştiu ce să mai facă în privința asta.
Îi simțeam iubirea, dorința şi sinceritatea în fiecare atingere, fiecare sărut, fiecare şoaptă.
-Te iubesc! Aghh, palmele!! Gem în gura lui, făcându-l să rânjească.
A început să-mi tragă de pantalonii subțiri ce-mi acopereau picioarele, şi fără prea mult efort, i-a dat jos în cateva secunde.
La fel a procedat şi cu ai lui, presându-şi încet şoldurile de ale mele.
Am gemut amândoi la contact, iar mai apoi el şi-a mutat mâinile pe coapsele mele, mângâindu-le.
-Vocea. Mormăi stins.
-Chiar îți place vocea mea, iubito? Îmi şopteşte senzual în ureche, apoi îmi muşcă lobul.
-O ador enorm de mult! Răspund sacadat.
Mi-am pus mâinile pe pielea încinsă a spatelui lui, trasând cu unghiile mici linii.
-Te iubesc, te iubesc, te iubesc! Adaug, atunci când coboară iar pe gâtul meu, oprindu-se la clavicule, unde îmi suge lent pielea, având grijă să-mi lase săruturi umede pe unde apucă.
Simțeam cât de mult de abține să nu grăbească lucrurile, doar pentru a mă face pe mine să mă simt bine. Îl iubesc enorm pentru că mereu m-a pus pe mine înaintea lui şi a avut grijă de mine.
Şi-a coborât degetul arătător până la şoldul meu, trasându-mi forma corpului.
S-a lăsat în jos, sărutându-mi abdomenul, părul lui ciufulit gâdilându-mi pielea.
Am chicotit, şoptindu-i încă un "te iubesc", când a ajuns la oasele şoldului meu, având grijă să lase o groază de săruturi acolo, apoi a tras jucăuş cu dinții de lenjeria mea din dantelă.
Mi-a dat-o jos, zâmbindu-mi cald. A copiat acțiunea şi în cazul lui, lăsăndu-ne pe amăndoi în goliciunea noastră, privindu-ne cu adorație unul pe altul.
Eram goi de haine, dar plini de sentimente care pulsau cu putere în interiorul nostru.
S-a ridicat de pe mine, mergând spre dulapul micuț din încăpere, lăsându-mă să-i analizez cu atenție corpul perfect sculptat.
Ştiam că şi-a dat seama că mă holbez, datorită zâmbetului întins pe fața lui, odată ce s-a întors înapoi spre mine.
Avea un pliculeț lucios în mână, făcându-mă să realizez ce era.
Uitasem total de protecție.
S-a întins înapoi peste mine, lăsând obiectul luat pe podea, lângă canapea.
Nu înțelegeam ce vrea să facă, iar el ca şi cum mi-ar citi gândurile, a răspuns.
-Vreau să te simt fără porcăria aia la început, asta dacă eşti de acord! E o senzație uimitoare. A zâmbit dulce.
Am probat scurt din cap, roşeața făcându-şi prezența pe obrajii mei.
-Te iubesc! M-a sărutat scurt, înainte să se poziționeze la intrarea mea.
Îmi era într-un fel frică, pentru că ştiu că mă va mai durea puțin la început, însă am încredere deplină în bărbatul din fața mea.
Mi-a cuprins palmele cu ale lui, impleticindu-ne degetele între ele.
M-am uitat la el, dându-i de înțeles că sunt pregătită, şi cu o ultimă gură de aer, m-a pătruns uşor.
Am icnit din cauza durerii, dar mă bucuram de sentimentul oferit de contact. Avea dreptate, era uimitor! Aşa îl simțeam exact cum trebuia.
S-a împins încet în mine, conştient că încă am dureri. A început să se mişte uşor, făcându-mă să gem puternic, şi pe el la fel.
Curând, durerea a dispărut, plăcerea luându-i locul.
M-a pătruns cu totul, încă mişcându-se lent în mine, dar asta făcea ca totul să fie mai perfect.
-Sunt a ta! Am țipat, zgâriindu-i spatele fin.
-A mea? Întreabă răguşit, sărutându-mi gâtul înfometat.
-A ta, Justin, doar a ta! Gem de frustrare, dar şi de plăcere, în timp ce el face mişcări de du-te-vino în interiorul meu.
Chiar când se simțea din ce-n ce mai bine, a ieşit brusc din mine, punându-şi prezervativul.
-E atât de bine fără tâmpenia asta! Te simt aşa bine în jurul meu, aş putea muri pentru asta! Eşti perfectă, iubito! Perfectă pentru mine! Te iubesc!
-A ta! Gem, când intră puternic în mine.
-A mea! Geme înapoi. Încerc să fiu cât de blând pot, dar jur, mă înnebuneşti atât de rău, încât sunt pe cale să mă transform într-un animal în situațile de genul. Eşti atât de strâmtă, baby, şi atât de umedă, doar pentru mine. Îmi şopteşte în ureche.
-J-Justin.. Spun sacadat, fără să mai pot lega o propoziție din cauza convulsilor.
-Eşti aproape? Îmi muşcă înfometat pielea sânilor.
Am aprobat, băgându-mi mâinile în părul lui deja ud de la transpirație.
-Dă-ți drumul, scumpo, dă-ți drumul pentru mine! Adaugă, mutându-şi buzele peste ale mele.
Nu mă mai puteam abține, aşa că în momentul în care limba lui a început un dans pasional cu a mea, m-am revărsat într-un orgasm plin de plăcere, gemând puternic.
La câteva secunde după mine, Justin şi-a dat drumul şi el printr-un geamăt gutural.
Oficial, ăsta e sunetul meu preferat.
Şi-a aşezat capul pe pieptul meu, după ce a ieşit din mine, amândoi încercând cu greu sa ne prindem respirațile.
-Eşti tot ce-mi doresc, Caitlin! Să nu mă părăseşti niciodată! Am nevoie de tine în fiecare nenorocită de secundă din viața asta de rahat.. M-Mulțumesc că exişti, suflet drag! A spus încet.
Mici lacrimi mi s-au format în colțurile ochilor, şi am început să-i mângâi spatele.
-Doar a ta pentru totdeauna! Asta e o promisiune. Te iubesc! Am şoptit hotărâtă.
-Te iubesc! A răspuns, apoi a tras pătura peste trupurile noastre goale şi transpirate.
În scurt timp, am adormit cu un zâmbet enorm pe buze.
Ce bine e acasă!*******
Sper să vă placă acest capitol! Îmi pare rău că n-am mai postat, am avut nişte probleme cu memoria, şi am fost nevoită să-mi dezinstalez Wattpad-ul. Acum am revenit în forță!!
Aştept păreri!
Xoxo ♡
CITEȘTI
My Demon (II)
FanfictionVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...