Lauksiu nuomonių. Nėra nuomonių - nėra dalies.
Gavau žinutę nuo nežinomo numerio. Rašė:
N:Sveika meile 😘A:Kas rašo?
N:Greit sužinosi.
A:Kada?
Atsakymo negavau. Kas galėjo rašyti?Zayn nieko negaliu sakyti, nes jis pradėtų panikuoti.
Taip begalvodama užmigau.Ryte atsikėlusi, nuėjau į vonią. Ten susitvarkiusi nuėjau į virtuvę. Pasiėmiau obuolį ir vėl grįžau į kambarį. Namai buvo tušti. Ką jau padarysi. Pasiėmiau kompiuterį ir atsiguliau į lovą. Pasijungiau filmą. Taip bežiūrėdama, užsnūdau.
Mane prikėlė skambantis telefonas. Greit jį susiradau.
-Klausau,- atsidusau ir bandžiau susigaudyti kiek valandų.
-Nejaugi tu dar miegojai?-girdėjau juoką kitam gale. Balsą iškart atpažinau.
-Na taip. Man nebuvo ką veikti tai va,- nusijuokiau irgi.
-Na tada nešk savo dailų užpakaliuką į apačią, nes aš laukiu už durų,- greit padėjau ragelį ir šokau iš lovos. Išlėkiau iš kambario labai greitai. Vos nenukritau nuo laiptų. Ta nelemta koja. Priėjusi prie durų jas plačiai atidariau.
-Zayn,-sucypiau kaip maža mergaitė ir šokau į glėbį.
-Manęs nebuvo tik kelias valandas, o tu jau pasiilgai,-nusijuokė.
-Tai taip. Užeik,- ištrūkau iš glėbio.
-Taigi, kaip tu atsiradai prie mano durų?-eidama į virtuvę paklausiau.
-Aš negaliu atvažiuoti pas savo merginą?-jis paklausė.
-Aišku, kad gali,- nusijuokiau. Kai pasilenkiau pasiimti arbatos, pajaučiau ant užpakaliuko rankas.
-Zayn,- greit atšokau. Už savęs išgirdau juoką.
-Ką?- jis juokdamasis tarsi nieko nebūtų buvę, ramiausiai nuėjo į svetainę.
-Nieko nieko,- pradėjau taisyti karšto šokolado.
Nuėjau į svetainę, pajungiau filmą ir atsisėdau šalia. Jis mane apsikabino per pečius.
-Žinai, tu man patikai seniau, bet mano principai neleido tavęs užkalbinti,- jis atsiduso į plaukus.
-Na, tu jugi Zayn Malik ir jau nuo pat mažens buvai šiknius, žinai tai?-nusijuokiau.
-Tavo šiknius,- jis pabučiavo į kaklą ir mane užgulė. Mano pirštai įsivėlė į jo plaukus. Jis po lėto kėlė mano maikutę, o aš sagsčiau jo marškinius. Kai likome po apatiniais jis nusegė mano liemenėlę ir numetė ją kažkur į kampą. Jis pradėjo spaudinėti mano krūtis. Aš išleidau aimaną ir pagal jo veidą mačiau, kad jam patinka, kad jis suteikia tokį malonumą. Ji nuvilko kelnaites ir aš jo tai pat. Jis išsitraukė apsaugas. Nesuprantu, kam jis jas visada nešiojasi?
Jam jas užsidėjus, pajaučiau jo galiuką prie savo įėjimo. Jis po lėto į ėjo į mane ir vis greitino savo tempą. Aimanos ėjo nevaldomai.
-Zayn, aš tuoj,-sudejavau.
-Ateik pas mane,-ir aš pasiekiau savo tašką. Jis nulipo nuo manęs ir abudu alsavome kaip po bėgimo.
-Tai buvo gera,- jis atsistojo ir pradėjo rengtis. Aš tai pat pradėjau. Jugi nevaikščiosiu nuoga.
-Taip, o dabar ramiai pažiūrėkime filmą,-nusijuokiau ir apsivertę pradėjome žiūrėti.
Išlydėjusi Zayn ir pasiruošusi miegui, gavau vėl nuo to pačio numerio žinutę.
N:Labanakt meile😘
Gerai tai jau baisu.Tiesiog kažkas sumaišė numerius. Nekreipk dėmesio.
Buvau tokia pavargusi, kad iškarto užmigau.
Pabudau nuo...
Ačiū, kad skaitėte. Turite klausimų klauskite ir lauksiu nuomonių ir vote.
YOU ARE READING
Likimas // Z.M
FanfictionViskas prasidėjo nuo paprastos žinutės kai jis sumaišė numerius. 1 sezonas - ,,Likimas'' 2 sezonas - ,,Vėl tu'' 3 sezonas - ,,Amžinai kartu'' [2016-2017] Cover made by: @imvriotou