Nėra nuomonių, nėra dalies.
Perrie pov.
Nuo jo tokio klausimo aš pasimečiau ir mačiau, kad Zayn tai pat, bet žinoma jis turėjo viską pabloginti pasakydamas, kad viskas priklauso nuo manęs. Už tai norėjau trenkti jam.
-Brangusis, juk žinai, kad aš gyvenu su Louis, negaliu jo palikti,- švelniai pasakiau.
-Ir kas? Jis ne mano tėtis! Noriu gyventi su tėčiu,- jis sušuko ir stipriau įsikabino į Zayn švarką.
-Pakalbėsime vėliau gerai?- paklausiau.
-Gerai.
-Dabar bėk trumpam į viršų, noriu pakalbėti su tėčiu,- jis nenoriai atsitraukė nuo Zayn ir nubėgo į savo kambarį.
-Klausyk, baik mane stumti į tokią padėtį,- tyliai sušukau ant jo.
-Aš nieko nedarau.
-Tikrai? Neteik jam vilčių apie tai.
-Neteik vilčių? Perrie, juk žinai, kad aš nepasiduosiu iki tol, kol gausiu tave, o juk tu žinai, aš gaunu visko, ko užsigeidžiu,- jis pasakė ir žengė žingsnį arčiau. Jau norėjau atsitraukti, bet jis čiupo už liemens ir prisitraukė arčiau. Pradėjau muistytis, bet jis staiga mane pabučiavo. Nežinau kas nutiko, bet aš pasidaviau ir atsakiau į jo bučinį. Jis tai pajutęs, paprašė įėjimo, iš pirmo aš jo nedaviau, bet jis tai padarė be leidimo.
Kaip atsitraukėme, suglaudėme kaktas.
-Taip negalima,- atsitraukiau nuo jo.
-Kodėl?
-Aš su Louis,- atsidusau.
-Neilgai,- ant tų žodžių jis išėjo.
-Kur tu buvai?- paklausiau Louis, kuris neseniai grįžo. Jis sėdėjo ant sofos ir mačiau, kad jis kažką nori sakyti.
-Perrie, klausyk, mums reikia pasikalbėti.
-Klausau,- atsisėdau šalia.
-Mums reikėtų išsiskirti. Žinau, kad grįžo Zayn ir tavo gyvenime man vietos nebėra ir šiaip, aš turiu kitą. Atleisk, negaliu aš taip gyventi,- jis nuleido galvą. Gerai, reikia viską suprasti.
-Tai tu buvai man neištikimas?
-Atleisk aš...
-Kiek laiko?
-Gal mėnesį,- jis tyliai pasakė. Net nepajutau, kaip pradėjau verkti, nusiėmiau žiedą ir ištiesiau jam.
-Tai šis žiedas priklauso jai. Einu krautis daiktų,- stojausi, bet jis mane sustabdė.
-Kur tu eisi?
-Ten kur nėra tavo melo,- greit nubėgau į savo kambarį.
Kur aš galiu eiti? Pas tėvus ne. Pas Jade ir Liam ne, tai kur dar. Belieka vienas variantas. Pasiėmusi telefoną, surinkau numerį.
-Perrie?
YOU ARE READING
Likimas // Z.M
FanfictionViskas prasidėjo nuo paprastos žinutės kai jis sumaišė numerius. 1 sezonas - ,,Likimas'' 2 sezonas - ,,Vėl tu'' 3 sezonas - ,,Amžinai kartu'' [2016-2017] Cover made by: @imvriotou