Nėra nuomonių, nėra dalies.
Perrie pov.
Po 1 mėn.
-Taigi, kaip su Zayn?- smalsiu žvilgsniu paklausė Alex. Per tą mėnesį mes susibendravome. Ji tapo normalesnė mergina, nei seniau.
-Na jis bando kažką, bet jam nelabai kas gaunasi, nes jis visados grįžta pas Seleną,- šyptelėjau. Tai tiesa. Vos jis bando taikytis ir aš nesutinku, jis bėga pas ją.
-Koks jis šiknius. Dabar pagalvojus, kad su juo buvau, nukrečia šiurpas,- ji dirbtinai nusipurtė. Aš iš jos tokio veiksmo nusijuokiau.
-Na taip. Bet tai nesvarbu, pasakok, kada tavo vestuvės.
-Jos bus jau kitą mėnesį. Gali patikėti?!- ji džiaugsmingai sušuko ir tęsė toliau.
Privažiavusi savo tėvų namus, išlipau iš mašinos. Jau norėjau judėti link durų, bet mane sustabdė balsas.
-Pasiilgai manęs? - atsisukau į Zayn.
-Ne,- parodžiusi vidurinį pirštą, patraukiau link durų. Net ramiai pabūti negaliu. Pabarškinus į jas, iškarto atidarė tėtis.
-Perrie,- nespėjau nei sureaguoti, kai buvau įtraukta į šiltą glėbį.
-Aš irgi pasiilgau,-nusijuokiau ir atsitraukę, patraukėm į svetainę. Pasisveikinusi su pamote atsisėdau ant sofos.
-Mes turime tau naujiena,- pamotė džiaugsmingai pasakė.
-Na?
-Tu turėsi brolį arba sesę,- jie džiaugsmingai sušuko. Palikau šoke.
-Am tai sveikinu,- pasimetusi pasakiau.
-Tu nesidžiaugi?
-Džiaugiuosi, bet aš pasimetusi,- nusijuokiau nervingai. Mačiau, kad jie tikrai laimingi.
Grįžusi namo, išgirdau garsus. Greit išsitraukusi skėtį, patraukiau link virtuvės ir įjungusi šviesą pradėjau klykti ir tas žmogus tai pat.
-Harry po velnių! Ką čia veiki?!-sušukau. Išgirdau žingsnius už savęs, greit atsisukusi su skėčiu, tam žmogui trenkiau į pilvą.
-Po velnių,-iš balso iš karto atpažinau.
-Zayn? Ką čia veikiat? Ir padėk tą suknistą pieną Harry,- pažiūrėjau į Harry ir jis po lėto jį padėjo.
-Mes atėjome pasikalbėti,- tarė Zayn.
-O kaip normalūs žmonės negalit paskambint? Reikia laužtis,- priėjusi prie Zayn, įdaviau skėtį ir patraukiau link kambario.
-Mes tiesiog tingėjom,- suinkštė Harry.
-Sakykit ko reikia ir eikit iš čia.
-Mes čia apie Jesy,- lėtai tarė Harry. Linktelėjau.
-Aš noriu jai padaryt staigmeną, o ji mano, kad noriu su ja skirtis.
-Ir?
-Tai galėtum pakalbėti su ja?
-Iš kur man žinoti, kad tu ne su kokia kekše?-pakėliau antakį.
-Aš nupirkau namą ir jį noriu paruošti.
-Pakalbėsiu su ja,- iš karto tariau.
-Gerai tada. Ate,- girdėjau, kad jie išėjo iš buto. Lengviau atsikvėpusi patraukiau link durų, kad užrakinčiau, bet nuskambėjo skambutis durų.
YOU ARE READING
Likimas // Z.M
FanfictionViskas prasidėjo nuo paprastos žinutės kai jis sumaišė numerius. 1 sezonas - ,,Likimas'' 2 sezonas - ,,Vėl tu'' 3 sezonas - ,,Amžinai kartu'' [2016-2017] Cover made by: @imvriotou