La dracu .
Unde se laptele ala afurisit?
Ma invart de jumatate de ora prin rahatul asta de super-market si nu gasesc frigiderele cu lactate .
Doamne ce porcarie .
-Te ajut cu ceva pisi ? Am auzit o voce ragusita , ce m-a indemnat sa ma intorc .
Am intalnit un piept masiv , acoperit de un tricou negru mulat . Mi-am ridicat privirea si am dat de o pereche de ochi verzi ca jadul , si niste carlionti sateni .
Ma privea atent si un ranjet i-a aparut pe fata .
Si-a dus bratul drept pe spatele meu , tragandu-ma spre el .. in asa fel in cat piepturile noastre sa se atinga .
Ochii nostrii s-au conectat si el se apropia tot mai mult de fata mea .
Mana lui a coborat spre fundul meu , strangandu-l usor.
M-a impins in rafturi, cateva produse facand cunostinta cu podeaua .
Cand era pe cale sa ma sarute , mi-am tras capul intr-o parte.
-Am iubit. Am spus raspicat.
-Te-am intrebat eu daca ai? A zis amuzat.
-Nici nu trebuia. Acum poti sa-ti iei mainile de pe mine, se uita lumea la noi.
-Nu-mi pasa daca se uita. Sa se uite. Sa ne admire. De fapt , sa ma admire. Nu vezi zilnic o bunaciune ca mine.
-Vai tu modestule . Da-te dracului de pe mine!! Am ridicat tonul.
-Mai usor baby . Nu vreau sa creada ca te violez sau ceva. Nu ca mi-ar pasa, dar totusi . Ultimul lucru pe care vreau sa-l fac este sa ajung la sectia de politie pentru ceva ce , in mod clar n-am facut sau n-am intentionat sa fac.
-Dada . Hai . Misca.
S-a indepartat de mine, lasandu-mi loc suficient , astfel ca intre noi ar intra probabil un chibrit.
-Mai incolo . Aloo . L-am impins cu toata forta.
-Artagoasa esti . A zis ranjind.
-Pe langa ca nu ma lasi sa-mi fac cumparaturile cum trebuie, tot tu esti cel care comenteaza? Doamne , ce om.
-Da. Am dreptul la libera exprimare.
-Bine. Hai lasa-ma cu drepturile si prostiile tale, caci eu am de gasit frigiderele cu lactate .
-Hai ca-ti arat eu unde sunt. A spus rapid , tragandu-ma dupa el.
Am mers putin in fata , apoi am luat-o la stanga si bingo.
Am ajuns unde trebuia acum 30 de minute.
-Multumesc . Poti sa pleci acum.
M-am dus spre locul unde era laptele si am luat 4 cutii . M-am intors si m-am lovit de un piept tare .
Mi-am ridicat privirea , intalnind tot smaraldele verzi de mai devreme.
Am oftat zgomotos si cand m-am pregatit sa incep sa tip la el , a deschis el conversatia.
-Inainte sa incepi sa te crizezi la mine sa plec , vreau sa te intreb daca ai ceva planuri in seara asta.
-Da. Am . Si ele nu te includ pe tine. Am zis raspicat .
-De ce minti? S-a uitat la mine cu o privire dura.
-Nu mint . Chiar am niste treburi de facut . Am spus rapid , prefacandu-ma ca incerc sa gasesc un cascaval bun .
El m-a prins de mana si m-a facut sa ma uit la el .
-Da. Si ce anume? A ridicat din sprancene.
-Ăăă... pai .. cred ca.. de fapt nu .. Nu te priveste pe tine. Da. Nu e treaba ta .
-Haide Kate.Iti e frica de o intalnire? A spus tachinandu-ma.
-1.Nu imi este frica de nimic . 2.Nu ies la intalniri . 3.Am iubit . 4.Nu sunt interesata de tine. Asa ca daca ma scuzi , am niste cumparaturi de facut . Ma asteapta prietenul meu acasa . Am zambit fals si am mers inainte cu cosul dupa mine.
E al dracului de greu .
Am mai luat niste detergent de vase si rufe , niste solutii de curatat pentru sala , cipsuri , ciocolata , fructe , legume , batoane proteice si cateva mezeluri necesare.
Cand am ajuns la casa de marcat , a aparut cretul prost de naiba stie unde si s-a bagat in fata mea .
Ce a cumparat m-a facut sa pufnesc intr-un ras colorat .
A luat 5 pachete de guma de mestecat , niste batoane proteice , banane si prezervative .
Casiera era destul de tanara si frumusica , si brusc am devenit putin geloasa . Privirile care si le arunca ma fac sa-i sar in cap blondei.
Poftim?! Ce tot spun aici ? Eu am iubit. Si il iubesc. A' dracu de creț afurisit care-mi invadeaza gandurile.
Cand am vazut ca Harry îi da o bucata mica de hartie fetei , sangele a inceput sa-mi clocoteasca in cap.
-Imi pare rau ca va intrerup flirtul dragii mei , insa eu chiar ma grabesc acasa .. deoarece iubitul meu ma asteapta . Serios. Macar trebuia sa ma lasi pe mine in fata , daca tot stiai ca vrei sa ti-o tragi cu tipa asta dupa programul ei de lucru . Am spus hotarata .
Fata s-a uitat ciudat la mine , apoi i-a zambit scurt idiotului care i-a facut cu ochiul .
Ce.rahat.se.intampla?!
Am fost asa bucuroasa cand prostănacul ala si-a luat produsele si a plecat , iar eu am putut sa-mi platesc la randul meu produsele, si sa o tirez din prostia asta de super market.
CITEȘTI
My Demon (II)
FanfictionVolumul II ~ -Nu mă iubi. Nu vreau să te bag în infernul din care fac parte. -Prefer să ard în iadul brațelor tale, decât să plâng în ale altuia. -Iubirea nu e totul. -Dar a fost când nimic era tot ce aveam. ~ O altă Kate. O altă viață. Alte princ...