Necorectat.
Si-a muscat buza inferioara, facandu-ma sa roşesc iar.
Ce naiba e cu mine?!
-Esti bine? M-a intrebat, respirand greu.
Mi-am ridicat capul in sus pentru a-l privi mai bine, si am facut o greseala imensa.
Buzele noastre erau la doi centrimetrii distanta.
Am dat usor din cap, neputand sa vorbesc.
Mana mea era asezata pe abdomenul lui, strangandu-i putin tricoul in pumn.
Ne-am uitat unul in ochii celuilalt si am putut vedea perfect sclipirea din caramelul intens.
Si-a lipit fruntea de a mea, inchizand ochii.
I-am inchis si eu, asteptand sa-i simt buzele lipindu-se de ale mele.
Inima imi bubuia in piept.
Cand buzele lui le-au atins putin pe ale mele, mi-am intors capul involuntar, astfel m-a sarutat pe obraz.
Nu pot.
Nu dupa ce mi-a facut.
-Ăămm.. Justin .. Imi e foame.. Am spus stanjenita de situatie.
M-am dat de pe el cu greu, el neajutandu-ma in niciun fel.
Inteleg ca e suparat, dar mi-a promis ca nu ma va mai atinge.. pana nu-i cer eu asta.
E vina mea ca am incercat sa fiu draguta si am vrut sa-i cer scuze, dar am clacat in cel mai penibil mod. Ca o impiedicata ce sunt, am cazut pe el.. iar el a profitat, incercand sa ma sarute iar.
Imi e dor de el, jur. Imi e dor sa-l simt cum o faceam inainte, dar nu vreau sa sufar iar.
M-a lasat ca pe o proasta cu ochii in soare 3 luni de zile, si acum apare si vrea sa ma comport cu el ca si cum nu s-a intamplat nimic.
Sunt oricum, dar nu naiva. Si nu ma voi lasa asa usor.
Vocea lui m-a scos din gandurile mele:
-Ce zici de clatite? A spus incet, uitandu-se in dulapuri dupa ingredientele necesare.
-Perfect. Am zambit usor, luand parte la pregatirea lor.
A pus pe masa laptele, faina, zaharul, 3 oua si praful de copt.
El a spart ouale si a separat albusurile de galbenusuri, punandu-le in boluri separate.
Am luat bolul ce continea galbenusurile si am adaugat faina, laptele si praful de copt peste ele, amestecandu-le foarte bine.
Blondinul a batut albusurile, amestecandu-le cu zahar si putina sare.
Nu credeam ca se pricepe sa gateasca.
A turnat amestecul ce l-a pregatit el peste cel pregatit de mine , si dupa ce ne-am ciondanit cateva minute cine sa amestece.. l-am lasat pe Justin aka copilul mic si smiorcait sa faca toata treaba, eu profitand de ocazie sa-mi pun in aplicare un plan malefic cu faina.
In timp ce el era concentrat in invartirea lingurii, eu am luat niste faina pe furis si i-am aruncat in fata.
-Caitlinnnnnn!!! A strigat furios, eu deja pregatind alta mana de praf alb, fiind gata de atac.
A luat si el, si a inceput sa arunce pe mine.
-NU IN PAR , TE ROGGG. Am zis ingrozita. Abia imi facusem baie.
-Ti-a trebuit bataie cu faina, atunci tine bataie!! Mi-a aruncat si in cap, spre exasperarea mea.
Cand sa iau alta " muniție ", idiotul a luat toata punga.
Mi-am marit ochii si am luat-o la fuga.
Am alergat pana la etaj, si la capatul holului m-a incoltit.
-Justin nuuu!! Te rog. Imi pare rau. Nu o sa mai fac. Sunt o fata cuminte.. sau cel putin o sa fiu de acum in colo. Pace? I-am intins mana, sperand sa ma creada, dar la spate mi-am incrucisat degetele.
Lasa ca vezi tu.
Fi-ti-ar punga de ras.
A acceptat si in momentul in care a vrut sa se retraga si sa se intoarca in bucatarie, am sarit pe el.
Fix atunci s-a intors sa-mi arunce o privire scurta, si nefiind pregatit pentru asta , am cazut pe jos, iar eu peste el.
Faina s-a imprastiat pe amandoi, facandu-ne albi ca zapada.
Am inceput sa radem, insa cand ne-am oprit ne-am conectat privirile,am simtit cum tensiunea dintre noi isi face prezenta.
Nenorocitele lui de buze.
De ar stii cat de mult imi doresc sa-l sarut.
Dar totusi de ce il resping?
Pana la urma e doar un sarut.
Mi-am apropiat fața mai mult de a lui, si chiar eram hotarata sa fac asta, dar el s-a ridicat brusc.. facandu-ma si pe mine sa-l urmez.
-Cred ca ar trebui sa facem clatitele alea. Tu poti sa mergi sa te cureti. Eu imi voi face dus dupa. A spus indiferent si lasandu-ma asa, desi cred ca si-a dat seama ce am vrut sa fac.
-Umm..ok..
El a coborat scarile, eu inca fiind pe podea uitandu-ma ca o proasta ce sunt.
Chiar credeam ca ma va saruta?
Se joaca doar cu mine.
Iar.
Exact ca la inceput, cand ne-am cunoscut.
Sau poate s-a saturat sa-l resping si acum o face el.
Dar oricum el a fost cel care m-a ranit de la bun inceput. Eu nu i-am facut nimic.
Doamnee...
De ce ma oftic atat pentru ca nu a vrut sa ma sarute?
Poate nu ma mai place.
Asta e. Nu mai sunt cum eram inainte, si probabil ca am mai pus cateva kilograme pe mine. Oricum n-am fost niciodata, sau cel putin nu m-am considerat o fata frumoasa.
M-am ridicat si m-am dus in baie pentru a ma curata de toata faina asta.
M-am privit in oglinda si am inceput sa rad de felul in care aratam.
Dupa ce am dat jos tot praful alb de pe mine, am coborat in bucatarie, fiind ademenita de un miros placut.
Cand am intrat in bucatarie, am ramas cu gura cascata. Istoria se repeta si il gasesc, iar, ca pe vremuri, gatind la bustul gol.
Inca mai are faina prin par si pe brate, dar probabil si-a dat tricoul jos fiind prea murdar.. sau poate i-a fost cald.
Am vrut sa vad daca isi aminteste de vremurile alea bune, cand noi eram la inceput.
M-am dus si l-am imbratisat din spate, el tresarind.
I-am plasat un mic sarut pe spatele masiv, amintirea de acum cateva luni navalindu-mi mintea.
CITEȘTI
My Demon (II)
FanficVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...