Perrie pov.
-Gerai, man pavyko susitarti su Tomu,- pasakė Jesy. Aš pažiūrėjau į ją.
-Taigi, kada galėsime ten nueiti?
-Nors ir dabar,- ji pasakė ir greit pašokusi nuo sofos, nuėjau į koridorių.
-Tada nieko nelaukiame ir važiuojame.
------
-Taip ir žinojau, kad ta kalė meluoja,- nusijuokiau.-Zayn negalėtų būti tau neištikimas,- pasakė Jesy. Pažiūrėjau į ja ir linktelėjau galva. Nejaugi viskas taisosi ir ateina išsvajotas laimingas gyvenimas?
-Ar galėtum šitą vaizdo medžiagą įrašyti? Kad parodyčiau tai mergužėlei, kad ne su ta prasidėjo,- atsisukau į vaikiną. Jis palinksėjo.
------
-Taip ir žinojau, kad aš ne tėvas,- laimingas pasakė Zayn. Aš pažiūrėjau į jį ir palinkusi, lėtai pabučiavau.-Dabar mes galėsime teisme įrodyti, kad vaikas ne tavo,- nusišypsojau. Jis palinksėjo
Po 3 mėnesių.
-Zayn,- sušukau ir girdėjau, kad jis nulipa laiptais.-Taip brangioji,- priėjęs prie manęs, paglostė mano pilvą. Po viso teismo, po visko, pas mus atėjo laimė, kurios dabar laukiuosi 4 mėnesius.
-Prašau užrišk batus,- mielai pasakiau. Jis tik nusijuokė ir pasilenkęs ėmėsi darbo.
-Kur važiuosi?
-Pas daktarus.
-Ir manai vieną paleisiu?- jis rimtai pasakė ir čiupęs mašinos raktelius, atidarė man duris. Aš pavarčiau akis.
-Ir beje, reikės nuvažiuoti pažiūrėti suknelės, o tau kostiumo. Vestuvės jau kitą mėnesį,- taip pagaliau aš ištekėsiu už mylimo vyro. Juodaplaukis pasipiršo man iškarto kitą dieną, kai pasakiau, kad esu nėščia.
-Laukiu tos akimirkos kai tapsi Malik.
-Aš tai pat,- jis paėmęs mano ranką pabučiavo. Aš tik nusišypsojau.
YOU ARE READING
Likimas // Z.M
FanfictionViskas prasidėjo nuo paprastos žinutės kai jis sumaišė numerius. 1 sezonas - ,,Likimas'' 2 sezonas - ,,Vėl tu'' 3 sezonas - ,,Amžinai kartu'' [2016-2017] Cover made by: @imvriotou